View Full Version : Eurodiett bytte- og salgstråd
Er alt solgt? Jeg er interressert i noe av det om ikke.. Spesielt cereals og brownie..
Hei,
jeg sender deg en pm med oppdatert liste på det som er igjen :)
Jeg har en del puddinger og desserter som jeg godt kunne tenke meg å bli kvitt.. Og om noen kunne tenke seg å bytte praline barer mot vanilla/caramel barer, så hadde det vært SUUUPERT! Jeg er plutselig blir DRITlei pralinebarene.:P
nybegynner
18-03-10, 15:43
Ønsker å bytte bort:
4 esker med pannekaker ( 20 poser)
6 poser med osteomelett
2 poser grønnsaksuppe
4 poser vegetarian pai
2 poser coucos
Jeg ønsker primært å bytte i : sjokoladefrokostblanding, kjekser og barer, pasta. Evt. selge for kr. 15,- pr pakke, sendes i oppkrav.
Ønsker å bytte bort:
4 esker med pannekaker ( 20 poser)
6 poser med osteomelett
2 poser grønnsaksuppe
4 poser vegetarian pai
2 poser coucos
Jeg ønsker primært å bytte i : sjokoladefrokostblanding, kjekser og barer, pasta. Evt. selge for kr. 15,- pr pakke, sendes i oppkrav.
Jeg bytter gjerne pasta og barer mot pannekaker. Har vel 4-5 barer, den med rød frukt og eple/kanel og 3-4 poser med pasta,
Kan ikke jeg sjekke når jeg kommer hjem?
nybegynner
19-03-10, 08:40
Jeg bytter gjerne pasta og barer mot pannekaker. Har vel 4-5 barer, den med rød frukt og eple/kanel og 3-4 poser med pasta,
Kan ikke jeg sjekke når jeg kommer hjem?
Det går bra :-)
ALT SOLGT:
5 poser pasta
4 poser skinkeomelett
4 poser brownies
4 poser grønnsaksuppe
4 poser potet- og løksuppe
3 poser fersken- og aprikosdessert
12 poser paella mix
6 poser couscous
Jeg er interessert i å kjøpe barer (sjokolade, praline, karamell, eple/kanel, vanilje), creme brulee og pannekaker.
Send PM! :)
Hei!
Jeg ønsker å kjøpe Eurodiets pannekaker.
(Jeg har noen poser broccolisuppe, omeletter, paella mix og div barer som evt. kan byttes)
Send PM :-)
Jeg ønsker å bytte (eventuellt selge):
4 poser skinkeomelett
5 poser ost og gressløkomelett
4 poser grønnsakssuppe
8 poser varm sjokolade
Hvis noen skulle være interesserte, ta kontakt ! :)
Jeg ønsker å bytte (eventuellt selge):
4 poser skinkeomelett
5 poser ost og gressløkomelett
4 poser grønnsakssuppe
8 poser varm sjokolade
Hvis noen skulle være interesserte, ta kontakt ! :)
Nå er alle disse produktene solgt ! :)
Dersom noen har noe å selge så er jeg interessert :)
Bare å sende pm dersom du har noen produkter til overs.
Hei,
jeg ønsker å selge noen produkter;
4 poser karamelldessert
9 poser cappuccino drikk Solgt!
9 poser kremet kyllingsuppe Solgt!
9 poser asparges suppe
4 poser grønnsakssuppe
4 poser creme brulee Solgt!
Kan også byttes i pannekaker, brownies, skinkeomelett, red berries bar og sjokoladefrokostblanding :)
Send en pm.
Kjøper gjerne capucinoen :)
Hei,
jeg ønsker å selge noen produkter;
4 poser karamelldessert
9 poser cappuccino drikk
9 poser kremet kyllingsuppe
9 poser asparges suppe
4 poser grønnsakssuppe
4 poser creme brulee
Kan også byttes i pannekaker, brownies, skinkeomelett, red berries bar og sjokoladefrokostblanding :)
Send en pm.
Ønsker gjerne å kjøpe produkter om noen har til salgs;
pannekaker, brownies, sjokoladefrokost og omelett:)
Ønsker gjerne å kjøpe produkter om noen har til salgs;
pannekaker, brownies, sjokoladefrokost og omelett:)
Omeletter tror jeg at jeg har - og kanskje brownies også. Kan sjekke når jeg kommer hjem. :)
Nå har jeg også smakt en god del og ønsker og bytte eller selge følgende:
6 poser aspargessuppe
10 poser grønnsakssuppe
3 poser brownies
9 poser paella mix
2 poser mushroom risotto
5 poser cappucino - solgt
Vil bytte til kyllingsuppe, sjokoladefrokost, pannekaker, bringebærkjeks eller sjokoladetypebarer.
:)
Nå har jeg også smakt en god del og ønsker og bytte eller selge følgende:
6 poser aspargessuppe
10 poser grønnsakssuppe
3 poser brownies
9 poser paella mix
2 poser mushroom risotto
5 poser cappucino
Vil bytte til kyllingsuppe, sjokoladefrokost, pannekaker, bringebærkjeks eller sjokoladetypebarer.
Hei Savoy:)
Jeg ønsker gjerne å bytte kyllingsuppe mot brownies. Har totalt 9 poser kyllingsuppe om du er interressert?
Hei Savoy:)
Jeg ønsker gjerne å bytte kyllingsuppe mot brownies. Har totalt 9 poser kyllingsuppe om du er interressert?
Hei
Det kan vi godt gjøre :) Jeg skal høre med mamma om hun har noen brownies også sånn at det tilsammen blir 9 poser med det. Sender deg en pm når jeg har fått sjekket det.
Supert det:)
Hei
Det kan vi godt gjøre :) Jeg skal høre med mamma om hun har noen brownies også sånn at det tilsammen blir 9 poser med det. Sender deg en pm når jeg har fått sjekket det.
Jeg har en haug med kyllingsuppe som jeg gjerne vil bytte bort...
Tilbake vil jeg gjerne har desserter (karamell, jordbær og aprikos/fersken), brownies, sjokoladefrokostblanding, sjokoladekjeks, vanilje/karamell-bar.
Går det an å kjøpe sånne barer uten legeerklæring? For disse barene blir (eller ble i hvert fall før) jo solgt på nettsiden til Lindberg. Jeg trenger noen småbarer å ha i vesken siden jeg spiser så hyppig, og ingen av de barene jeg finner i butikkene er gode. Jeg liker ED-barene, kjøpte dem ofte på nettsiden før.
Du kan kjøpe barer uten legeerklæring. Fedon har egen nettbutikk på fedon.no.
Disse fant jeg på nettsiden;
Crispy sjokoladebar - denne er kjempegod!!
Proteinbar sjokolade
Metthetsbar mer appelsin og aprikos
Bar med tranebær
Bar med karamell og hasselnøtt
Eventuelt kan du få en legeerklæring til å kjøpe barer via Eurodiett:) Der har de enda andre typer barer. Håper det var til hjelp:)
Går det an å kjøpe sånne barer uten legeerklæring? For disse barene blir (eller ble i hvert fall før) jo solgt på nettsiden til Lindberg. Jeg trenger noen småbarer å ha i vesken siden jeg spiser så hyppig, og ingen av de barene jeg finner i butikkene er gode. Jeg liker ED-barene, kjøpte dem ofte på nettsiden før.
Til salgs!
4 poser karamelldessert
4 poser grønnsakssuppe
9 poser aspargessuppe
Selger produktene for kr. 15 ,- per stykk. Kjøper du alle sammen får du produktene for kr. 200 inkl. frakt ("normalpris" kr. 255). :)
Du kan kjøpe barer uten legeerklæring. Fedon har egen nettbutikk på fedon.no.
Disse fant jeg på nettsiden;
Crispy sjokoladebar - denne er kjempegod!!
Proteinbar sjokolade
Metthetsbar mer appelsin og aprikos
Bar med tranebær
Bar med karamell og hasselnøtt
Eventuelt kan du få en legeerklæring til å kjøpe barer via Eurodiett:) Der har de enda andre typer barer. Håper det var til hjelp:)
Takk for svar. Det er sånne Eurodiet-barer jeg mener, for de andre har jeg smakt og synes IKKE de er gode. Jeg liker kun ED-barene og brukte dem tidligere da de ble solgt fritt på Lindberg-hjemmesiden. Alle 5 typene, og av merket Eurodiet. Trenger man legeerklæring på dem nå, altså? Irriterende ... Jeg vet ikke om legen min vil gi meg en erklæring når jeg nesten er på grensen til undervektig. Jeg skal ikke slanke meg, bare ha litt lett næring tilgjengelig. Men jeg kan jo snakke med ham om det, jeg har jo vektoperasjonen som utgangspunkt.
Takk for svar. Det er sånne Eurodiet-barer jeg mener, for de andre har jeg smakt og synes IKKE de er gode. Jeg liker kun ED-barene og brukte dem tidligere da de ble solgt fritt på Lindberg-hjemmesiden. Alle 5 typene, og av merket Eurodiet. Trenger man legeerklæring på dem nå, altså? Irriterende ... Jeg vet ikke om legen min vil gi meg en erklæring når jeg nesten er på grensen til undervektig. Jeg skal ikke slanke meg, bare ha litt lett næring tilgjengelig. Men jeg kan jo snakke med ham om det, jeg har jo vektoperasjonen som utgangspunkt.
