SkinnyToBe
15-01-08, 21:51
De fleste står det jo null på pakka, men som kjent kan det jo være 0,99 g karbo i den alikavell uten at det trenger å stå. Jeg har egentlig ikke tellt det, men så ser jeg på kyllingpakka jeg har kjøpt (hel grillet kylling uten noe mer) at det faktisk står 1 g karbo på den. Og det står det faktisk på en del andre produkter av rent kjøtt også.
Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen. :)
Hva med dere? Teller dere rent kjøtt og slikt?
Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen. :)
Hva med dere? Teller dere rent kjøtt og slikt?