Er det noen som har prøvd Heistad sin sjokoladepudding, ser den inneholder bare 8 karber pr. 100 g....??
Jeg synes ikke den er så veldig god. Har mye bismak av kunstig søtning og konsistens som gele, ikke sjokoladepudding. (Men jeg liker egentlig ikke kjøpe-sjokoladepudding i det hele tatt. Liker bare hjemmelaget) Mannen likte imidlertid Heistad sin.
Den er nyyyydelig, men jeg lager den kun med fløte og ikke alt som står på pakka :p
100 gram er svært lite og det er mye annet man kan bruke 8 karber til.
Når man en sjelden gang vil unne seg noe godt, vil jeg heller sett på oppskrifter her inne, det er utrolig mye godt man kan lage. 8 karber er 1/2 dagsrasjon.
Men om man skal kose seg litt ekstra en dag,om man har gjester eller noe sånt, kan man vel skjeie ut med noen ekstra karber :p Jeg har spist en hel ferdig laget pakke og fortsatt vært i ketose. Det kommer jo litt an på hvor mye man tåler, og hvor mye man synes er greit å unne seg.
Hadde jeg f.eks lagd en ostekake, som jeg ELSKER, hadde jeg spist mere karber tilsammen enn hva en god porsjon pudding hadde gjort :p
Tror trikset er å lage noe man egentlig ikke liker så godt!!! Ostekake er bedre enn pudding!!!
Hvor kjøper dere Heistad-produkter. Har lyst til å prøve gele eller sjokoladepudding. Jeg har sett etter det på Kiwi, prix og smartclub, men det finnes ikke noen av de stedene
Vet at de har det på en del meny butikker og en del av de store Ica butikkene :klem:
Vet at de har det på en del meny butikker og en del av de store Ica butikkene :klem:
Takk takk! Da skal jeg sjekke Meny :-)
Ica supermarked har dem ja... :)
Jeg syns heistad sin sjokoladepudding er veldig god. :ja:
ahh. Jeg sitter på jobb og drømmer om sjokoladepudding!!!
Jeg kjøper Heistad produkter på Coop Mega:)