Da ville jeg snakket med ham om det, du har jo et godt argument der. Samtidig så er det mye viktig og god næring i disse barene.
Protein sjokoladebarene som jeg har bestilt fra fedon.no står det Eurodiet på, så disse vet jeg hvertfall kan kjøpes uten legeerklæring.
Det ser også ut til at Metthetsbar med aprikos og appelsin også er Eurodiet produkt. (sjekket med eurodiet sine sider).
Vil bare si gratulerer med et fantastisk vektresultat! :)
Tusen takk. :) Ja, jeg skal høre med legen min. Hvis jeg får legeerklæring på Eurodiet, kan jeg bruke den til å kjøpe ED-produkter sånn sporadisk da? Hvor lenge? Sorry maset mitt.
Tusen takk. :) Ja, jeg skal høre med legen min. Hvis jeg får legeerklæring på Eurodiet, kan jeg bruke den til å kjøpe ED-produkter sånn sporadisk da? Hvor lenge? Sorry maset mitt.
Hei Iset, du holder til her på lavkarbo også? Flott å se at du har gått ned så mye. Regner med tiden etter operasjonen har gått bra, kanskje litt for bra når du er på grensen av undervektig. Ta GODT vare på deg selv.
Det er legen som bestemmer hvor lenge du skal kunne bestille varer. Så lenge den har gyldig dato så kan du bestille ihht det legen har forskrevet.
Tusen takk, Pipp. Ja jeg har vært her på lavkarbo siden starten i 2004, det begynner vel å bli rundt 6,5 år siden jeg ble medlem her, hehe. Tiden flyr!
Tror disse blir solgt uten legeerklæring nå også, de blir hvertfall ikke trukket fra på tilgjengelige måltider. Gå inn på eurodiett sine sider å se, mener det er en "butikk" der som du ikke trenger å logge inn for å bestille fra, og der ligger barene mener jeg :)
Takk du. Sitter og ser på hjemmesiden nå. Hvem er det som har laget den? Den er jo full av grammatikkfeil, så pinlig. Fett fattig, start pakken osv. Hvordan starter man en pakke? :p
Tror disse blir solgt uten legeerklæring nå også, de blir hvertfall ikke trukket fra på tilgjengelige måltider. Gå inn på eurodiett sine sider å se, mener det er en "butikk" der som du ikke trenger å logge inn for å bestille fra, og der ligger barene mener jeg :)
Dette vil jeg benytte meg av etter tiden med eurodiet:) Jeg synes, som Iset, det er lurt å ha barer lett tilgjengelig - er det travelt blir man mett og unngår mer usunn mat.
Hehe .. er endel gramatikkfeil ja :rolleyes:
Takk du. Sitter og ser på hjemmesiden nå. Hvem er det som har laget den? Den er jo full av grammatikkfeil, så pinlig. Fett fattig, start pakken osv. Hvordan starter man en pakke? :p
Hehe ;) Godt spørsmål du ;) Blir nesten litt flau på dems vegne jo ;)
Du skulle bare ha lest produktkatalogen og brosjyrene :o
PS! De barene som er såkalt frie produkter er de samme som vi kan kjøpe. Den med vanilje-karamel og sjokoladebar er mine favoritter.
Hei Iset. I helsekostbutikkene selger de en pakke med 5 Fedon proteinbar. Det er det samme som eurodiettsjokolade. Når du åpner pakken og leser på selve omslaget til baren, så står det også eurodiett sjokolade på plasten. Så det er absolutt ikke nødvendig med legeattest hvis du bare skal ha barer. De har en type til, en Cristpy sjokoladebar. Jeg tror det er den samme som sjokoladebaren i fase III.
Til salgs!
4 poser karamelldessert
4 poser grønnsakssuppe
9 poser aspargessuppe
Selger produktene for kr. 15 ,- per stykk. Kjøper du alle sammen får du produktene for kr. 200 inkl. frakt ("normalpris" kr. 255). :)
Pearl: jeg så den pakken i vinduet på Sunkost (Kvadrat) da jeg var på vei ned rulletrappa i går, hehe. Skal absolutt prøve den!
Jeg skaffet meg to pakker i dag. De er gode å ha i et nødsfall, i skuffen på kontoret, i vesken, i bilen osv.
Vil gjerne bytte bort følgende:
1 pose med brownies
2 poser med soyanøtter
2 poser med creme brule
4 poser risotto
Bytter gjerne i supper, omelett og kakao, he he
Og sjokoladebars, men de vil vel alle helst ha selv ;-)
Vil gjerne bytte bort følgende:
1 pakke + 3 poser med brownies
2 pakker med soyanøtter
3 poser med creme brule
4 poser risotto
5 poser med sjokoladekjeks
Bytter gjerne i supper, omelett og kakao, he he
Og sjokoladebars, men de vil vel alle helst ha selv ;-)
Hei,
jeg har 4 poser grønnsakssuppe og 9 poser aspargessuppe om du vil bytte?:)
God morgen
02-09-10, 12:58
Div. produkter jeg ønsker å bytte bort:
14 poser kyllingsuppe
6 poser Risotto m/sopp og parmesan
2 poser Fransk potetstuing
Bytter gjerne mot følgende:
Skinkeomelett
Kjeks m/sjokoladebiter
Kjeks m/bringebær
Vanilje/karamell Bar
Brownies
Kjenner latskapen tar overhånd, legger ut ny tråd isteden for å sjekke dei over :o
Ønsker å bytte vekk (evt selge) følgande:
4 poser karamelldessert
4 poser kyllingsuppe
1 pakke aspargessuppe (5 poser)
1 pose osteomelett
1 pakke skinkeomelett (5 poser)
2 pakker + fire poser risotto med sopp og parmesan (16 poser)
5 poser sjokoladekjeks
Bytter gjerne til:
pannekaker
brownies
barer
Troll-I-Ord
03-09-10, 20:57
Ingen flere som har noe i skapet de ønsker å bytte bort altså? :p
Jeg bytter GJERNE! Se innlegg om bytte av produkter ovenfor. :)
Heisann!
Jeg fikk denne uken dessverre beskjed om å slutte med eurodiet på grunn av dårlig toleranse for melk. Brum brum altså! Eurodiet fungerte bra for meg, så det var ikke ønskelig men jeg får høre på legen.
Jeg har et lass av eurodietprodukter hjemme, og selger nå alle SAMLET. Orker ikke selge dem produkt for produkt, men du står jo fritt til å selge noe videre for samme pris som du kjøper det for om du vil :o) Siden jeg selger det samlet selger jeg det til en god pris for den som er førstemann til mølla. Produktene har variert holdbarhet. En del har best-før dato høsten 2010, resten sommeren 2011.
Det er dette som selges (pris hvis du skal bestille fra Eurodiet i parentes):
10 poser varm sjokolade (270)
15 poser cappuchino (405) (denne er kjempegod varm sammen med 1 ts usøtet kakao og litt kanel - ok å bruke det sa legen)
15 poser pannekaker (405) (disse er min favoritt! Steker dem som en tykk lefse-pannekake i en sånn ministekepanne, smører halve med litt smør når den er litt avkjølt og drysser over masse kanel - andre halvdelen legges over - namnam!)
10 poser sjokoladepudding (270) (Sjokoladepuddingen har reddet meg mang en kveld)
4 poser soyanøtter (100) (Gode alene, eller i en salat. Jeg har brukt dem som lørdagsgodis sammen med 1 vanilje/karamellbar som jeg har delt i mange småbiter. Da blir det en liten skål med både søtt og salt.)
10 poser karamelldessert (270)
4 poser jordbærdessert (108)
5 poser champignong-parmesan risotto (135)
5 poser semolina med grønnsaker (135)
5 poser pastaskruer (124) (smarte i salat)
8 poser grønnsakssupper (216)
7 poser spinat-og brokkolisuppe (189)
5 poser kyllingsuppe (135)
18 poser laktolight (243)
Pris ved betilling hos Eurodiet: 3005,-
Siden noe av dette har kort holdbarhet, og jeg nå bare vil ha dette ut av huset, selger jeg det BILLIG! :o)
Selges samlet for 1500,- + inklusive porto dersom du vil forhåndbetale og jeg kan sende som norgespakke (koster 180 i porto) (da blir det bare 1300 for produktene). Henter du dem betaler du bare 1300,-
(bor du i Oslo/Bærum kan du hente dem)
I tillegg har jeg 15 poser brownies (kr 405,-) som har datostemppling 06/2010. De er like gode (det er jo pulver - holder seg lenge - jeg prøvde en i går. De er fine i vaffeljern i grunn - gir en søt sjokoldavaffel). De får du med gratis om du vil ha dem.
Har også et lite lass av vegetarian pie med utgått dato du kan få med på kjøpet om du vil.
Tar du med alt får du Eurodiet produkter til langt over 3 500 kroner for 1 500 kroner, så da er det jo litt å spare.
Jeg har også 10 Easylife produkter du kan få med gratis om du vil
Det er med litt tungt hjerte kjenner jeg, at jeg nå sier: førstemann til mølla!
