View Full Version : Hvem er med i smoothiegjengen?


Summer
07-09-04, 10:46
Nå har vi Linberggjengen, Eurodiettgjengen,Atkinserne, Southbeacherne, (tror ikke vi har noen blodtypere?) Muppettene også lurer jeg jo på hvem jeg har med meg som har vært tøff nok til å spise smoothie og blitt hektet...:D

Jeg er! *knis*

Noen andre som er med?

Fedonisten
07-09-04, 10:51
Jeg er med!

- og en litt lenger opp i gata her er med! Men han er ikke med på forumet da.... :cool:

Summer
07-09-04, 10:56
Hihi, driver du også og forteller folk om den fantastiske frokosten? :cool:

MHM
07-09-04, 10:57
Får jeg være med, eller må jeg lage Shake-gjengen? :cool:

Fedonisten
07-09-04, 11:00
Hihi, driver du også og forteller folk om den fantastiske frokosten? :cool:
Jeg deler til og med ut proteinpulver i olebrumm-kopper jeg! Og skriver opp oppskriften og deler ut i "hytt og gevær"

Summer
07-09-04, 11:04
Får jeg være med, eller må jeg lage Shake-gjengen? :cool:
Vi må få se oppskriften din først, så skal vi vurdere opptak...:cool:

Summer
07-09-04, 11:05
Jeg deler til og med ut proteinpulver i olebrumm-kopper jeg! Og skriver opp oppskriften og deler ut i "hytt og gevær"
*knis* Høres bra ut... jeg har til og med sendt oppskrift på mail til foreleseren min.... :D

MHM
07-09-04, 11:17
Må ikke Fedonisten legge fram oppskrift da? Eller er dere så selvskrevne? Hrmpf!

OK, jeg kan ydmykes i all offentlighet jeg!


MHMs "drikk":
1 dl frossen bær
2 måleskjeer Protein Delite pulver
1 ss olivenolje
1 dl Biola syrnet lettmelk
2 dl lettmelk

Mikses med stavmikser, og blir en tykk, kald, rosa-lilla drikk.

elian
07-09-04, 11:17
Jeg vil være med!!


Prøvde min første Smoothie med melk, egg, søtstoff og skogsbær forrige uke, og det var helt nyyyyydelig!!!

Men du, Lise... : Når du har olje i smoothie som er kald... Vil den ikke skille seg da??

Fedonisten
07-09-04, 11:19
Må ikke Fedonisten legge fram oppskrift da? Eller er dere så selvskrevne? Hrmpf!Må ikke legge fram oppskrift, nei.
Selskrevne? Vi? JA! :p

OK, jeg kan ydmykes i all offentlighet jeg!


MHMs "drikk":
1 dl frossen bær
2 måleskjeer Protein Delite pulver
1 ss olivenolje
1 dl Biola syrnet lettmelk
2 dl lettmelk

Mikses med stavmikser, og blir en tykk, kald, rosa-lilla drikk. Dette er jo ingen "drikk"!! Det er en smoothie - så for meg er det greit. Du er inne!!

Hva sier du Lise?

Summer
07-09-04, 11:24
Jupp, MHM er med i gjengen! :ja:

*åpner døren og slipper henne inn i varmen*

Summer
07-09-04, 11:25
Elian: Det går helt fint... Jeg kjøre det ganske heftig i kjøkkenmaskinen da, så det har ikke annet valg enn å blande seg.... :cool:

Huldr
07-09-04, 11:30
Jaaaaa!!!


Jeg vil være med! Så lenge det ikke må være med proteinpulver, for det har jeg visst ikke råd til nå. Har lenge hatt lyst til å prøve smoothies - hiver meg på bølgen nå!! Kommer tilbake når jeg har prøvd å lage og søker om opptak jeg også... :rolleyes:

Summer
07-09-04, 11:32
Jaaaaa!!!


Jeg vil være med! Så lenge det ikke må være med proteinpulver, for det har jeg visst ikke råd til nå. Har lenge hatt lyst til å prøve smoothies - hiver meg på bølgen nå!! Kommer tilbake når jeg har prøvd å lage og søker om opptak jeg også... :rolleyes:
Du må ikke ha proteinpulver, jeg har bare egg, bær olje og søtstoff i :)

MHM
07-09-04, 11:47
Jupp, MHM er med i gjengen! Jeg er inne! Jeg er med! Det er så rørende! Det er så sterkt! :p

Summer
07-09-04, 12:02
Jeg er inne! Jeg er med! Det er så rørende! Det er så sterkt! :p
Gratulerer gratulerer MHM! :)

*leverer over et lommetørkle*

Huldr
07-09-04, 12:34
Nå har jeg laget min aller første smoothie. Den besto av følgende:

To egg
En dæsj olivenolje
En spiseskje Cocosa
Et par spiseskjeer creme fraiche (man tager hva man haver... :p)
En hel del frosne bringebær
En måleskje Stevia

Drakk den med et rosa sugerør som sto til fargen på smoothien :D

...og den ble nyyyyyydelig!!

Er jeg med i gjengen nå? :)

Summer
07-09-04, 12:48
Scilla er herved tatt opp i gjengen! :cool: :D

...ikke sant Fedonisten?

Fedonisten
07-09-04, 16:24
Okai!

