View Full Version : Noen som har erfaringer med L-CARNITINE?


Iset
13-08-04, 20:11
Jeg kjøpte en boks nærmest på impulskjøp på Atkins-shop nettopp.... Har ikke brukt av den enda. Stod der at den økte fettforbrenningen....

Nille
13-08-04, 20:26
Jeg har tatt L-Carnitine (1500 mg pr dag etter anbefaling i Atkins boka) nå siden begynnelsen av juni. For meg har det hjulpet (tror jeg). Jeg er ikke sikker på om det er L-Carnitine eller Oregano oljen som har gjort at forbrenningen min er i gang igjen. Men det oppdager jeg nok snart, siden jeg har sluppet opp for pillene nå. Har bestilt nye via broren min i USA, men det tar sin tid..... Så hvis jeg nå IKKE tar av på et par uker OG begynner å ta av igjen når jeg begynner med L-Carnitine igjen, - ja da er saken klar. Da er det L-Carnitine som har hjulpet. Merker og at jeg er trøttere og slappere i dag, - etter 1 1/2 dag uten. Men det kan også være fordi jeg ikke har spist nok de siste dagene. Har prøvd Carnitine tidligere også, men det var Acetyl L-Carnitine som noen påstår er bedre pga virkestoffer etc. Det virket ikke på meg, men så tok jeg sikkert ikke nok heller. De var nemlig på 150 mg, og det er jo ingenting i forhold til 500 mg x 3 pr dag !! Det var bare 30 i boksen, så de hadde vart i 3 dager !!

Han Norkost som var her inne en stund, mener at Acetyl L-Carnitine er bedre, - og han selger det visst på nettbutikken sin (Norkost). Han skrev noe om det her inne, - men jeg har ikke tid til å lete nå, for jeg har bare 5 min igjen av pausen min !

Men du tar jo så fort av uansett, - hvorfor lurer du på å ta det ?? :snill:

:klem:

Iset
13-08-04, 20:55
Aaah tusen takk Nille. :klem:
Jo jeg går fort ned i vekt, men det er vel bare gammel vane. Har liksom slanket meg hele livet, og sluker all reklame for "slankepiller" osv. Er blitt bedre de siste årene da, er ike så dum at jeg går på disse reklamene i Norgeskatalogen osv, der du tar av 30 kg på 10 dager. Hehehe.

Men som jeg sa så var det et impulskjøp egentlig. Men jeg kan jo ta dem iallefall, siden de nå er kjøpt og betalt. :)

hupfer
15-04-12, 01:21
Hei
Jeg går på ketolyse for tiden og tar de tablettene som er anbefalt der. Jeg har også lyst til å prøve L carnitine lurer derfor på når jeg eventuelt burde ta det? kan jeg f.eks ta det samtidig med noen av ketolyse tbl, eller ikke??
Er det noen av dere som har peiling? :)