Det var trist at du ikke kan fortsette på ed! Håper du finner din vei videre:)
Avjo, jeg vil gjerne kjøpe alt samlet! :) Sender deg en PM.
Ingen flere som har noe i skapet de ønsker å bytte bort altså? :p
Jeg bytter GJERNE! Se innlegg om bytte av produkter ovenfor. :)
Jeg har supper i skuffer og skap :D Men det var ikke det du ønsket å bytte i ;)
oppdatert!
Ønsker å bytte vekk (evt selge) følgande:
2 poser karamelldessert
4 poser kyllingsuppe
1 pakke aspargessuppe (5 poser)
2 pakker + fire poser risotto med sopp og parmesan (16 poser)
Bytter gjerne til:
pannekaker
brownies
barer
Troll-I-Ord
07-09-10, 09:55
Jeg har supper i skuffer og skap :D Men det var ikke det du ønsket å bytte i ;)
Nei, dessverre, men takk som byr! :p
Troll-I-Ord
07-09-10, 10:03
God morgen! :)
Jeg har har følgende Europrodukter jeg ønsker å BYTTE BORT:
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
5 poser risotto med sopp og parmesan
5 poser fransk potetstuing
6 poser pasta
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Ost og gressløk omeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Kjeks med bringebær
Brownies
Vanilje/karamell barer
(Praline bar)
Er også interessert i å KJØPE de overnevnte produktene, om du har noe du ikke trenger lenger.
God dato, kort tid siden varene kom i hus. Har du noe i skapet ditt, med god dato, som du kunne tenke deg å bytte bort, evt selge, så si i fra. :)
PS! Innlegget oppdateres etterhvert som produkter byttes bort.
Troll-I-Ord
12-09-10, 10:03
Oppdatert i dag! ;)
God morgen! :)
Jeg har har følgende Europrodukter jeg ønsker å BYTTE BORT:
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
6 poser pasta
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Kjeks med bringebær
Brownies
Vanilje/karamell barer
(Praline bar)
Er også interessert i å KJØPE de overnevnte produktene, om du har noe du ikke trenger lenger.
God dato, kort tid siden varene kom i hus. Har du noe i skapet ditt, med god dato, som du kunne tenke deg å bytte bort, evt selge, så si i fra. :)
PS! Innlegget oppdateres etterhvert som produkter byttes bort.
Det jeg kan tilby er:
- sjokoladepudding (10)
- sjokoladedrikk (bortbyttet)
- karamelldessert (10)
- risotto (bortbyttet)
Disse tingene har gått ut på dato i løpet av sommeren, så de kan den som kjøper minst tre av tingene over få med på kjøpet:
- vaniljepudding (2)
- jordbærdessert (3)
- ferskendessert (2)
Og jeg er interessert i:
- pannekaker
- cappuchino
- kremet grønnsakssuppe
- kyllingsuppe
eller jeg kan selge det.
Jeg har grønnsakssupper som jeg kan bytte i sjokoladedrikk om du vil :)
Skal telle opp hvor mange det er hvis du er intressert :)
Flott, savoy, gjerne! :) Jeg har redigert inn kyllingsuppe også blant det jeg er interessert i.
Det jeg kan tilby er:
- sjokoladepudding (10)
- sjokoladedrikk (9)
- karamelldessert (10)
- risotto (5)
Disse tingene har gått ut på dato i løpet av sommeren, så de kan den som kjøper minst tre av tingene over få med på kjøpet:
- vaniljepudding (2)
- jordbærdessert (3)
- ferskendessert (2)
Og jeg er interessert i:
- pannekaker
- cappuchino
- kremet grønnsakssuppe
- kyllingsuppe
eller jeg kan selge det.
Sender en pm jeg ;)
Jeg bytter gjerne disse produktene;
4 stk aspargessuppe
4 stk karamelldessert
selges eller byttes gjerne mot;
frokost sjokoladedrikk
pannekaker
brownies
omelett skinke eller sopp
Flott, savoy, gjerne! :) Jeg har redigert inn kyllingsuppe også blant det jeg er interessert i.
Jeg har sendt deg en pm :)
Selges samla. Pris fra ED i parantes, samla pris 700,- pluss porto. Alt skal vere god dato, innkjøpt for ca ein mnd sidan.
(Kan evt hentast i Bergen dei neste 7-10 dagar.)
17 poser mushroom - parmesan (535,-)
5 poser aspargessuppe (135,-)
8 poser paella (252,-)
5 poser semolina with vegetables/couscous (157,-)
4 poser creme brulee (108,-)
2 poser karamelldessert (54,-)
4 poser kyllingsuppe (108,-)
3 poser vanilla custard (81,-)
3 poser chocolate custard (81,-)
2 poser hot chocolate (54,-)
God morgen
14-09-10, 22:49
Ønsker å bytte bort:
14 poser kyllingsuppe
Skinkeomelett
Kjeks m/sjokoladebiter
Kjeks m/bringebær
Vanilje/karamell Bar
Brownies
:blomster: GodMorgen, du vil ikke bytte kyllingsuppa mot 20 pakker sjokoladepudding og karamelldessert, da?
Troll-I-Ord
19-09-10, 10:53
Jeg ønsker å BYTTE BORT følgende Eurodiett produkter:
Bytter bort:
18 Praline barer
15 poser kyllingsuppe
6 poser pasta
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Kjeks med bringebær
Brownies
Vanilje/karamell barer
Er også interessert i å KJØPE de overnevnte produktene (om de selges til redusert pris), om du har noe du ikke trenger lenger.
Ta kontakt om dette er interessant! :)
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Ta kontakt om dette er interessant! :)
Sendt deg PM :)
Troll-I-Ord
19-09-10, 22:35
Sendt deg PM :)
Helt topp! Venter spent på opptellingen. :)
Hei dere. :) "Ny" på euro her.
Noen som fortsatt har noe til salgs? Er IKKE interessert i suppene eller dessertene, men puddingene og alt det andre går greit. :ja:
Noen som fortsatt har noe til salgs? Er IKKE interessert i suppene eller dessertene, men puddingene og alt det andre går greit. :ja:
Går karamellpudding? Jeg har fire poser igjen.
Går karamellpudding? Jeg har fire poser igjen.'
Helst ikke. :lol:
'
Helst ikke. :lol:
Lurer på om det er NOEN i denne verden som liker disse karamellpuddingene;)
Lurer på om det er NOEN i denne verden som liker disse karamellpuddingene;)
Kan ikke være mange hvertfall !:veitikke: Har 4 poser til utdeling jeg også, hvis det skulle dukke opp noen som liker de !
Jeg har ti sjokoladepuddinger til salgs. :) Kan også byttes mot kyllingsuppe, pannekaker eller cappuchino.
Karamelldessertene og de lett utdaterte vaniljepudding, jordbærdessert og ferskendessert ser det ikke ut til at noen vil ha, nei. :lol: Gis bort mot porto!
Eg har framleis ein haug til sals, kan muligens putte på litt pannekake og/eller brownies om ønskelig. Står liste bittelitt lenger opp i tråden. :)
Selges samla. Pris fra ED i parantes, samla pris 700,- pluss porto. Alt skal vere god dato, innkjøpt for ca ein mnd sidan.
8 poser paella (252,-)
Hva er semolina? :)
Hva er semolina? :)
Det er den couscous middagen, semulegryn med grønnsaker. :)
Det er den couscous middagen, semulegryn med grønnsaker. :)
Ok, den er har jeg ikke vært borti, la ikke merke til den på listen når jeg bestilte, men den hører kanskje til fase 3? :)
Ok, den er har jeg ikke vært borti, la ikke merke til den på listen når jeg bestilte, men den hører kanskje til fase 3? :)
Hm, nei trur ikkje det? Eg bestilte den til fase 1 i allefall.
Den er for alle fasene. Jeg synes den er god - det er rosin oppi (eller er det en "fake" rosin, kanskje? :o)
Er det noen som har noen poser ertepuré liggende i et skap og vil selge dem? :)
Hei hei alle sammen!
Jeg er ny her, og har akkurat startet med Eurodietten i samarbeid med legen min. Jeg synes det er litt vanskelig, har til nå vært ganske uheldig med både pannekakene(som jeg ødela helt, men smakte bra), omeletten som smakte grusomt og en kyllingsuppe som ble et virvar av klumper.
Likevel er jeg fast bestemt på å fortsette, og lurer på om noen har noe produkter de vil bli kvitt? Om du har noen supre tips til hvordan man kan tilberede produktene under fase 1 også, tas alle tips imot med takk:)
Troll-I-Ord
25-09-10, 17:36
Hei hei alle sammen!
Jeg er ny her, og har akkurat startet med Eurodietten i samarbeid med legen min. Jeg synes det er litt vanskelig, har til nå vært ganske uheldig med både pannekakene(som jeg ødela helt, men smakte bra), omeletten som smakte grusomt og en kyllingsuppe som ble et virvar av klumper.
