View Full Version : Hvem er aktive?
Sweetflower
16-02-08, 18:33
Hvor har det blitt av oversikten "hvem er aktive" som viser hvem som ser på hva?
Hvor har det blitt av oversikten "hvem er aktive" som viser hvem som ser på hva?
Sier det samme jeg... Lurte på om det bare var jeg som var ekskludert fra noe.
Men hvis det er flere som opplever det samme så???
forum liste,,,, gå på "hva skjer nå"... klikk på aktive brukere
forum liste,,,, gå på "hva skjer nå"... klikk på aktive brukere
Gjør det... men det nytter ikke. Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang...
Takk for svar Vakkerdamen!!!
Fedonisten
16-02-08, 18:50
Funksjonen er midlertidig deaktivert for å se i hvor stor grad den har negativ effekt på serverytelsen.
Moderator-Fedonisten :)
det var jo rart. Men jeg har aldri fortsått helt poenget med den jeg:o
bare hyggelig nutte mor,,, men vi får håpe det kommer noen og kan hjelpe deg ordentlig :)
Funksjonen er midlertidig deaktivert for å se i hvor stor grad den har negativ effekt på serverytelsen.
Moderator-Fedonisten :)
DEN var tynn!!! men men :_oy:
DEN var tynn!!! men men :_oy:
Hva er det for en tone?
Nei den er faktisk ikke tynn, serveren er veldig treg i perioder (spesielt med høy aktivitet) og enkelte brukere har en tendens til å sitte mye på 'hvem er aktive', en side som er veldig ressurskrevende. Støttemedlemmer (slik Distrea er) har fortsatt tilgang til funksjonen, men jeg vil anmode disse om å bruke den med moderasjon en periode framover.
Hva er det for en tone?
Nei den er faktisk ikke tynn, serveren er veldig treg i perioder (spesielt med høy aktivitet) og enkelte brukere har en tendens til å sitte mye på 'hvem er aktive', en side som er veldig ressurskrevende. Støttemedlemmer (slik Distrea er) har fortsatt tilgang til funksjonen, men jeg vil anmode disse om å bruke den med moderasjon en periode framover.
Hvordan blir man støttemedlem da??? Vil gjerne bidra! Jeg HAR tross alt fått et nytt bedre liv etter at jeg begynte her..:klem:
Fedonisten
16-02-08, 19:18
Hvordan blir man støttemedlem da??? Vil gjerne bidra! Jeg HAR tross alt fått et nytt bedre liv etter at jeg begynte her..:klem:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1511
:klem:
Men bruk funksjonen med moderasjon da. Hvis ikke har ikke denne testen noe for seg. ;)
Støttemedlem: http://forum.lavkarbo.no/payments.php
Nei den er faktisk ikke tynn, serveren er veldig treg i perioder (spesielt med høy aktivitet) og enkelte brukere har en tendens til å sitte mye på 'hvem er aktive', en side som er veldig ressurskrevende. Støttemedlemmer (slik Distrea er) har fortsatt tilgang til funksjonen, men jeg vil anmode disse om å bruke den med moderasjon en periode framover.Kjære HP - nå er ikke jeg den som pleier å ha den siden lenge oppe av gangen - men jeg bruker den innimellom. Men dette har jeg aldri visst. Og det er sikkert mange av oss ... Bare å informere om det kan sikkert hjelpe mye! ;)
Kjære HP - nå er ikke jeg den som pleier å ha den siden lenge oppe av gangen - men jeg bruker den innimellom. Men dette har jeg aldri visst. Og det er sikkert mange av oss ... Bare å informere om det kan sikkert hjelpe mye! ;)
Informasjon er vel og bra, men når vi skal teste dette så er det enkleste å deaktivere siden. Da får alle det med seg. ;)
Informasjon er vel og bra, men når vi skal teste dette så er det enkleste å deaktivere siden. Da får alle det med seg. ;)Ja da, mente ikke at dere ikke skulle teste. Bare å si at det er langt fra alle som er klar over slike ting og at informasjon kan bøte på det :)
Ja da, mente ikke at dere ikke skulle teste. Bare å si at det er langt fra alle som er klar over slike ting og at informasjon kan bøte på det :)
Når vi ønsker at dere skal ta hensyn til ting som dette så sier vi ifra. Nå skal vi teste, og så får vi se hva vi gjør videre. :)
Når vi ønsker at dere skal ta hensyn til ting som dette så sier vi ifra. Nå skal vi teste, og så får vi se hva vi gjør videre. :)
hehe får nesten følelsen av at det er et salgstriks!
kjøp deg inn som "hva det heter" og få se hva de andre holder på med :lol:
Men bruk funksjonen med moderasjon da. Hvis ikke har ikke denne testen noe for seg. ;)
Her sier du jo at vi SKAL ta hensyn til denne funksjonen.. hva mener du da?
Skal vi eller skal vi ikke?
hehe får nesten følelsen av at det er et salgstriks!
kjøp deg inn som "hva det heter" og få se hva de andre holder på med :lol:
Vi kommer til å begrense "hva det heter"-medlemer også om de blir veldig aktive der etter denne tråden. ;)
Vi kommer til å begrense "hva det heter"-medlemer også om de blir veldig aktive der etter denne tråden. ;)
må skaffe meg flytende ip ser jeg..... :uskyldig:
må skaffe meg flytende ip ser jeg..... :uskyldig:
Flytende brukernavn mener du vel, det er lettere å følge med på det. :D
må skaffe meg flytende ip ser jeg..... :uskyldig:Det aner meg at det ikke er så hjelpsomt, poenget er jo ikke hvem, men i hvor stor grad. :dulte:
Flytende brukernavn mener du vel, det er lettere å følge med på det. :D
mener flytende ip... du vet hva ei ip-adresse er??
Du vet hvem som har flytende brukernavn FORDI du har oversikt over ip :lol:
men er ip flytende plages du..
mener flytende ip... du vet hva ei ip-adresse er??
Du vet hvem som har flytende brukernavn FORDI du har oversikt over ip :lol:
men er ip flytende plages du..
Nå skjønner jeg ikke hva du mener.
Jeg følger med på brukernavn, IP bryr jeg meg ikke særlig med.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.