View Full Version : Vondt i halsen

sma
06-02-08, 18:37
Jeg drikker kaldt og har gjort det i noen dager, men hva annet kan hjelpe mot vondt i halsen? Har jo ingen halsdrops å ty til. :rolleyes:

Goggen
06-02-08, 18:52
Jeg drikker kaldt og har gjort det i noen dager, men hva annet kan hjelpe mot vondt i halsen? Har jo ingen halsdrops å ty til. :rolleyes:

Cognac

Hjelper ingenting tror jeg men gjør det mye triveligere å være litt småklein :)

sma
06-02-08, 19:07
Cognac

Hjelper ingenting tror jeg men gjør det mye triveligere å være litt småklein :)

:lol:

Nille
06-02-08, 19:28

Kan Jang - piller finnes i Helsekost. Kjenner jeg det kribler i halsen hiver jeg innpå - og *vips* - er jeg fin igjen ....

For lindring: kokende vann helles i en kopp over noen skiver med ingefær rot. La ingefæren ligge i vannet. Drikk i små slurker. Hell over mer kokende vann - drikk - osv osv.

Anne
06-02-08, 19:47
Eller ett par peppermynteolje-dråper i et glass vann. Det og lindrer.
God bedring.:)

wegie
06-02-08, 20:22
Apoteket fra Fribol halsdrops som smaker sterkt og litt urter. De klarner skikkelig opp i både hals og nese! Og kan selvfølgelig spises av oss som teller karber :)

wegie
06-02-08, 20:23
Skulle selvfølgelig være Apoteket har Fribol :) Laaaang dag på jobb (apotek faktisk)

sma
06-02-08, 20:48
Takk for svar alle sammen! :klem:
Skal notere meg navnene dere nevnte. Bor i Sverige så det er ikke sikkert det heter det samme. :)

Goggen
06-02-08, 20:52
Takk for svar alle sammen! :klem:
Skal notere meg navnene dere nevnte. Bor i Sverige så det er ikke sikkert det heter det samme. :)

Joda Cognac heter det samme :)

Anne
06-02-08, 20:53
Joda Cognac heter det samme :):lol:Skøyer'n...

JenJen
06-02-08, 21:30
:lol:

Apoteket har også halsdrops som heter Dekadin, søtet med aspartam og acesulfamkalium (for de som tåler det) :)

energibunten
06-02-08, 21:31
tran og cocosa er skikkelig bakterie-killere og immunforsvar-boostere. Ta litt ekstra. Det virker for meg ila 4 timer.

sma
06-02-08, 23:12
Joda Cognac heter det samme :)

Morsom du! :lol:

Takker igjen for nye tips! :D