Likevel er jeg fast bestemt på å fortsette, og lurer på om noen har noe produkter de vil bli kvitt? Om du har noen supre tips til hvordan man kan tilberede produktene under fase 1 også, tas alle tips imot med takk:)
Hei! Velkommen på ED! :)
Jeg bytter gjerne produkter, om det er interessant? :)
Viser til innlegget mitt lenger oppe i denne tråden:
Bytter bort:
18 Praline barer
15 poser kyllingsuppe
6 poser pasta
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Kjeks med bringebær
Brownies
Vanilje/karamell barer
Kjære Troll-i-Ord:
Jeg skulle gjerne ha byttet litt med deg, hadde det bare ikke vært for at jeg kun har bestilt en startpakke, så har ikke kommet så langt som til å skaffe noe å bytte med enda:))) Derfor er jeg kun ute etter å KJØPE enn så lenge. Men hey- kanskje jeg kan bytte med deg ved en annen anledning:)
Kjære Troll-i-Ord:
Jeg skulle gjerne ha byttet litt med deg, hadde det bare ikke vært for at jeg kun har bestilt en startpakke, så har ikke kommet så langt som til å skaffe noe å bytte med enda:))) Derfor er jeg kun ute etter å KJØPE enn så lenge. Men hey- kanskje jeg kan bytte med deg ved en annen anledning:)
Hei du, lykke til med ED! Eg har ei bråte med produkter som eg ønsker å selge. I utgangspunktet helst samla. :) Eg står midt i flytting, og vart litt usikker akkurat no kvar eg har dei ståande, men trur mesteparten framleis står i bergen. Skal uansett ikkje vere noko problem å få tak i det, om du (eller andre) er interessert.
8 poser paella (252,-)
Troll-I-Ord
25-09-10, 19:11
Kjære Troll-i-Ord:
Helt i orden! :) Bare å si fra en annen gang om det skulle passe seg sånn. :)
Hei Camryn.
Har du noen info på hva dette smaker? Så langt vet jeg nemlig bare at jeg liker/kan takle kyllingsuppe, pannekaker, de barene med frukt og bær og brownie, så jeg vil gjerne få tid til å smake meg frem litt først:) Forresten er den couscousen ganske god- så dersom du fremdeles ikke har solgt om noen dager, så kommer jeg tilbake til deg:)
Kan jo også legge til nå at jeg gjerne vil kjøpe så mye som mulig av:
Pannekaker
Brownie
Couscous
Barer
Supert om noen har et stort lager de vil bli kvitt, jeg skal være i denne fasen en god stund:)
Hei Camryn.
Har du noen info på hva dette smaker? Så langt vet jeg nemlig bare at jeg liker/kan takle kyllingsuppe, pannekaker, de barene med frukt og bær og brownie, så jeg vil gjerne få tid til å smake meg frem litt først:) Forresten er den couscousen ganske god- så dersom du fremdeles ikke har solgt om noen dager, så kommer jeg tilbake til deg:)
Eg taklar ikkje risottoen, suppene og karamelldesserten, resten tykkjer eg egentlig er heilt greit. Av middagane likte eg paella og den franske gratengsaken best, og pannekaker/brownies sjølvsagt :p Eg tykkjer omeletten var ok, men eg drukna den i masse grønnsaker, salat og hadde eit egg i. Alle dessertane er fryktelig søte forresten.
Har kaaaaaanskje nokre pannekaker, brownies og praline bars eg kan gå med på å sende fra meg, dei var absolutt best så eg har beholdt dei litt som hurtig-mat, men ser at eg egentlig ikkje brukar dei... :)
Om du kan friste med det, skal jeg si deg jeg ikke er så vanskelig å overtale:) Kan du ikke gi meg litt priser på det du tror jeg kan like, så ser vi?
Smakte grønnsakssuppen nå, gud for noen motbydelige greier!!! Usj!
Om du kan friste med det, skal jeg si deg jeg ikke er så vanskelig å overtale:) Kan du ikke gi meg litt priser på det du tror jeg kan like, så ser vi?
vis du drukner grønnsakssuppa med masse grønnsaker,, blomkål , brokkoli eller noe ,og lukker øya og spiser fort, så går den til nød ann,,ja den er grusom
kyllingsuppa går ann ,,jeg tar lunka vann og visper den ut, da blir de fleste klumper borte
Hmmmm jeg får prøve på det og da:) Takk!
Hei hei alle sammen!
Heisann,
jeg har 4 poser karamellpudding og 4 poser aspargessuppe til salgs:) Er det interessant?
Heisann,
jeg har 4 poser karamellpudding og 4 poser aspargessuppe til salgs:) Er det interessant?
Usj og huff, skal bare ha kyllingsuppe, til nød. Ellers takk. Når det gjelder karamellpuddingen- er det creme brulee du mener? Forvirret:)
Usj og huff, skal bare ha kyllingsuppe, til nød. Ellers takk. Når det gjelder karamellpuddingen- er det creme brulee du mener? Forvirret:)
Hehe, skjønner deg;)
Karamellpuddingen er ikke creme brulee. Det står på pakken; Caramel Cream Dessert.
Hmmmm, den tror jeg ikke jeg har i pakken min, hvordan smaker den? Er den like søt som creme bruleen?
Eg skal gå igjennom kva eg har og kvar eg har det, sender deg ein pm når eg har oversikt, satser på å ha det klart i morgon. :)
God morgen
27-09-10, 19:59
14 poser kyllingsuppe byttes mer enn gjerne bort! :D
Ellers har jeg:
10 Praline barer
4 poser cappuccino
Omeletter
Kjeks m/sjokoladebiter
Kjeks m/bringebær
Vanilje/karamell Bar
Brownies
Send meg en PM :D
Troll-I-Ord
27-09-10, 22:37
Bytter bort:
18 Praline barer
15 poser kyllingsuppe
6 poser pasta (1 pose byttet bort, 5 poser igjen)
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Brownies
Vanilje/karamell barer
(Kjeks med bringebær)
Er også interessert i å kjøpe disse produktene, om de selges til redusert pris. :)
Send meg en melding i innboks. :spent:
Hmmmm, den tror jeg ikke jeg har i pakken min, hvordan smaker den? Er den like søt som creme bruleen?
Den er ganske søt, men jeg har ikke smakt på creme bruleen, så vet ikke hvordan de er i forhold til hverandre.
Hei igjen alle sammen.
Tror nok jeg skal styre unna alt som har med søte desserter å gjøre. Sjokoladepuddingen kan til nøds gå, men ikke det andre klisset. Huff.
Forøvrig har jeg nå fått smakt på litt saker, og dette er hva jeg ønsker å selge eller bytte bort:
1pose creme brulee
2 poser vanilje pudding(custard?)
1 vanilje bar
1 sjokolade
1 spinach, cress and broccoli soup
2 paella
1 mushroom parmesan risotto
Selges helst samlet! Verdien er kr 472,50, selges for kr 300,- inkl frakt.
Kan også gjerne byttes mot:
Pannekaker
Brownies
Ost, eller skinkeomeletter
Nøtter og kjeks(ikke så altfor mye)
Chocolate cereals
Pasta
Send meg en PM så skal jeg svare så fort jeg har mulighet:)
Hei igjen alle sammen.
Tror nok jeg skal styre unna alt som har med søte desserter å gjøre. Sjokoladepuddingen kan til nøds gå, men ikke det andre klisset. Huff.
Forøvrig har jeg nå fått smakt på litt saker, og dette er hva jeg ønsker å selge eller bytte bort:
1pose creme brulee
1 vanilje bar
1 sjokolade
2 paella
Selges helst samlet! Verdien er kr 472,50, selges for kr 300,- inkl frakt.
Kan også gjerne byttes mot:
Pannekaker
Brownies
Nøtter og kjeks(ikke så altfor mye)
Chocolate cereals
Pasta
Send meg en PM så skal jeg svare så fort jeg har mulighet:)
Ser forresten at jeg vil kvitte meg med to grønnsakssupper med krutonger også:) Løp og kjøp;)
Hvis det er noen av dere som vil kvitte dere med kyllingsuppe som vil selge den til redusert pris, send meg en PM. Jeg har ikke noe dere ønsker dere i bytte, dessverre.
Troll-I-Ord
30-09-10, 12:05
Ingen som liker pralinebar altså, og har lyst til å bytte?? :p
Se innlegget mitt over. ;)
Ingen som liker pralinebar altså, og har lyst til å bytte?? :p
Se innlegget mitt over. ;)
Jeg kjøper gjerne, men har ikke så mye av det du liker å bytte bort. Kanskje noen osteomeletter. ;)
Dette vil jeg gjerne bytte bort eller selge:
Paella 9 stk
Asparges suppe 5 stk
Leek potateo soup 4 stk
Aprikos dessert 2 stk
Grønnsakssuppe 1 stk
Det jeg vil bytte i er sjokoladefrokost, hot chocolate, kjeks med bringebærsmak, barer og pannekaker.
Jeg kan også selge de for kr. 17 pr stk (det er iallefall den summen jeg har kjøpt poser av andre for).
1 pose creme brulee
11 vanilje bar
11 sjokolade bar
2 paella
2 grønnsakssupper med krutonger
Selges helst samlet! Verdien er kr 850,50,- selges for kr 750,- og kjøper betaler frakt.
