snuskebolla
09-03-08, 19:27
Sånn kan det gå når ting ikke går som forventet. Jeg begynte som sagt på ketolysekuren på tirsdag, og på fredag hadde jeg klart og gått ned 2,2 kg :) Alt var bra, på lørdag veide jeg det samme som på fredag, og i dag hadde jeg gått opp 0,7 kg :(. Det var skikkelig demotiverendes, så lenge samboeren hadde gått ned!! (Han har gått ned rundt 3 kg siden tirsdag), vi har tom spist det samme.
Jeg ble så deppa, at når lillegull fylte 3 år idag, spiste jeg marsipankake, bolle med krem og drakk masse brus!
Jeg vet det er dumt å veie seg hver dag, men hadde jeg ikke gått opp til i dag, hadde jeg ikke spist kake :D
Søstra mi som også begynte på tirsdag - harsluttet i dag, men ho har da gått opp de 3 siste dagene...
Vel det er en ny dag i morgen :cool:
Jeg ble så deppa, at når lillegull fylte 3 år idag, spiste jeg marsipankake, bolle med krem og drakk masse brus!
Jeg vet det er dumt å veie seg hver dag, men hadde jeg ikke gått opp til i dag, hadde jeg ikke spist kake :D
Søstra mi som også begynte på tirsdag - harsluttet i dag, men ho har da gått opp de 3 siste dagene...
Vel det er en ny dag i morgen :cool: