Hjelpes meg da!!! Jeg har IKKE spist noe uvanlig og usikkert verken i dag eller i går. Magen min er oppblåst og det merkes på klærne tom..:eek:
Hva i alle dager kan det komme av da?
Er dette siden i går, siden du skriver at du ikke har spist noe usikkert i går eller i dag?
Ta det med ro, det kan være så mangt, og sikkert ikke noe farlig! La det gå litt tid før du begynner å bekymre deg!
Kanskje du har fått i deg litt mye salt? Eller noe søtning? Jeg trodde jeg skulle eksplodere en gang jeg drakk litt sprite zero ... Aldri mer for å si det sånn! Mange blir jo også veldig oppblåste når mensen er på vei.
Flere ting kommer jeg ikke på i farten, men er sikker på at det ikke er noe å bekymre seg for!
jeg blir sånn når jeg spiser atkins godteri..... føler som jeg har lagt på meg fem kilo minst.... blir så oppblåst
Ang atkins godis,så tok jeg med noen biter i går kveld,men det var etter jeg la ut dette innleggte,så jegtror ikke det va årsaken :p
Mulig jeg hadde drukket noe tab,men det har jeg gjort tidligere uten at det har virket slik. Men alle gangene trenger ikke å være like,eller?
det er fullmåne , dvs vannsamling for de fleste.....;)
OJ,har dte virkelig noe å si? Ja,men der har vi da svaret. Takk!!
Det med fullmåne hadde jeg ikke tro på før jeg oppdaget at det faktisk stemmer. Ellers blir jeg oppblåst både i forb. med el og mens.. Og ved inntak av sukkerfritt snop og mye salt, men men saltet blir jeg sånn full av vann liksom, ikke bare i magen, men føtter og hender også:(
Bra til å forklare føler jeg...:rolleyes: