View Full Version : Dokumentarer

medas
11-03-08, 11:49
Noen som så dokumentaren på TVN i går? Begnynte seriøst å gråte da jeg så den. Jeg må liksom alltid se på sånne dokumentarer og allverdens slankeprogram og stort sett er det jo veldig lovende og oppløftende. I går var det bare utrolig trist. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å være så stor. Tenkte spesielt på barna. Må være utrolig vanskelig og vondt å være barn i den situasjonen. Synes hun eldtse dattern var utrolig reflektert for aldern.

Noen som så det og vil dele noen tanker?

Distrea
11-03-08, 16:04
jeg så desverre ikke denne, irriterende egentlig.
Går glipp av ¨så mye på tv jeg... glemmer meg bort med denne pcen :o

Lisbeth
11-03-08, 16:10
Jeg så den heller ikke... Her er TV'n stort sett okkupert av sambo eller unger...

Iset
11-03-08, 16:49
Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:

Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?

medas
11-03-08, 16:52
Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:

Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?

Uff, jeg vet. Vanskelig å forstå hvordan man kan la det gå så langt i det hele tatt.

Puppeguri
21-03-08, 17:34
Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!

medas
22-03-08, 13:35
Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!

Kan jo godt tenkes den kommer i reprise, men jeg husker selvsagt ikke hva den het:rolleyes: Får bare fortsette å følge med i programbladet:p