Bytter også gjerne mot:
Pannekaker
Brownies
Kjeks med bringebær og sjokolade
Chocolate cereals
Pasta
Sjokoladepudding
1 pose creme brulee
11 vanilje bar
11 sjokolade bar
2 paella
Selges helst samlet! Verdien er kr 850,50,- selges for kr 750,- og kjøper betaler frakt.
Bytter også gjerne mot:
Pannekaker
Brownies
Chocolate cereals
Pasta
Sjokoladepudding
Har sendt deg PM;)
Troll-I-Ord
03-10-10, 17:00
Ja, folkens... :p
Jeg har fortsatt veldig lyst til å få byttet en del produkter, har både barer og kyllingsuppe for de som måtte være interessert! ;)
Bytter bort:
18 Praline barer
15 poser kyllingsuppe
5 poser pasta
Dette byttes gjerne i:
Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett...)
Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...)
Brownies
Vanilje/karamell barer
Send meg en PM om du er interessert. :)
PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris.
8 poser risotto
4 poser couscous
2 poser brokkoli- og spinatsuppe
Byttes i desserter, brownies, kjeks eller barer!
Jeg har 8 poser risotto og 8 poser couscous som jeg selger for halv pris eller vil bytte i desserter!
Vil du bytte 4 poser couscous med 4 poser caramelldessert?
Jeg tør ikke kjøpe mer her jeg. Sist jeg kjøpte produkter her så fikk jeg tilsendt en eske der så og si alle produktene var gått ut på dato, halvparten gikk ut på dato i 2009. For de produktene betalte jeg kr. 1350,- og nesten alt var uspiselig. Prøvde å få kontakt med vedkommende som solge meg varene, men får ikke svar :( .
Så kjedelig, Pearl. :(
Dumt å selge varer som er utgått på dato.
Jeg har heldigvis bare hatt positive erfaring med kjøp her.
Troll-I-Ord
08-10-10, 11:47
Har også bare hatt positive erfaringer med bytting så langt. Ikke prøvd ut kjøp/salg enda, men skjønner at du blir skeptisk etter å ha vært så uheldig. :_oppgitt:
Jeg tør ikke kjøpe mer her jeg. Sist jeg kjøpte produkter her så fikk jeg tilsendt en eske der så og si alle produktene var gått ut på dato, halvparten gikk ut på dato i 2009. For de produktene betalte jeg kr. 1350,- og nesten alt var uspiselig. Prøvde å få kontakt med vedkommende som solge meg varene, men får ikke svar :( .
Uff så uheldig:(
Det burde likevel kunne gå ann å spise det, holder en stund slike pulverting! Har du prøvd? Husk at det bare er best før:) :)
Så kjedelig Pearl! Denne tråden er jo avhengig av at man er ærlig og rederlig når man bytter/selger produkter!
Selv har jeg bare hatt positive kjøp og byttehandler.
Uff så uheldig:(
Det burde likevel kunne gå ann å spise det, holder en stund slike pulverting! Har du prøvd? Husk at det bare er best før:) :)
Jeg har prøvd og synes de smaker rart. Jeg er ganske redd for å spise for gammel mat egentlig, så det kan jo tenkes det er innbilning. Men da jeg hadde laget en av suppene og datteren tilfeldigvis kom inn klaget hun over at det luktet kompost på kjøkkenet.
Jeg har prøvd og synes de smaker rart. Jeg er ganske redd for å spise for gammel mat egentlig, så det kan jo tenkes det er innbilning. Men da jeg hadde laget en av suppene og datteren tilfeldigvis kom inn klaget hun over at det luktet kompost på kjøkkenet.
Det er utrolig kjedelig:( Dårlig gjort er det nå uansett! Det er dyrt nok som det er om man ikke skal kaste bort penger på å kjøpe gammel mat!
Troll-I-Ord
10-10-10, 10:08
15 poser kyllingsuppe byttes bort i vanilje/caramelbarer, sjokoladekjeks, brownies eller ost/gressløk omeletter. Interessert? :p Send meg PM. ;)
Har også 5 poser risotto og 5 poser fransk potetstuing, om noen har lyst å bytte i det. :)
jeg har også god erfaring med kjøp og salg
men ergelig når det blir sånn.
kanskje en ide og advare ved og legge inn nicnavnet,,,kanskje ikke lovlig
er jo også mulig at vedkommende ikke var klar over at de hadde gått ut på dato
Troll-I-Ord
12-10-10, 13:51
Oppdatert etter at diverse er byttet bort! :)
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
Dette byttes gjerne i:
Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett.)
Brownies
Vanilje/karamell barer
Send meg en PM om du er interessert. :)
PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris.
Da kommer jeg også inn her med en oppdatert bytteannonse:)
1 pose creme brulee
11 sjokolade bar
2 paella
25 ost- og skinkeomeletter
Selges helst samlet! Verdien er kr 1247,50,- selges for kr 900,- og kjøper betaler frakt.
MEN; jeg ønsker aller helst å bytte, og da mot:
Pannekaker
Brownies
Pasta
Sjokoladepudding
Send meg en pm:)
kanskje en ide og advare ved og legge inn nicnavnet,,,kanskje ikke lovlig
er jo også mulig at vedkommende ikke var klar over at de hadde gått ut på dato
Jeg tror nok hun er klar over hva hun har gjort. Jeg har bedt henne om å oppheve kjøpet og hun svarer ikke. Men jeg liker heller ikke tanken på å henge henne ut offentlig, selv om jeg må innrømme at det er litt fristende.
Jeg tror nok hun er klar over hva hun har gjort. Jeg har bedt henne om å oppheve kjøpet og hun svarer ikke. Men jeg liker heller ikke tanken på å henge henne ut offentlig, selv om jeg må innrømme at det er litt fristende.
Kan jeg få spørre, er hun regelmessig bruker av forumet? Bare nysjerrig om det er noen vi "snakker" med til daglig!
Uff, så kjedelig ! Jeg har heldigvis bare positive opplevelser med bytte/salg her inne. Håper virkelig at denne personen tar til fornuft og gir deg pengene tilbake !
Hei, ser det er en stund siden noen har vært her...(bare noen dager da...) Jeg har to ting jeg ønsker å bytte bort!
Jeg har:
6 poser med brownies
6 poser med ham omelett
utgår i beg av 2012, sånn at ingen blir lurt...
Jeg bytter mot samme antall i(må ikke være 6 produkter av samme slag):
Pannekaker
Sjokolade frokost blanding
Prailine bar
Vanilje/Karamell bar
Kjeks
Soyanøtter
Hvis noen er interessert bare skriv en pm!
:p
Troll-I-Ord
19-10-10, 16:53
Noen som er interessert i å gjøre en god byttehandel? :D
Har fortsatt mange produkter jeg gjerne vil bytte bort, så nå gir jeg følgende mulighet :p :
Du får 25 produkter - i bytte mot 20 produkter.
Du får 15 produkter - i bytte mot 12 produkter.
Du får 10 produkter - i bytte mot 8 produkter.
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
Dette byttes gjerne i:
Brownies
Vanilje/karamell barer
Send PM om du er interessert. ;)
Kan jeg få spørre, er hun regelmessig bruker av forumet? Bare nysjerrig om det er noen vi "snakker" med til daglig!
Nei, jeg tror ikke hun er på ED lenger.
ser det er VELDIG mange som ikke er gla i suppene.. jeg pleide tilsette litt ekstra vann og bruke den som base med grønnsaker oppi.. som en grønnsakssuppe:) det var ihvertfall MYE bedre enn ren suppe!! ...bare ett lite tips/forslag:)
Noen som er interessert i å gjøre en god byttehandel? :D
Har fortsatt mange produkter jeg gjerne vil bytte bort, så nå gir jeg følgende mulighet :p :
Du får 25 produkter - i bytte mot 20 produkter.
Du får 15 produkter - i bytte mot 12 produkter.
Du får 10 produkter - i bytte mot 8 produkter.
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
Dette byttes gjerne i:
Brownies
Vanilje/karamell barer
Send PM om du er interessert. ;)
Sendt deg PM
Kjipt å få mat utgått på dato ja. Jeg har gode erfaringer her inne jeg også - men nå ble jeg usikker på om jeg sjekket datoen, men alt smakte som det skulle da..
Syns det er flott at noen nå har lagt inn når maten går ut!
Hei Tinus76! Veldig greit å kunne bytte hvis man liker forskjellige ting! Ser du har fått kommet godt igang på ED. Vil bare reklamere for FellesED-tråden. Veldig kjekt å følge hverandre i hverdagen....jeg må bare si at jeg syntes du ser helt slank ut på bildet dit! Lykke til videre!
Hei Tinus76! Veldig greit å kunne bytte hvis man liker forskjellige ting! Ser du har fått kommet godt igang på ED. Vil bare reklamere for FellesED-tråden. Veldig kjekt å følge hverandre i hverdagen....jeg må bare si at jeg syntes du ser helt slank ut på bildet dit! Lykke til videre!
Takk for det - begynte på ED for et år siden, men gikk litt opp etter jeg slutta. Kom aldri helt i mål. Prøver å begynne igjen på fase 1, men mye vanskeligere denne gangen!
Men nå skal ikke jeg kuppe denne tråden mer :D
Heisann. Jeg ønsker å selge 9 pakker (med 5 poser i hver) med chocolate cereals. Utløpsdato 08/2011. To poser fås med på kjøpet. Noen bud?
Hei.
Jeg har en del forskjellige retter jeg ikke spiser. Jeg trenger ikke bytte, men selger de billig.
10 poser med mushroom omelett, holdbar til 04/2012
4 poser vegetable flavorured holdbar til 09/2011
3 poser vegetable flavorured holdbar til 03/2012
2 poser aspargous soup holdbar til 12/2011
5 poser semolina with vegetables holdbar til 09/2011
(har 8 poser semolina with vegetables som er holdbar til 01/2011 som gis bort hvis noen vil ha de)
7 poser mushroom parmesan holdbar til 05/2011
12 poser mushroom omelett holdbar til 04/2012
4 poser strawberry cream dessert holdbar til 12/2011
5 poser caramel cream dessert holdbar til 01/2012
Alle disse selges for kr. 10 pr pose + porto og emballasje
9 poser soya nuts holdbar til 09/2011 selges for kr. 15+porto og emballasje
Heisann. Jeg ønsker å selge 9 pakker (med 5 poser i hver) med chocolate cereals. Utløpsdato 08/2011. To poser fås med på kjøpet. Noen bud?
Hei, er interessert i denne :)
Hei.
Jeg har en del forskjellige retter jeg ikke spiser. Jeg trenger ikke bytte, men selger de billig.
(har 8 poser semolina with vegetables som er holdbar til 01/2011 som gis bort hvis noen vil ha de)
Hei,
jeg kjøper gjerne soyanøttene av deg!
Hei tuddelu.
Har sendt deg en pm
selges
26 poser pannekake utgår 2012
28 poser sjokofrokost utgår 2012
9 poser.sjoko kjeks utgår april 2011
1 pose brovnie utgår 201
3 poser grønnsakssuppe utgår juni 2011 fås på kjøpet
selges samlet 1000 kr pluss frakt
SOLGT
Hva blir frakt arkine?
Jeg får ikke til å sende deg pm.
norgespakke er vel rundt 135 kr tror jeg
nå skulle det gå ann å sende pm,, tror jeg
Hei.
Hei, har du fått solgt dette ?
Frk Kalori
Hei, har du fått solgt dette ?
Frk Kalori
Hei Frk Kalori.
Jeg har bare solgt soyanøttene.
Mvh Mamsa
Hei.
Da er alt dette solgt:)
Ønsker å selge følgende Eurodiet-produkter til ca. halv pris:)
5 poser sjokolade curstard/pudding a kr 14,- (holdbar til 01/2012)
3 poser kyllingsuppe a kr 14,-(holdbar til 03/2012)
5 poser risotto a kr 16,-(holdbar til 09/2011)
5 poser purre- og potetsuppe a kr 14,- (holbar til 01/2012)
5 poser sopp-omelett a kr 14,- (holdbar til 04/2012)
6 poser couscous a kr 16,- (holdbar til 09/2011)
5 poser skinkeomelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
4 poser ost og gressløk omelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
Porto kommer i tillegg.
Om noen ønsker å kjøpe dette samlet blir prisen 500,- pluss porto.:)
Ønsker å selge følgende Eurodiet-produkter til ca. halv pris:)
5 poser sjokolade curstard/pudding a kr 14,- (holdbar til 01/2012)
3 poser kyllingsuppe a kr 14,-(holdbar til 03/2012)
5 poser risotto a kr 16,-(holdbar til 09/2011)
5 poser purre- og potetsuppe a kr 14,- (holbar til 01/2012)
5 poser sopp-omelett a kr 14,- (holdbar til 04/2012)
6 poser couscous a kr 16,- (holdbar til 09/2011)
5 poser skinkeomelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
4 poser ost og gressløk omelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
Porto kommer i tillegg.
Om noen ønsker å kjøpe dette samlet blir prisen 500,- pluss porto.:)
Har sendt pm
Nessedronninga
01-04-11, 18:28
Jeg har:
5 pk Aparges suppe (Uåpnet) mai 2012
5 pk Kakao (Uåpnet) Mars 2012
Har også 3 poser med brownis som kan legges ved evt kjøp går ut i mai 2011.
Alt dette kan kjøpes for halv pris.
Send pm
Troll-I-Ord
01-05-11, 22:52
Følgende fortrinnsvis byttes bort:
10 poser skinke omelett
14 poser ost/gressløk omelett
Lang holdbarhetsdato.
Byttes i sjokoladekjeks, brownies eller evt vanilje/karamelbar.
Ta kontakt i innboks! :)
Hei - jeg har to uåpnede pakninger med semolinas (12 poser).
Nå spiser jeg lite middager som er produkter, og bytter derfor veldig gjerne i
- cappuchino
- pannekaker
- bringebær- eller sjokokjeks
- brownies
- müslibarer
- cheese&chives omlett
Elinemor
Hei!
Jeg er helt ny her, men har allerede en del produkter jeg må bytte, alle er helt nye og har holdbarhet til 2012.
Jeg bytter gjerne til sjokoladedrikk, og evt frokostblandingen med sjokolade. Om noen bare vil kjøpe, er det også mulig. Trenger de ikke:)
Crem brulee
vanilje pudding x 2
sjokolade pudding
mushroom-parmesan.
spinat og brocoli x 2
kjyllingsuppe
vegetar pai x 2
grønnsakssuppe med krutonger.
skinke omlett
ost og gressløk omelett x 2
Heisann ED'ere :smile:
Har fått noen poser med ED av svigermor, men det passer jo ikke for min diett. Gir derfor bort:
8 creme brulee
1 vanilla custard
3 cheese and chives
9 paella (går ut i juli)
Har også noen vegetar pie og mushroom risotto, men de gikk ut i januar og mars. Hvordan er det med utløpsdatoer på disse?
Hvis noen vil ha (fortrinnsvis alt sammen), send meg en PM!
Har fått noen poser med ED av svigermor, men det passer jo ikke for min diett. Gir derfor bort:
8 creme brulee
1 vanilla custard
3 cheese and chives
9 paella (går ut i juli)
Har også noen vegetar pie og mushroom risotto, men de gikk ut i januar og mars. Hvordan er det med utløpsdatoer på disse?
Ingen som vil ha disse? :confused: Lar de stå en uke til, og så kaster jeg det dersom ingen er interessert. :smile:
Ser det er stille her for tiden, men håper noen leser allikevel...
Har noen produkter som ikke falt i smak hos meg til salgs:
Sjokoladepudding: 1 pk + 3 poser (110 kr)
Potetsuppe: 4 poser (60 kr)
Grønnsaksuppe m/krutonger: 4 poser (60 kr)
God dato på alt.
Send meg en mld:)
Nå har du vel kastet det?? :)
8 creme brulee
1 vanilla custard
3 cheese and chives
9 paella (går ut i juli)
Hei
Jeg har 54 poser med pasta for salg.
Alle med god dato (2012)
Kom med bud om du er interesert.
Vil gjerne bytte følgende:
2 Paella
1 sjokoladepudding
2 vanlijepuddinger
2 creme brulee
1 Vegetarisk pai
1 pk coscous
1 grønnsaksuppe
Byttes mot:
Kakao
Frokostblanding
Capuccino
Omelett
Pannekaker
Vil gjerne bytte følgende:
2 Paella
1 sjokoladepudding
2 vanlijepuddinger
2 creme brulee
1 Vegetarisk pai
1 pk coscous
1 grønnsaksuppe
Byttes mot:
Kakao
Frokostblanding
Capuccino
Omelett
Pannekaker
Kan bytte jeg, har cappuchino, og kakao..litt usikker på hvor mange, men jeg bytter mot creme brule, sjokopudding, vanilje pudding og evt en grønnsak suppe:-)
Kan bytte jeg, har cappuchino, og kakao..litt usikker på hvor mange, men jeg bytter mot creme brule, sjokopudding, vanilje pudding og evt en grønnsak suppe:-)
Det høres bra ut.
Kan du ikke sende meg en PM så kan vi ta det derfra.Inkluder også adressen din så skla jeg få sendt det avgårde
Jeg har endel ED-produkter jeg ønsker å bytte eller selge:
5 poser risotto
3 poser kyllingsuppe
5 poser purre- og potetsuppe
1 pose grønnsakssuppe
2 cappuccino
1 cacao cereals
1 créme brulee
2 vaniljepudding
2 sjokoladepudding
Ønsker å bytte i:
Pasta
Couscous
Sjokoladebar
Kjeks
Brownie
Ved salg kan pris diskuteres.
2 cappuccino
1 cacao cereals
Jeg er interessert i å bytte. Har en hel eske pasta her som jeg ikke blir kvitt
2 cappuccino
1 cacao cereals
Jeg er interessert i å bytte. Har en hel eske pasta her som jeg ikke blir kvitt
Sender deg PM :) Såfremt jeg får det til, har ikke prøvd de der PM-greiene her inne før....:o
Sender deg PM :) Såfremt jeg får det til, har ikke prøvd de der PM-greiene her inne før....:o
Var i grunnen vanvittig enkelt :ja:
Lille34:
Har sendt deg PM:)
hallokjelke
05-11-11, 07:01
Har:
6 omelett med ost
2 paella
1 pannekake
2 brownie
2 vaniljepudding
2 cottage pie
1 creme brulee
2 sjokoladepudding
1 risotto
2 semulegrun med grønnsaker
3 kyllingsuppe
1 grønnsakssuppe
Vil gjerne bytte mot:
Cappuccino
Pasta
Kjeks
Kakao
Heisan! Begynte for halvannen mnd siden på eurodiett. Det går veldig greit, men merker at det er mange av produktene jeg blir veldig fort lei av. Kan tenke meg å bytte eller selge til redusert pris.
Har:
5 pk kyllingsuppe
4 pk pasta
11 pk cottage pie
5 pk skinkeomelett
8 pk osteomelett
Ønsker å bytte i
Sjokofrokost
Cremebrule
Cappucino
Pannekaker
Brownies
Hei! Ny på forumet. Er på dag 9 i fase 1. Og sliter veldig med maten. Liker nesten ingenting. Så årøver om noen har noe de kan bytte.
Jeg har :
Couscous x4
Metthetsbar aprikos/appelsin x6
Jeg ønsker å bytte i:
Kakao
Frokostblanding
Nøtter
Osteomelett
Vaniljebar
Heisan! Begynte for halvannen mnd siden på eurodiett. Det går veldig greit, men merker at det er mange av produktene jeg blir veldig fort lei av. Kan tenke meg å bytte eller selge til redusert pris.
Har:
5 pk kyllingsuppe
4 pk pasta
11 pk cottage pie
5 pk skinkeomelett
8 pk osteomelett
Ønsker å bytte i
Sjokofrokost
Cremebrule
Cappucino
Pannekaker
Brownies
Hvis du fremdeles har produktene og vil selge, så gi meg en lyd:) Pasta og omelett er mine favoritter:D men kjøper gjerne alt.
Ha en fortsatt fin kveld:)
Hei!
Har sendt deg en pm
;-)
Har 14 poser med pasta til salgs. Pastaen er proteinberiket og fungerer også bra for de som går på "vanlig" kosthold der man tillater litt karbo. Best før 06/2012.
Selger dem helst samlet, for 310 kr inkludert porto:).
Troll-I-Ord
01-01-12, 14:20
Følgende Eurodiett-produkter byttes bort:
10 poser skinke omelett - utløpsdato 03/2012
14 poser ost/gressløk omelett - utløpsdato 11/2011 - fås med på byttehandelen mot fraktkostnad. :D
Byttes i kjeks, vanilje/karamell-bar eller evt brownies.
Send melding i innboksen! :)
kjøper
pannekaker
sjokofrokost
crem brule
kjeks
Hei
Jeg går i ikke på ED men liker å bruke pastaen fra den i noe av maten jeg lager meg:).Lurer derfor på om det er noen som kunne selge meg noe slik pasta? Eller blir det helt feil for dere da jeg kun følger lavkarbo kosthold?:o
fig
vil gjerne selge/bytte:
11 poser risotto
8 poser potetsuppe
7 poser kyllingsuppe
Bytter gjerne mot pasta, bars, og brownies, kjeks, og annet.
Troll-I-Ord
12-01-12, 22:29
Følgende Eurodiett-produkter selges samlet:
10 poser skinke omelett - utløper 03/2012
12 poser brownies - utløper 03/2012
5 poser brownies - utløper 10/2012
8 stk vanile-/karamell bar - utløper 02/2012
Fås med på kjøpet:
5 poser brownies - utløp 12/2011
14 poser ost/gressløk omelett - utløpsdato 11/2011
Selges samlet for kr 550,- pluss frakt.
2 stk kyllingsupper
1 stk suppe m/ grønnsakssmak/krutonger
1 stk spinat,karse,brokkolisuppe
1 stk creme brulee
1 stk risotto m/ sopp og ost
1 stk semulegryn m/grønnsaker
2 stk vegetarpai
1 stk bar med eple/rosin
Bytter gjerne i sjokoladefrokost,pannekaker og proteinbar :-)
Troll-I-Ord
04-04-12, 23:52
Følgende Eurodiett-produkter selges samlet:
10 poser skinke omelett - utløper 03/2012
12 poser brownies - utløper 03/2012
5 poser brownies - utløper 10/2012
8 stk vanile-/karamell bar - utløper 02/2012
Fås med på kjøpet:
5 poser brownies - utløp 12/2011
14 poser ost/gressløk omelett - utløpsdato 11/2011
Selges samlet for kr 550,- pluss frakt.
Alt solgt!
Hei!
Jeg har sluttet på Eurodiett og har noen produkter igjen
5 poser med Creme Brulet
7 poser med Coccoa cerial
4 poser med soya nuts
3 poser med brownies
3 pakker med sjokoladekjeks
4 pakker med vaniljekjeks
Vil helst selge alt samlet til 500 kr pluss porto
Er ikke her inne så ofte lenger, så send meg gjerne en mail på kozemor@gmail.com
Jeg har sluttet på Eurodietten og selger derfor:
11 pakker Pasta - 12.2013
5 pakker Chocolate Brownie - 10.2012
6 pakker Soya nuts - 09.2012
5 pakker Cocoa Custard - 04.2013
5 pakker Ham Omelet - 05.2013
5 pakker Spinach-cress-brocoli soup - 10.2012
2 pakker Vegetable Flavoured Soup - 03.2013
1 pakke Chicken Cream Soup - 10.2012
Selges helst samlet for 450.- pluss porto eller enkeltvis for kr. 15.- (2013) eller 12.- (2012) pr pose.
Vegitable flavoured x4
Asparagus x 2
Chicken cream x3 (utgår okt 2012)
Middag:
Mushroom parmesan risotto x5 (gikk ut i juni 2012)
Paella x1 (gikk ut juli 2012)
Semolina with vegetables x1 (utgår nov 2012)
Dessert:
Creme brulee x2
Vanilla custard x1
Pancakes x1 (gikk ut i aug 2012)
Selges samlet til 250kr eller høystbydende.
Må hentes i Drammen
Skulle starte opp me ED, men pga nylig oppdaget graviditet velger jeg å selge nyinnkjøpte produkter:
(1 pk av hver)
Praline bar
Sjokolade bar
Vanilje - karamell bar
Eple - kanel bar
Sjokolade frokostblanding
Pannekaker
Kjeks med sjokoladebiter
Soyanøtter
Pastaskruer
Varm sjokolade
Cappuccino
Brownies
Grønnsakssuppe
Aspargessuppe
Kyllingsuppe
Soppomelett
Ost og gressløk omelett
Har og en startpakke jeg kun har tatt følgende produkter av:
1 stk Ost og gressløk omelett
1 stk Sjokolade bar
1 stk Grønnsakssuppe
1 stk Sjokolade frokostblanding
1 stk Soyanøtter
1 stk Vanilje-karamell bar
1 stk Pastaskruer
Produktene hadde en totalpris på over 4000,- og jeg mottok varene 03.10-12.
Ønsker samlet 3000,- for alt, og mottaker står for porto. Bor i Sandnes.
Send gjerne en Mail hvis det er flere sp.mål: may-liz.tangen@lyse.net
Heaveneyes
15-01-13, 00:00
Til salgs: Alt skal vekk! Varene ble kjøpt i Desember 2012, selger pga falt ikke i smak hos meg :)
Kan kontaktes på: mehek_naqvi@hotmail.com
11 Risotto Style Dish with mushrooms and Italian cheese. 10 kr pr stk.
Supper:
7 kylling supper: 10 kr pr stk.
8 Cream of leek and potato soup. 10 kr pr stk.
10 vegetar supper. 10 kr pr stk.
10 vegetar pai. 10 kr pr stk.
Dessert:
6 sjokolade pai. 10 kr pr stk.
5 hot cocoa drink. 10 kr pr stk.
4 sjokolade barer. 10 kr pr stk.
Send PM! :) Jeg bor i Oslo.
Frakt må betales selv, eller så kan varene hentes i Oslo. :)
Hei. Etter litt frem og tilbake så har jeg bestemt meg forå kutte ut dietten og har faktisk klart å gått ned uten å følge noen form for diett. Jeg har fremdeles en god del pakker stående igjen i skapet mitt som kanskje kan være av interesse for andre.
Ønsker å helst å selge eskene uåpnet, men ønsker du kun en pose eller flere så bare spør.Eskene selges for 30 kr pr.stk
2 esker Cocoa Cereal Hot drink- Går ut februar 2014
2 esker Cheese and chives omelett- Går ut januar 2014
3 eske Cappucino flavoured drink- Går ut mars 2014
3 eske Hot cocoa drink-Går ut mars 2014
3 eske Chicken flavour soup-Går ut september 2014
Kjøper betaler porto.
Ta kontakt her eller på PM hvis du er interessert =)
Alt er solgt
Gravid 2014
17-11-13, 20:07
Hei, kjære ED-venner!
Jeg har noen produkter jeg gjerne vil selge eller bytte. Alle produktene er kjøpt de siste ukene og har altså god dato. Jeg bor i Oslo og produktene kan hentes der, ellers så kan jeg sende. Da betaler du porto:) Hvis noen vil bytte så er jeg mest interessert i rundstykker, pasta, pannekaker, div barer, proteinkjeks, paprikasnacks. Alle produkter selges til halv pris.
