View Full Version : Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?


Lisbeth
18-01-08, 20:49
I dag har jeg endelig fått "lefsene" mine, de har ligget en uke til fortolling.. Så nå blir det en lefse med salsasaus, ost, skinke og sjampinjong til middag/kvelds :D

Hva bruker dere tortilla'ene til??

Kanutten
18-01-08, 20:50
I dag har jeg endelig fått "lefsene" mine, de har ligget en uke til fortolling.. Så nå blir det en lefse med salsasaus, ost, skinke og sjampinjong til middag/kvelds :D

Hva bruker dere tortilla'ene til??

Mine lefser lå i 4 uker til fortolling...Fikk 500 kr i toll og avgifter... Kommer neppe til å handle mer på Dialife.... MEN heldigvis kjøpte jeg såpass mange at jeg har en stund :lol:

Iset
18-01-08, 20:58
Pizzabunn er jo glimrende. Blir skikkelig italiensk, tynn pizza. Wraps er ypperlig til feks. lunsj eller kvelds, eller kosemåltid. Quesadillas er noe av det beste jeg vet, da legger du godt fyll og masse ost mellom to tortillas og steker på begge sider i stekepannen til osten er smeltet, så skjærer du i 4 og spiser med rømme og salsa.

Eller du kan feks. lage tortillachips? Skjær snipper av tortillasene og sprøstek dem i ovnen eller lignende og bruk til salsa/rømme/guacamole. Evt. smør dem med hvitløkssmør. :D

Kanutten
18-01-08, 21:04
Jeg synes det er godt med majones, ost, skinke og paprika på lefsene...

Nille
18-01-08, 21:07
salat, eggepannekake, majones og røkelaks... :sikle:

Kanutten
18-01-08, 21:09
Skinke, ost og sennep....:sikle:

Lisbeth
18-01-08, 21:10
Mine lefser lå i 4 uker til fortolling...Fikk 500 kr i toll og avgifter... Kommer neppe til å handle mer på Dialife.... MEN heldigvis kjøpte jeg såpass mange at jeg har en stund :lol:

Hvor mye handlet du for??

Kanutten
18-01-08, 21:11
Hvor mye handlet du for??

Jeg handlet OVER tollgrensa, men ho hadde skrevet det som en gave på pakken... Men gaveverdien oppgav ho som 213.00 kr....:( 13 kroner over tillatt tollfri innførsel.... surt... Men men..

Kanutten
18-01-08, 21:12
Jeg handlet OVER tollgrensa, men ho hadde skrevet det som en gave på pakken... Men gaveverdien oppgav ho som 213.00 kr....:( 13 kroner over tillatt tollfri innførsel.... surt... Men men..

Og når det først ER over tollgrensa MÅ man betale toll av porto også!! :eek:

Pluss betale leie for dette lageret pakken blir liggende på... Urk..

Lisbeth
18-01-08, 21:28
Og når det først ER over tollgrensa MÅ man betale toll av porto også!! :eek:

Pluss betale leie for dette lageret pakken blir liggende på... Urk..
:nedfor: Med frakt og toll blir det ikke akkurat no' billig fornøyelse..

Jeg handlet for 264,-, men de skrev 106,- på pakka, så jeg slapp å betale toll.

Nett
18-01-08, 21:58
Min favoritt er 2-3 ostehøvel-skiver med meierismør, kanel og natreen-strø - nesten bedre enn skikkelige lefser!!

Siljevanilje
19-02-08, 21:27
jeg bruker å lage enchalada, i ovnen med kjøttdeig med masse krydder på, paprika i mange farger og ost oppå. spises med salat og guacamole, salsa og rømme til. kjempe digg.

nellie
28-07-08, 23:04
*dytte litt på*

Jeg pleier å ha ost, skinke og litt salt og pepper i mine=)
Bretter den på midten og steker i pannen til osten er smeltet og den er litt gyllen=)
MMMmmm nam

Lisbeth
28-07-08, 23:05
Ellers er det veldig godt med salat, løk, rollerburger, rømme og tacosaus inni :sikle:

nellie
28-07-08, 23:07
har brukt dem som pølselompe også!
ille godt og mettende.

nellie
28-07-08, 23:08
eller "pizzabunn"
med tomatpure/sukkerfri ketchup, masse ost, tunfisk, løk i ringer og salt/pepper.
Stekt i panna eller i stekeovnen.

