View Full Version : Fantastiske kylling-wraps!

Sheena
29-01-08, 18:34
Til to pers (ble litt rester)

400 g strimlet kyllingkjøtt
100 g grønn paprika
100 g løk
1 fersk sjapingong
1/2 rød chili

Steker kyllingkjøttet nesten ferdig. Har strimlet alt det andre på forhånd, og kaster dette oppi den siste steketiden. Krydrer med Taco- krydder på bøsse (fra Hindu), salt og pepper.

Legger dette i store kinakål- blader (fungerte faktisk ypperlig som wraps:D). Toppet en med litt ost og medium tacosaus fra First Price (litt over 3 kh pr 100 g) og den andre med Cæsardressing kjøpt på Meny( 1,5 g kh pr 100 g) KJEMPEDIGG, og karbene kan varieres etter hvor streng man er :D

Iset
29-01-08, 18:37
Mmm takk for lekker oppskrift! Forresten så finnes det lavkarbo-tortillas man kan bruke som wraps også. Litt mer karbo enn kinakål da, hehe, men jeg tror det er sånn ca 4 karber per tortilla, er det ikke noe sånt? Jeg skal bestille nå.

malena
01-02-08, 07:27
Iset - hvor bestiller du?

Iset
01-02-08, 10:03
Jeg tenkte å bestille fra Dia-life, men nå ser jeg jo at den norske nettbutikken (www.lavkarbocafe.no (http://www.lavkarbocafe.no)) er oppe, så jeg bestiller dem heller derfra. Men de får ikke inn varene før om et par uker så jeg må vente litt.

megselv
07-02-08, 08:01
Hvorfor finner jeg ikke chili i matvaretabellen?

megselv
07-02-08, 18:44
Nydelig, nam :D
Selvom jeg ikke klarte å lage wraps.

Princez
11-02-08, 18:17
Til to pers (ble litt rester)

400 g strimlet kyllingkjøtt
100 g grønn paprika
100 g løk
1 fersk sjapingong
1/2 rød chili

Steker kyllingkjøttet nesten ferdig. Har strimlet alt det andre på forhånd, og kaster dette oppi den siste steketiden. Krydrer med Taco- krydder på bøsse (fra Hindu), salt og pepper.

Legger dette i store kinakål- blader (fungerte faktisk ypperlig som wraps:D). Toppet en med litt ost og medium tacosaus fra First Price (litt over 3 kh pr 100 g) og den andre med Cæsardressing kjøpt på Meny( 1,5 g kh pr 100 g) KJEMPEDIGG, og karbene kan varieres etter hvor streng man er :D

Oi.. dette så godt ut!! Må på butikken NUH! ;)