sunbeamen
26-02-08, 11:04
Heisann:)
Jeg har begynt så smått på Ketolyse, bestilte meg produkter og bok i går, men mens jeg venter på Den så lurer eg på om Dere kan si noe om:
-hva jeg bør passe Meg for av mat og Stoffer i mat og sånn
-har Dere noe mat Dere Anbefaller til måltider?
-hva Lavkarbo- Produkter er det i Butikken som man ikke tenker over?.
Har spist til nå:
frokost:
egg og bacon med eller uten salat (isbergsalat,paprika,rødløk,agurk) eller egg og laks/peppermakrell
lunsj:
Advocado me reker og rekesalat eller salat med kylling eller noe kjøtt,
middag:
kjøtt,kylling eller fisk med salat eller wokgrønnsaker , med sky eller bittelitt saus.
Kvelds:
egg med laks eller salat med kjøtt, eller rester etter middagen,elelr noe som likt som lunsj.
snacks:
Så holder eg meg unna søtt og snacks,
drikker cola ligth om eg drikker brus men det er sjelden, foretrekker vann eller farris.
Men spiser en liten pose med Baconsvor viss eg skal kose meg eller jeg må hoppe over et måltid når eg er på farta - Er det dumt?
Eg har også Melke Intolerans mot alle melkevarer så alt blir så mye vanskligere da...:(
håper på mange svar...
Jeg har begynt så smått på Ketolyse, bestilte meg produkter og bok i går, men mens jeg venter på Den så lurer eg på om Dere kan si noe om:
-hva jeg bør passe Meg for av mat og Stoffer i mat og sånn
-har Dere noe mat Dere Anbefaller til måltider?
-hva Lavkarbo- Produkter er det i Butikken som man ikke tenker over?.
Har spist til nå:
frokost:
egg og bacon med eller uten salat (isbergsalat,paprika,rødløk,agurk) eller egg og laks/peppermakrell
lunsj:
Advocado me reker og rekesalat eller salat med kylling eller noe kjøtt,
middag:
kjøtt,kylling eller fisk med salat eller wokgrønnsaker , med sky eller bittelitt saus.
Kvelds:
egg med laks eller salat med kjøtt, eller rester etter middagen,elelr noe som likt som lunsj.
snacks:
Så holder eg meg unna søtt og snacks,
drikker cola ligth om eg drikker brus men det er sjelden, foretrekker vann eller farris.
Men spiser en liten pose med Baconsvor viss eg skal kose meg eller jeg må hoppe over et måltid når eg er på farta - Er det dumt?
Eg har også Melke Intolerans mot alle melkevarer så alt blir så mye vanskligere da...:(
håper på mange svar...