Vibeke-67
29-07-08, 00:37
Jeg har nettopp fått mama lupes. Og de er gode med litt sterk sennep, et lag snøfrisk, røkelaks og avocado. :sikle:
Jeg tror mama lupes er godt til det meste, de er bedre enn vanlig tortillas, og kjæresten min får ikke smake, for da vil han heller ha de enn vanlig, men nope, de er MINE

nellie
29-07-08, 10:08
*dytte*

de er kjempegode!! smaker litt sånn fullkorns vanlig tortilla.
I love them:sikle:
Må passe på å ikke spise en om dagen, sånn at de fire pakkene jeg har liksom skal vare litt:p

Photobscura
29-07-08, 15:15
Masse roastbeef og majo :sikle:

Omelett
31-07-08, 09:51
Jeg bruker de ofte med ruccolasalat, kylling, tabasco, rømme og ost.

Tone-G
03-08-08, 10:48
Hvor kjøper dere de lefsene?

nellie
03-08-08, 11:31
www.netrition.com (http://www.netrition.com) kjøper jeg dem på!

Tone-G
03-08-08, 13:10
Tusen takk!
Skal ta en titt der:)

Tone-G
03-08-08, 13:26
Jammen så var de utsolgt også der:eek:

nellie
03-08-08, 14:51
oioi. de pleier å komme ganske fort inn igjen da!
Finnes noen norske sider jeg ikke kan adressen på også..
lavkarbocafe og lavkarbopikene..

Tone-G
03-08-08, 16:12
Takk igjen! Men de var utsolgt også der.. http://www.lavkarbocafe.no/bestilling.html Nå må mama lupes ta på seg forkleet sitt å bake flere lefser!

Alyssa
03-08-08, 16:13
Jammen så var de utsolgt også der:eek:

Som Nellie sier kommer de sikkert snart inn igjen. Ellers har de disse: http://www26.netrition.com/toufayan_lc_wrap.html
og disse: http://www26.netrition.com/josephs_bakery_tortillas.html , forskjellen er vel ikke så veldig stor på de og mama lupes tror jeg, bortsett fra at førstnevnte er større.

Photobscura
04-08-08, 07:08
Men det var vel en smule mer karber i de enn det er i Mama Lupes, om jeg ikke husker feil (3 gr pr lefse?)

nellie
04-08-08, 07:16
Men det var vel en smule mer karber i de enn det er i Mama Lupes, om jeg ikke husker feil (3 gr pr lefse?)
står at det er 7 gram pr!

Photobscura
04-08-08, 08:38
Den ene av disse ja, den ene sju og den andre fem, men jeg sjekka Mama Lupe's (http://www.netrition.com/mama_lupes_tortillas_page.html)ene nå, og den inneholder 3. (Huske å trekke fra kostfiber på amerikanske matvarer ;))

nellie
04-08-08, 10:00
Den ene av disse ja, den ene sju og den andre fem, men jeg sjekka Mama Lupe's (http://www.netrition.com/mama_lupes_tortillas_page.html)ene nå, og den inneholder 3. (Huske å trekke fra kostfiber på amerikanske matvarer ;))

yeah. syv på den første=)

Fungirl
07-08-08, 14:40
I mama lupene som jeg fikk fra dialife.dk er det 3 gr karbs pr stk.
Handlet for 350 kr, men de skrev 156,50 på pakken :)vSå ble ingen toll denne gangen :)

Iset
07-08-08, 14:43
Åh, de tortillasene er såå gode, de smaker jo helt ekte fullkorn-tortillas! Jeg hadde dem til middag i går, fylt med en kikert- og grønnsaksratatouille og kylling, samt smeltet ost.

nellie
07-08-08, 14:55
Er nok en grunn til at de er utsolgt overalt:p mennesker i et lite land sånn nord i verden, som har kjøpt endel i det siste kanskje:lol:

Fungirl
07-08-08, 15:08
De har vært utsolgt på lavkarbocafe og lavkarbopikene siden jeg begynte på kuren 20.mai i år. Synes det er en smule lenge, iallefall med tanke på at andre sider har de inne omtrent hele tiden....

nellie
07-08-08, 21:43
nå har de fått inn lefsene på netrition igjen!!!:heia::spent:

Lindabtn
07-08-08, 22:31
De har vært utsolgt på lavkarbocafe og lavkarbopikene siden jeg begynte på kuren 20.mai i år. Synes det er en smule lenge, iallefall med tanke på at andre sider har de inne omtrent hele tiden....
De får ikke inn lefsene heller pga høye toll- og avgifter :hylgrine:

Areola
08-08-08, 08:15
Er nok en grunn til at de er utsolgt overalt:p mennesker i et lite land sånn nord i verden, som har kjøpt endel i det siste kanskje:lol:

Jeg mottok ihvertfall 4 pakker for en uke siden :p

Iset
08-08-08, 08:34
De får ikke inn lefsene heller pga høye toll- og avgifter :hylgrine:

LKP får dem inn igjen etterhvert. Jeg venter spent. Skal bestille et tonn derfra når de kommer.

Lindabtn
08-08-08, 10:32
LKP får dem inn igjen etterhvert. Jeg venter spent. Skal bestille et tonn derfra når de kommer.
Phjo.... det var godt da!! Sparer i vert fall litt ved å handle i Norge :)

Iset
08-08-08, 13:10
Jepp, pluss jeg liker å støtte norske nettbutikker når det endelig er kommet noe innen lavkarbo. :D Jeg fikk nettopp en svæær pakke derfra, SLAFSE! Brødmixen er jo fantastisk, den smaker faktisk nesten helt som vanlig grovbrød!

Lindabtn
08-08-08, 13:36
Jepp, pluss jeg liker å støtte norske nettbutikker når det endelig er kommet noe innen lavkarbo. :D Jeg fikk nettopp en svæær pakke derfra, SLAFSE! Brødmixen er jo fantastisk, den smaker faktisk nesten helt som vanlig grovbrød!
åååååå.... men det tar jo HUNDRE år før det komme rnoe inn igjen :hylgrine:
Jeg vil ha lefsene mine NÅ!!!!!
Man må selvklart støtte norske nettbutikker :) i vert fall når de setter i verk slike bra tiltak som lavkarbo :heia:

Iset
08-08-08, 13:43
Du får gjøre som meg, og bestille for hundre tusen millioner kroner når de endelig får lefsene inn igjen, og ha hele fryseren full. :lol:

Lindabtn
08-08-08, 13:50
Ja gjett om jeg skal :heia:
Må begynne å spare nå!

Pipp
09-09-08, 12:12
har brukt dem som pølselompe også!
ille godt og mettende.
Det har jeg også gjort, nammis :sikle:

Lindabtn
09-09-08, 16:56
Jeg fyller de opp med dette vidunderet av et fyll:

Rengjør en grillet kylling (- lårene)
1-2 ss majones
1 ss rømme
1 ts bodsennep
1\2 rødløk
2\3 chili
Salt
Pepper
Tikka masala krydder eller Masala paste ekstra hot

(Rømme og majones er sånn ca mål. Men føl deg fram til den er passe tjukk. Men mer majones enn rømme:))

Rør dette godt sammen
Ha i lefse sammen med finskjæret kål og paprika

estorilskreppa
03-11-08, 18:26
disse lefsene er GULL verdt :rolleyes:
Jeg spiste mye av disse sist jeg gikk på lavkarbo,som oftest med en wiener
pølse,taffel ost med tomat ,litt ketchup og litt dressing i...ligger bare alt på et fat i mikroen og vips ferdig nam nam...
ellers har jeg brukt de mest til kylling wraps
steker kylling filet som jeg kutter opp i terninger
salat,reven ost,og rømme med litt holiday dip. mmm
blir aldri lei av disse :)

Iset
05-11-08, 00:19
Jeg vet ikke om jeg har nevnt det (orker ikke tråle hele tråden nå) men jeg bruker disse lefsene som pizzabunn! Blir ordentlig god, tynn italiensk bunn. Fantastisk med hjemmelaget tomatsaus, sopp, skinke og ekte mozarella, samt urter og hvitløks- og chiliolje.

Lindabtn
05-11-08, 17:34
Jeg vet ikke om jeg har nevnt det (orker ikke tråle hele tråden nå) men jeg bruker disse lefsene som pizzabunn! Blir ordentlig god, tynn italiensk bunn. Fantastisk med hjemmelaget tomatsaus, sopp, skinke og ekte mozarella, samt urter og hvitløks- og chiliolje.
Kjempe godt :ja: Det samme gjør jeg med pitabrødene :sikle:

MoaMoa
04-12-08, 09:43
Jeg vet ikke om jeg har nevnt det (orker ikke tråle hele tråden nå) men jeg bruker disse lefsene som pizzabunn! Blir ordentlig god, tynn italiensk bunn. Fantastisk med hjemmelaget tomatsaus, sopp, skinke og ekte mozarella, samt urter og hvitløks- og chiliolje.


Må bare si meg enig med Iset her, dette var knallgodt!! Takk for tipset! :klem:

elian
04-12-08, 10:19
www.netrition.com (http://www.netrition.com) kjøper jeg dem på!

Må du betale toll når du handler herfra?

camryn
22-12-09, 07:11
Må du betale toll når du handler herfra?

Det er toll dersom du handler for over 200 norske kroner.


No går eg og venter på pakke med Mama Lupes! *glede seg*

Photobscura
23-12-09, 22:40
Ikke toll, moms.

arkine
23-12-09, 22:50
noen norske nettbutikker som selger mamalupes ?

nellie
18-01-11, 16:52
Dissa har liksom blitt heeelt glemt:p

http://bloggfiler.no/emmaogmamma.blogg.no/images/443363-10-1295365745973.jpg

namnam!

Kanutten
18-01-11, 16:56
Har sånne i kjøleskapet mitt!!! :sikle:

Jeg pleier av og til tørke dem i stekovnen, da blir det ala flatbrød. Kjekt til rømme og spekemat! :sikle:

Ellers så fyller jeg dem med tacokjøttdeig. Legger flere i ei ildfast form, har ost over og det blir snadder! :sikle:

Lisbeth
18-01-11, 17:03
Og jeg har sånne i fryseren min ;)

Cassiopeia
18-01-11, 19:17
Og jeg har fulgt med på netrition.com i et par dager mens jeg har venta på at de skulle få inn ny ladningg, og nå er 10 pakker (197 kroner) på vei :)
Om bare iherb.com hadde ført dem, så hadde det nok blitt litt billigere porto...

Jabba
18-01-11, 19:19
Hva er karbinnholdet på disse?
Og er de virkelig gode???

Cassiopeia
18-01-11, 19:21
3 karber per lefse, og de er VIRKELIG gode.
De smaker rett og slett grove tortillalefser, samtidig som de faktisk oppfører seg sånn også.

Cassiopeia
18-01-11, 19:23
Her er de :)
http://www26.netrition.com/mama_lupes_tortillas_page.html
(Obs: portoen er høy, men jeg betaler gladelig litt ekstra for akkurat disse)

Jabba
18-01-11, 19:29
Takk for link!
Er portoen fastsatt? Eller sender de i Flat Rate Envelopes?
Hvor dyr er egentlig dyr porto?
Det stod ingen beløp på nettsidene dems såvidt jeg kunne se....

Cassiopeia
18-01-11, 19:34
Portoen blir beregna etter vekt og hvor det skal sendes, og de har fire alternative forsendelsesmåter med ulik pris på. Portoen kommer opp når du går til kassa.
Jeg tror jeg kom opp i 50ish USD i porto, nesten det doble av det lefsene koster. Mulig jeg passerte en terskel og hadde spart på å kjøpe en pakke eller to mindre. Jeg glemte rett og slett å sjekke akkurat det.

Jabba
18-01-11, 19:35
OK - takk for svar!!

Charlott
18-01-11, 19:45
Takk for link!
Er portoen fastsatt? Eller sender de i Flat Rate Envelopes?
Hvor dyr er egentlig dyr porto?
Det stod ingen beløp på nettsidene dems såvidt jeg kunne se....