Jeg har følgende:
Omelett med ost og gressløk: 4 stk
Omelett med skinke og bacon: 3 stk
Fransk potetstuing: 4 stk
Couscous: 4 stk
Risotto med sopp og parmesan: 4 stk
Brownies med karamelliserte mandler: 3 stk
Sjokoladepudding: 4 stk
Karamell dessert 4 stk
Muslibar eple og rosin: 3 stk
Hyggelig om noen vil kjøpe eller bytte! Ha en god søndagskveld!
Hei alle ED'er! Jeg selger unna/bytter de produktene jeg selv ikke likte, og håååper det er noen som vil ha dem. Jeg tenker ca halv pris, men dersom du har ett godt tilbud til meg, så er det lov å "prute". Dette kan også være en grei start pakke for de som vil teste ut litt forskjellig;) Alt er kjøpt siste 2 mnd, så datoen er bra!
Alt samlet; 500 + frakt.
Jeg har følgende:
1 pk uåpnet bringebær protein kjeks ( x 6 måltider)
1 pk uåpnet coucous (x 6 måltider)
1 pk uåpnet kremet kylling suppe (x 5 måltider)
4 poser potet suppe( cream of leek and potato soup)
1 pose brownie
1 pose vegetarian cottage pie (har også 4 til dersom du har kjeeempe lyst på dem)
2 poser cream of three green grønnskas suppe
1 pose couscous
1 pose creme brule
2 poser ost og urte omelett
1 pose sjokolade pudding
2 poser bacon omelett
2 poser risotto
1 pose kremet grønnsaks suppe
Dersom du vil bytte, vil jeg gjerne ha;
alle typer barer, cappuchino, rundstykker, sjokolade proteinkjeks, vegetarisk burger.
Jeg har også 4 pakker sjokolade kjeks( 24 måltider) for de som er intr i de!
Jeg vil gjerne selge følgende:
1 pose ost- og gressløkomelett kr. 15
4 poser brownies kr. 60 (15 kr. per stykk)
Selger de til litt under halv pris, med gode holdbarhetstider.
Er også interessert i å bytte i noe annet, hvis noen ønsker det. :)
Jeg sliter litt med å få i meg noen produkter her. Noen som er interessert i flg til god pris. Akkurat startet her så holdbarheten er god?
Ost og gressløkomelett 3 måltider kr. 45
Skinke og bacon omelett 4 måltider kr. 60
Risottomed sopp og parmesan 5 måltider kr. 100
Evt interessert i å bytte i - pannekaker, barer, snacks med paprikasmak, snacks med ost og løk smak og diverse kjekser.
Jeg har noen produkter jeg gjerne vil selge:
Pasta: 5 poser i åpnet eske, holdbar til 12/6-15
Cheese & onion chips: 1 uåpnet pakke á 3 poser + 1 pose
Cocoa brownie w/caramell & almonds: 1 uåpnet eske á 5 poser + 4 poser
Selges for 15 kr pr pose + frakt. Kan evt byttes i bringebærkjeks, paprikasnacks el sjokobar m/hasselnøtt :)
Jeg selger 6 pakker (4 stk per pakke) vanilje vaffelkjeks.
De koster 99, selger dem for 50 per pakke.
Jeg selger 6 pakker (4 stk per pakke) vanilje vaffelkjeks.
De koster 99, selger dem for 50 per pakke.
Jeg vil gjerne kjøpe disse av deg :) Sender deg PM
Jeg har noen produkter jeg gjerne vil selge:
Pasta: 5 poser i åpnet eske, holdbar til 12/6-15
Cheese & onion chips: 1 uåpnet pakke á 3 poser + 1 pose Lang holdbarhet (husker ikke dato akkurat nå).
Cocoa brownie w/caramell & almonds: 1 uåpnet eske á 5 poser + 4 poser Lang holdbarhet på disse også.
Selges for 15 kr pr pose + frakt. Kan evt byttes i bringebærkjeks, paprikasnacks el sjokobar m/hasselnøtt :)
Noen som vil kjøpe? :)
Jentungen å jeg skulle på Eurodiet, men jeg fikk ikke begynne pga helsen :eek:
Hun har forsatt og skal forsette, med det er bare så mye vi har kjøpt som hun ikke liker.
Vil derfor selge eller bytte.
Det hun kunne tenkt seg å bytte til er:
Pannekaker
Frokostblanding
Pralinbar
Hasselnøttbar
Soyanøtter
Det er ikke mye hun liker :confused:
Det hun har er:
Pasta 5 poser, dato 25/4-2017
Paprikasnaks, 2 poser, dato 26/5-15
Eple kanel bar, 9 stk, dato 1/2016
Caramell dessert, 4 poser, dato 7/2015
Cocoa flan, 4 poser, dato 04/2016
Cappuccino, 4 poser, dato 10/2015
Vegetar pai, 5 poser, dato 05/2016
Kylling suppe, 4 poser, dato 07/2016
Bacon omelett, 4 poser, dato 5/2016
Tenker sånn ca 15 kr pr pose pluss porto :)
Jentungen å jeg skulle på Eurodiet, men jeg fikk ikke begynne pga helsen :eek:
Hun har forsatt og skal forsette, med det er bare så mye vi har kjøpt som hun ikke liker.
Vil derfor selge eller bytte.
Det hun kunne tenkt seg å bytte til er:
Pannekaker
Frokostblanding
Pralinbar
Hasselnøttbar
Soyanøtter
Det er ikke mye hun liker :confused:
Det hun har er:
Pasta 5 poser, dato 25/4-2017
Paprikasnaks, 2 poser, dato 26/5-15
Eple kanel bar, 9 stk, dato 1/2016
Caramell dessert, 4 poser, dato 7/2015
Cocoa flan, 4 poser, dato 04/2016
Cappuccino, 4 poser, dato 10/2015
Vegetar pai, 5 poser, dato 05/2016
Kylling suppe, 4 poser, dato 07/2016
Bacon omelett, 4 poser, dato 5/2016
Tenker sånn ca 15 kr pr pose pluss porto :)
Fremdeles til salgs :)
Fremdeles til salgs :)
Hei,
Jeg er muligens interessert i noen av produktene. Hvor bor du?
Hei,
Jeg er muligens interessert i noen av produktene. Hvor bor du?
Bor ikke så langt fra Sandnes, men kan også sende mot kjøper betaler porto :)
Akkurat nå er vi på ferie, men er hjemme igjen i morgen kveld:)
Hei
Jeg har noen produkter jeg absolutt ikke får i meg. Noen som er interessert i og kjøpe?
Selger de for 15 kr pr. stk.
Jeg har:
Pasta, 4 stk (Forfall 25.04.17)
Brownies med karamelliserte mandlene, 2 stk (Forfall 7/2016)
Fransk potetstuing (Vegetarisk pai), 1 stk (Forfall 5/2016)
Coscous (Semulegryn med grønnsager), 1 stk (Forfall 7/2016)
Spinat, karse og brokkolisuppe, 1 stk (Forfall 5/2016)
Krem Brulè, 2 stk (Forfall 8/2016)
Kyllingsuppe, 4 stk (Forfall 10/2016)
Kan sende, men da betaler kjøper frakt. Bor i Sandnes.
Ta kontakt på PM om du er interessert :)
Hei,
Jeg har en del produkter jeg ikke trenger lengre, enten pga jeg ikke likte produktet, eller er gått lei ;)
Håper noen andre kan få glede av disse.
Selges for 15kr pr stk
Produkt - antall - utløpsdato:
Couscous 4stk 07/16
Aprikos dessert 4stk 08/16
Vegetar cottage pai 2stk 05/16
Kyllingsuppe 4stk 02/17
Risotto 2stk 07/16
Brownie 3stk 07/16
Soyanøtter 8stk 05/16
Creme brule 6stk 08/16
Bacon omelett 2stk 05/16
Pancakes 3stk 11/16
Paprika "chips" 2stk 11/15
Cheese and onion flavoured chips 2stk 12/15
Kan sende, men da betaler kjøper frakt. Bor på Klepp st.
Ta kontakt på PM om du er interessert :)
Ønsker kjøpe ed produkter
Pancake, kyllingsuppe, sjokolade frokost, bringbærkjeks/sjokokjeks ,crembrule,brownies
1 pose creme brulee
11 vanilje bar
11 sjokolade bar
2 paella
Bytter også gjerne mot:
Pannekaker
Brownies
Chocolate cereals
Pasta
Sjokoladepudding
Hei. Jeg har noe i skuffen og det er :
2 vegeterian cottage pie
1 brownies
2 risotto-style dish with mushrooms and italian cheese
7 crème brûlée flavour dessert.
Noe for deg? Kjøpe/bytte
Hei. Jeg har noe i skuffen og det er :
2 vegeterian cottage pie
1 brownies
2 risotto-style dish with mushrooms and italian cheese
7 crème brûlée flavour dessert.
Noe for deg? Kjøpe/bytte
Glemte dato.
Pie 09/15
Crème 08/16
Brownies 07/15
Risotto 10/15
Leste at det går bra om de har gått ut i dato feks den brownies
kristinefine
03-06-16, 21:08
Noen som har litt produkter liggende som de vil selge?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.