View Full Version : takk for alle svar!


vend
06-09-04, 18:50
Hei igjen:o
Det var så hyggelig å stå opp i dag og lese alle svarene jeg har fått, tusen takk!
Fikk spørsmål om hvor jeg er i fra, jeg bor rett utenfor Svolvær (er opprinnelig fra Hønefoss).
Begynte på noe som heter Den nye proteindietten (en ikke så "streng" utgave av atkins) rett over påske i år og har mistet ca.15 kg til nå,med 3 ukers opphold i sommerferien. Er kjempe fornøyd med dette ettersom jeg har prøvd utallige kurer fra før og slitt med vekten i 10 år.
For 3 uker siden lånte jeg Atkins boken på biblioteket for å få mer info vedrørende mat og vitaminer.
etter å ha lest boken fant jeg vt at det var en GOD del jeg egentlig burde holde meg unna.. Jeg har jo bare lest karbo innhold i matvarer, ikke tenkt på sukker og kalorier i ting som: Tørr pakker med mossaka, majones, sauser og grønnsaker. Heller ikke når det gjelder kunstig søtstoff,har hellt innpå fun light, light brus( uten koffein selvfølgelig) og feil type sukketter.Heller ikke vært i ketose..har fulgt atkins boka i 2 uker nå og føler ting går litt fortere igjen,3-3,5 ned ca.:stuart: fortsatt 15-20 igjen,men det gjør ingen ting lenger så lenge det går rette veien. For første gang er målet innen rekkevidde,uten anstrengelser!!:love:

mofe
04-12-04, 21:31
ser at du er på nå.. hva med å starte en journal? :)