Kosta plenty porto (http://www26.netrition.com/cgi/shipping_popup.cgi?display_form=true) ;)

Charlott
18-01-11, 20:00
Da har jeg også bestil 10 pakker... med ett av de rimeligste fraktalternativene kom det på 537,84 kr for alt. Krysser fingrene for at de er verdt det! ;)

Kanutten
18-01-11, 20:13
Da har jeg også bestil 10 pakker... med ett av de rimeligste fraktalternativene kom det på 537,84 kr for alt. Krysser fingrene for at de er verdt det! ;)

Det er de!!! :sikle:

Charlott
18-01-11, 20:18
Det er de!!! :sikle:
Da gleder jeg meg stort altså! :D

nellie
18-01-11, 20:28
Synes de smaker litt som litt sure fullkornslefser:)

nellie
18-01-11, 20:29
Ja, portoen er dyr, men hva skal man gjøre da?:p De er jo så billige ellers og ille go`e

Cassiopeia
18-01-11, 20:42
De kommer på en drøy femtilapp pr pakke = en femmer pr lefse. Det er faktisk veldig akseptabelt, spør du meg. Jeg kan godt betale litt for å slippe å spise enda en variant av omelett ;)

Nina L
25-01-11, 15:00
Et lite serveringstips:

Legg fyll på den ene halvdelen:

Mozarellaost, tomatskiver, ruccola og spekeskinke el. annet salt kjøtt, og topp med et ostelag til.

Brett over og stek på begge sider på middels varme i stekepanna, til osten har smeltet.

MiniMe74
25-01-11, 15:27
Hei!
Jeg skal til Norby i Sverige for å handle på torsdag. Er det noen som vet om det finnes en lavkarbo butikk der? Tenk om de til og med har Mama Lupes Tortilla? Så flaks har man kanskje ikke? :D

marjusen
25-01-11, 15:46
Er det ingen norske butikker som selger disse?

nellie
25-01-11, 15:46
Hei!
Jeg skal til Norby i Sverige for å handle på torsdag. Er det noen som vet om det finnes en lavkarbo butikk der? Tenk om de til og med har Mama Lupes Tortilla? Så flaks har man kanskje ikke? :D

Desverre så har man ikke det:p får tak i lavkarboprodukter på helsekostene, men ikke noe utenom det vanlige egentlig.. Type sukrin, mandelmel osv. Og ikke Mama Lupes:nei:

Charlott
27-01-11, 12:22
Da ligger mine Mama Lupes og venter på meg på den lokale post-i-butikk sjappa :D
Gjett hva det blir til middag i dag! :p

Charlott
11-02-11, 19:15
Ny fredagsfavoritt!

Sambo fylte sine Mama Lupes med tacokjøttdeig, løk, ruccola og masse ost.
Jeg hadde stekt, krydret kylling i mine, med ruccola, paprika, kinakål og masse ost.

La de i ildfast form med maaasse smaksrik ost og pepperoni på toppen.

Spiste mine med rømmedressing og duuu verden så godt!! :sikle:

Skal definitivt bestille en ladning til med Mama Lupes, sambo har bestilt slike i matpakka fremover :p

Kanutten
11-02-11, 19:19
Det går også an å steke dem slik at de blir sprø. Da funker de som kjeks, flatbrød etc. Synes det er veldig godt da jeg har savnet et alternativ til flatbrød, rømme og spekemat. :sikle:

SusanG
11-02-11, 19:45
Hva er disse laget av? Fant ikke noe innholdsfortegnelse på nettsiden. :)

Cassiopeia
11-02-11, 21:32
Har ikke vært framme med ordboka, men her er innholdsfortegnelsen på pakken :

Water, Whole wheat flour, Low carb flour(Wheat gluten, corn starch, oat fiber, soy flour,isolated soy protein, aesame flour, salt, calcium sulfate, sodium acid pyrophosphate.Contains 2% or less of: Dextrose, sodiym bicarbonate, fumaric acid, calcium proplonate (preservative), potassium sorbate, sucralose and sodium metasulfate) vegetable shortening (Palm oil, vegetable mono & diglycerides, polysorbate) Baking powder (Sodium bicarbonate, corn starch, sodium aluminum sulfate, monocalcium phoshate) salt, sodium proplonate (to preserve freshness), Fumaric acid, and dough conditioner (sodium metabisulfate, Microchrystalline cellulose and dicacuim phosphate)

Serving size 36 g (1 tortilla)
Calories 60
Fat calories 30
Total fat 3g
Saturated fat 0g
Trans fat 0g
Cholesterol 0mg
Sodium (natrium) 260 mg
Total carbohydrate 7g
Diatary fiber 4g
Sugars 0g
Protein 5g

(3 net carbs)

marjusen
11-02-11, 21:38
Har ikke vært framme med ordboka, men her er innholdsfortegnelsen på pakken :

Water, Whole wheat flour, Low carb flour(Wheat gluten, corn starch, oat fiber, soy flour,isolated soy protein, aesame flour, salt, calcium sulfate, sodium acid pyrophosphate.Contains 2% or less of: Dextrose, sodiym bicarbonate, fumaric acid, calcium proplonate (preservative), potassium sorbate, sucralose and sodium metasulfate) vegetable shortening (Palm oil, vegetable mono & diglycerides, polysorbate) Baking powder (Sodium bicarbonate, corn starch, sodium aluminum sulfate, monocalcium phoshate) salt, sodium proplonate (to preserve freshness), Fumaric acid, and dough conditioner (sodium metabisulfate, Microchrystalline cellulose and dicacuim phosphate)

Serving size 36 g (1 tortilla)
Calories 60
Fat calories 30
Total fat 3g
Saturated fat 0g
Trans fat 0g
Cholesterol 0mg
Sodium (natrium) 260 mg
Total carbohydrate 7g
Diatary fiber 4g
Sugars 0g
Protein 5g

(3 net carbs)

Google translate: (Har ikke dobbeltsjekket at det er riktig)

Oversettelse fra engelsk til norsk (bokmål)


Vann, hele hvetemel, Low carb mel (hvete gluten, mais stivelse, havre fiber, soyamel, isolert soyaprotein, aesame mel, salt, kalsium sulfat, natrium acid pyrophosphate.Contains 2% eller mindre av: Druesukker, sodiym bikarbonat, Fumaric acid, kalsium proplonate (konserveringsmiddel), kaliumsorbat, sukralose og natrium metasulfate) vegetabilsk fett (palmeolje, vegetabilske mono-og diglyserider, polysorbat) Bakepulver (natriumbikarbonat, maisstivelse, natrium aluminium sulfate, monocalcium phoshate) salt, natrium proplonate (for å bevare friskheten), Fumaric syre, og deigen conditioner (natrium metabisulfate, Microchrystalline cellulose og dicacuim fosfat)

nellie
11-02-11, 22:21
Mye spennende:p

marjusen
11-02-11, 22:36
Mye spennende:p

Hehe, tenkte jeg også;)

Charlott
11-02-11, 22:38
Mye spennende:p
Overser glatt den innholdsrike innholdsfortegnelsen og tenker at de smaker veldig godt :p

Kanutten
11-02-11, 22:39
Overser glatt den innholdsrike innholdsfortegnelsen og tenker at de smaker veldig godt :p

:ja: Samme her.. Alle de rare orda smaker veldig godt! :sikle:

Charlott
11-02-11, 22:40
:ja: Samme her.. Alle de rare orda smaker veldig godt! :sikle:
Spes med maaaasse ost :p

Kanutten
11-02-11, 22:41
Spes med maaaasse ost :p

Prøve med røykalaks og eggesalat inni! :sikle:

Cassiopeia
11-02-11, 23:02
"Aesame flour" skulle naturligvis være sesame flour.
-Og den er vel innholdsrik mest fordi absolutt alle ingredienser er deklarert i detalj ;)

Noen av puristene her vil garantert steile av hvetemel og maisstivelse, men jeg blåser en lang marsj i akkurat det.
Jeg har funnet en tortilla som ikke bare er lavkarbisk, men dessuten smaker godt. (Og dessuten er den så dyr og langreist at den garantert ikke blir noen hovedingrediens i kosten)

Årets morsdagsmiddag blir meksikansk, med opphavet på besøk, hjemmelaget krydder, salsa og guacamole, og Mama Lupes :)

Kanutten
11-02-11, 23:04
Sesame flour skulle naturligvis være sesame flour.
-Og den er vel innholdsrik mest fordi absolutt alle ingredienser er deklarert i detalj ;)

Noen av puristene her vil garantert steile av hvetemel og maisstivelse, men jeg blåser en lang marsj i akkurat det.
Jeg har funnet en tortilla som ikke bare er lavkarbisk, men dessuten smaker godt. (Og dessuten er den så dyr og langreist at den garantert ikke blir noen hovedingrediens i kosten)

Årets morsdagsmiddag blir meksikansk, med opphavet på besøk, hjemmelaget krydder, salsa og guacamole, og Mama Lupes :)

Jeg kan gjerne spise en ss hvetemel eller to pr dag. Jeg er IKKE allergisk mot gluten og derfor trenger jeg ikke holde meg unna det. Så lenge jeg er under de karber som jeg har satt som grense er all mat ok. :ja:

Cassiopeia
11-02-11, 23:05
Jeg kan gjerne spise en ss hvetemel eller to pr dag. Jeg er IKKE allergisk mot gluten og derfor trenger jeg ikke holde meg unna det. Så lenge jeg er under de karber som jeg har satt som grense er all mat ok. :ja:

Som jeg skulle sagt det sjøl :)

SusanG
11-02-11, 23:40
Tusen takk Cassiopeia. Litt intressant å se hva som er i disse vidundera som dere skryter slik av :D

Bindi
25-02-11, 15:37
Bestillte fire pakker fra dialife.dk i dag, har lyst å prøve de før jeg kjøper en hel haug :) Noen som vet om de er raske med leveringen?

Tunrida
25-02-11, 16:14
Tror jeg må fri til gubben så han kan bestille disse til meg :p (mitt bankkort nekter å betale noe som helst over nett!:mad: )

Hvor lenge holder de seg? Siden det var fler som venta leeenge på de..

langaard
25-02-11, 16:54
Noen som vet hva disse inneholder:confused:

Charlott
25-02-11, 17:00
Noen som vet hva disse inneholder:confused:
Det står noen innlegg høyere opp :)

Jabba
25-02-11, 17:16
Er det 7 karber i en lefse?

Charlott
25-02-11, 17:26
er det 7 karber i en lefse?
3! :d

Ildern
03-03-11, 20:21
Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse. :D

Tone-G
03-03-11, 20:41
Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse. :D

Hva betalte du for 5 stk? Inkludert porto

Ildern
03-03-11, 22:03
16 $ for lefsene, 35 $ (:eek:) for porto. Ca 290 kr tilsammen.

bevaremegvel
20-06-11, 12:53
Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse. :D
da har jeg også bestilt derfra, men det ble ikke bare med Tortillalefsene :wacko:
det var jo så mye jeg hadde lyst på der jo :w00t:

etter at jeg havnet her på forumet er jeg blitt aldeles bitt av netthandeldilla :_oy: å så jeg da som ikke har handlet noe på nettet før, har aldri visst om så mange spennende nettbutikker før jeg havnet her :_plystre:

MEN: det var en stiv pris på forsendelsen på denne nettbutikken altså :eek:
(men pytt pytt, sier det ikke til noen så går det vel bra :o)

JannickeR
06-08-11, 13:03
Synes innholdsfortegnelsen for disse er litt suspekt jeg.. Men nå har jeg fulgt Jimmy Moore's n=1 en stund, og er blitt veldig skeptisk til "lavkarbo-produkter", altså høykarbo greier som plutselig er low carb, og fremdeles smaker høykarbo.. Sjekk gjerne ut http://livinlavidalowcarb.com/blog/n1 Der er de eksperimentene han allerede har utført, og de han vill gjøre etterhvert. Må si jeg er spent på atkins barene!:)

JanneBL
29-09-11, 14:30
La to slike tortillalefser i handlekurven og regnet ut frakten. Den billigste kom på 22 dollar!:O Er det virkelig så dyrt?