Startet med induksjonen på mandag. Har allerede tatt av noen kilo - men er skikkelig sliten og slapp. Blir fort svimmel også.... Er dette vanlig - eller har noen noen gode råd??? :)
Det er en helt normal bivirkning av ketosen. Dette kommer seg ettehvert. Pass på å få i deg masse vann og og vitaminer :ja:
Helt normalt :ja: Og det går over :)
Det var hyggelig å få svar så fort. Er helt ny her...
Takk for rådet - skal drikke masse vann. Håper det helper! Imponert over resultatet ditt!!!! 22,5 kilo!!! Går det an å spørre hvor lang tid du har brukt?
Takk :)
Akkurat 1 år brukte jeg på de kiloene. Mesteparten (17,5) gikk bort fra 1. februar -15. juli 07. Resten har jeg tatt og skal ta på "laaaangen".. :)
jeg begynte med atkins kost i desember, og det er først nå jeg kjenner at jeg er slapp og sliten. men det rare er at kroppen min er full av energi.. kroppen min kunne tenkt seg å tatt en laaaaaaang tur i skiløypa, men hodet mitt vil så absolutt ikke være med..
og så den stygge smaken i munnen da..
er dette vanlig?
jeg begynte med atkins kost i desember, og det er først nå jeg kjenner at jeg er slapp og sliten. men det rare er at kroppen min er full av energi.. kroppen min kunne tenkt seg å tatt en laaaaaaang tur i skiløypa, men hodet mitt vil så absolutt ikke være med..
er dette vanlig?
ja det er normalt ja og den stygge smaken i kjeften tyder på at du er i ketose ;)
er dette vanlig?
Tar du ketolysetablettene religiøst? For om ikke så kan du for eksempel få for lite vit B og sånn, MorStine gikk på en smell sånn, les hennes innlegg om det! ("så viktig er ketolysetablettene")
Tar du ketolysetablettene religiøst? For om ikke så kan du for eksempel få for lite vit B og sånn, MorStine gikk på en smell sånn, les hennes innlegg om det! ("så viktig er ketolysetablettene")
ja det gjør jeg. ikke i begynnelsen, for jeg syns det var vanskelig å velge kosttilskudd.. så da var jeg kjempeglad når jeg fant denne siden, og linken til ketolysesiden. jeg fikk tabelettene i midten av januar, frem til da brukte jeg noen som jeg kjøpte på apoteket.
men jeg jobber i turnus, og har problemer med å få tatt dem til et fast klokkeslett. hvis jeg har mye å gjøre på jobb og bare må stappe i meg maten(ikke bra) glemmer jeg tabeletten min..
noen som vet hvor lang tid det må gå mellom tabelettene, og må de taes til et måltid?