Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne? :p
Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...:p
Fedonisten
17-08-04, 14:43
Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne? :p
Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...:p
Du bare MÅÅÅÅ ha lest slanketipset til Pamela Anderson (hu med puppa vettu), for hun gjør akkurat det samme!!!
Avslørt Lise!!! :p
Ergo har du gjort det også da, Fedonisten...! :p
Det er et lurt tips i alle fall!
Noe annet jeg har lagt merke til, er at de dagene jeg har brukt tid på å stelle meg, sminke meg og pynte meg, så har jeg ikke så lyst til å spise noe usunt. Jeg føler meg liksom mer ovenpå - trenger ikke søtt.
Så moralen blir: Puss tenna og smink deg! :D
Jupp stemmer det.Vil heller ikke spise noe etter tannpuss..:p Men for mye tannpuss er vel heller ikke bra...:confused:
Du bare MÅÅÅÅ ha lest slanketipset til Pamela Anderson (hu med puppa vettu), for hun gjør akkurat det samme!!!
Neihei, jeg kom faktisk på dette geniale tiltaket helt av meg selv der jeg sto og pusset tennene mine, og det hadde ingenting med puppene mine å gjøre...;)
Er det virkelig sant? :confused: Hjelper det å pusse tenner? Er dette slutten på 25 år med hemmelige turer i snopeskuffen? I så fall er jeg evig takknemlig for tipset:) Kan nesten ikke vente med å prøve. Men i kveld er det for sent, og lysten som kom før jeg leste dette ble stillet av en box pepsi max... Men i morgen, I MORGEN, har jeg middelet klart, tannbørsten er klar og snopeskuffen kommer til å skrike hysterisk av mangel på oppmerksomhet. Gleder meg som en unge til julaften.Kan man trekke fra unormalt store utgifter til tannbørster på selvangivelsen, forresten?:rolleyes:
melene