View Full Version : Trene for å få optimal kropp?


dydde
16-03-08, 02:20
Heisann

Jeg er ny på dette forumet, men vil bare si at jeg synes det er helt fantastisk.
Har nesten nettop starta på lavkarbo kosthold og synes det er kanon. Har lest bedre uten brød og spis deg ned i vekt av skaldemann. Så er overbevist om dette kostholdet.

Det jeg nå vil ta tak i er styrke treninga. Jeg har trent styrke trening i et par år nå, er fornøyd med kroppen min men kan bli mye bedre. Er 22 år så har mye å gå på.

Det jeg uansett lurte på var. Jeg er 1,80 høy, 83 kilo. Er ganske tung pga kraftig bein bygning. Har ikke noe særlig høy fett prosent. Men jeg vil ha den optimale kroppen, dvs brad pitt i troja og folka i 300 filmen. Ha noe å strekke seg etter. Hvilket program anbefaler dere at jeg bør kjøre da? Var inne å så litt på RYP Ekstrem muskelvekst programmet, men synes det var så få øvelser på det programmet. Vil liksom trene bryst, skuldre, armer, og vinger ialefall. Knebøy og dette her er jo også kanon øvelser. Men noen som driver med fittness/skikkelig muskel trening her inne og som har erfaring eller utdanning på område? trenker på øvelser, sett, reps og hvor mange ganger i uka.

Bulldog
16-03-08, 19:01
Men jeg vil ha den optimale kroppen, dvs brad pitt i troja og folka i 300 filmen.

En joggetur og noen armhevinger burde holde. ;)

dydde
16-03-08, 21:06
hehe naah tror jeg trenger et par økter til :D

Bulldog
16-03-08, 21:25
hehe naah tror jeg trenger et par økter til :D

Nja... Er du klar over hvor skrinne de gutta egentlig er? Kroppssminke, kameraføring, etc utretter underverker.

Om du fokuserer på å miste kroppsfett, fortrinnsvis ved hjelp av en ketogen/lavkarbo diett, så bør du nå målet ditt i løpet av relativt kort tid.

RYP har forøvrig få øvelser fordi det er et HST-lignende program og det tar på kroppen. Med høyere volum vil man kunne få problemer med innhenting, og det er ikke særlig produktivt :)

dydde
16-03-08, 21:46
ahh ok. RYP grunnprogrammet da, er dette noe å gå etter?

Bulldog
17-03-08, 18:25
ahh ok. RYP grunnprogrammet da, er dette noe å gå etter?

Ja, det tror jeg. Men følg programmet til punkt og prikke, og ikke legg til ekstra sett eller øvelser :)

dydde
18-03-08, 02:31
Ok. Sto mellom 5x5 advanced programmet og RYP grunn program. Valgte 5x5 siden det skal visst være best :D prøvd noen av dem ? erfaring?

manne
23-05-11, 01:37
Heisann

Jeg er ny på dette forumet, men vil bare si at jeg synes det er helt fantastisk.
Har nesten nettop starta på lavkarbo kosthold og synes det er kanon. Har lest bedre uten brød og spis deg ned i vekt av skaldemann. Så er overbevist om dette kostholdet.

Det jeg nå vil ta tak i er styrke treninga. Jeg har trent styrke trening i et par år nå, er fornøyd med kroppen min men kan bli mye bedre. Er 22 år så har mye å gå på.

Det jeg uansett lurte på var. Jeg er 1,80 høy, 83 kilo. Er ganske tung pga kraftig bein bygning. Har ikke noe særlig høy fett prosent. Men jeg vil ha den optimale kroppen, dvs brad pitt i troja og folka i 300 filmen. Ha noe å strekke seg etter. Hvilket program anbefaler dere at jeg bør kjøre da? Var inne å så litt på RYP Ekstrem muskelvekst programmet, men synes det var så få øvelser på det programmet. Vil liksom trene bryst, skuldre, armer, og vinger ialefall. Knebøy og dette her er jo også kanon øvelser. Men noen som driver med fittness/skikkelig muskel trening her inne og som har erfaring eller utdanning på område? trenker på øvelser, sett, reps og hvor mange ganger i uka.

:rolleyes:

littleme
23-05-11, 02:02
Vil gjerne se bilder av utviklingen...... hehehe (a)

Olive Oil
25-05-11, 02:04
Døør av latter! :lol: