Noen som så dokumentaren på TVN i går? Begnynte seriøst å gråte da jeg så den. Jeg må liksom alltid se på sånne dokumentarer og allverdens slankeprogram og stort sett er det jo veldig lovende og oppløftende. I går var det bare utrolig trist. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å være så stor. Tenkte spesielt på barna. Må være utrolig vanskelig og vondt å være barn i den situasjonen. Synes hun eldtse dattern var utrolig reflektert for aldern.
Noen som så det og vil dele noen tanker?
jeg så desverre ikke denne, irriterende egentlig.
Går glipp av ¨så mye på tv jeg... glemmer meg bort med denne pcen :o
Jeg så den heller ikke... Her er TV'n stort sett okkupert av sambo eller unger...
Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:
Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?
Hele dokumentaren lå på Youtube før, men nå ser jeg at den er fjernet pga. rettigheter. :sur:
Helt grusomt ja. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor hun ikke fikk denne operasjonen tidligere?? Bare noen FÅ ÅR før, og hun kunne ha levd i dag, et helt nytt liv?
Uff, jeg vet. Vanskelig å forstå hvordan man kan la det gå så langt i det hele tatt.
Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!
Åh, nei, den så jeg ikke. Høres ut som noe jeg hadde likt å se!
Kan jo godt tenkes den kommer i reprise, men jeg husker selvsagt ikke hva den het:rolleyes: Får bare fortsette å følge med i programbladet:p