Men Lise? Må vi ha egne T-skjorter kanskje?????

Summer
07-09-04, 16:54
Okai!

Men Lise? Må vi ha egne T-skjorter kanskje?????:D Knallgod idè Fedonisten!

Huldr
07-09-04, 18:10
Takk for det da, Lise og Fedonisten! :D

Lagde meg smoothie til middag også jeg... :p UHHHHMMM.....

guro
07-09-04, 18:41
Jeg vill også være med, men jeg har ikke fått det til enda. Kommer tilbake når jeg har laget en som jeg liker selv. Sliter litt med å få den søt, uten å bruke fruktose. Med proteinpulver smakte det for mye pulver - i hvertfall mitt pulver.

Summer
07-09-04, 19:40
Lagde meg smoothie til middag også jeg... :p UHHHHMMM.....Ikke sant det er godt...
Det bare er sånn...
vi bare blir hekta... :D

Må ha det, bare må ha det...:cool:

Summer
07-09-04, 19:42
Jeg vill også være med, men jeg har ikke fått det til enda. Kommer tilbake når jeg har laget en som jeg liker selv. Sliter litt med å få den søt, uten å bruke fruktose. Med proteinpulver smakte det for mye pulver - i hvertfall mitt pulver.
Guro, jeg er veldig enig... Jeg bruker helst bare egg nå.. var bare de første gangene jeg hadde pulver og van sammen med egg og bær.. :)
Kan du ikke kjøe stevia da?
...eller bestille fra Atkins?

guro
07-09-04, 20:03
Jeg gir ikke etter for hverken reklame eller gruppepress! :D Men vi hadde ny 'smoothie' versjon til kvelds, Bringebæristype. Jeg ga opp og brukte fruktose - jeg toler det jo ganske bra. Den ble god nok.

Hadde kjøpt Natreen i dag, men jeg synes innholdsfortegnelsen ser så skummel ut. Kanskje jeg skal prøve å få tak i Stevia. Er det bare Atkins som har det? Når jeg har nådd trivselsvekten er jeg fornøyd med fruktose, men for ikke å gjøre veien for lang eller kjedelig er jeg på leit etter en midlertidig hverdagsløsning.

Altså

Bringebæris-smoothie

2 egg
1 dl biola
2 ss Udo
2 -3 ts fruktose
1-2 dl frosne bringebær

Kan jeg være med nå?

Summer
07-09-04, 20:55
Jeg tror vi godtar den Guro..;)
Men ble det søtt nok med tre ts fruktose?

Steviapulver kjøpes på helsekosten, og kan også bestilles på nettet.
Splenda er fra Atkins og er bare han som selger.

Huldr
07-09-04, 21:24
Supergodt med egg i smoothien, Lise. Takk for tipset! Jepp, nå er jeg hekta!!!

:D:):D:)

Fedonisten
07-09-04, 21:25
Splenda er fra Atkins og er bare han som selger.
I følge Fedon (har spurt) er Splenda godkjent i Norge og på vei hit. Akkurat når det kommer fikk jeg ikke noe klart svar på.

Summer
07-09-04, 21:33
I følge Fedon (har spurt) er Splenda godkjent i Norge og på vei hit. Akkurat når det kommer fikk jeg ikke noe klart svar på.
Så flott da! :) Da blir jo alt mye enklere! :)

guro
07-09-04, 22:01
Jeg tror vi godtar den Guro..;)
Men ble det søtt nok med tre ts fruktose?

Takk! Jeg tror det, jeg brukte bare 2 i kveld og det var greit, men jeg skal bruke 3 neste gang, da blir det kjempegodt!!

MHM
07-09-04, 22:04
Litt usikker på hva vi skal gjøre i denne klubben jeg... Eller er det ingen klubb? Bare en GJENG? Hva er en gjeng? Sprade rundt i t-shirts? På julebordet må jeg i såfall ha på meg både Fedon-, MUP- og Smoothiegjeng-genser. Kan ikke noen lage hatter isteden da?

guro
07-09-04, 22:09
Eller bikinier?:D

Summer
07-09-04, 22:11
heeyy Du har to lysegrønne du! :)


Men atte; MHM: Gjenger søker felleskap og støtte og forståelse hos hverandre... :snill:

hatter????

...jeg tror jeg skal starte internett butikk med egen kleskolleksjon kallt karbojunkie... :D

Summer
07-09-04, 22:13
men nå begynner vi jo virkelig å komme inn på et tema som engasjerer meg:

Julebord :D

Hotell på Geilo?

Huldr
07-09-04, 22:33
Eller bikinier?:D
Jaaa... julebord i bikini...:) men det går vel ikke på Geilo? Hva med Jamaica eller noe sånt? :cool:

Summer
07-09-04, 22:41
Jeg vet at Wing har slike weekend (torsdag til søndag) opphold til sydligere strøk.... *løper inn og sjekker*
:D :D :D :D :D :D

Nille
07-09-04, 22:46
..............jeg vil og være med :hylgrine: Men hurtigmikseren min har tatt kvelden også har jeg ingen NYE oppskrifter også....også..... :hylgrine:

*hikst*

Fedonisten
07-09-04, 22:54
men nå begynner vi jo virkelig å komme inn på et tema som engasjerer meg:

Julebord :D

Hotell på Geilo?Foreslår at vi finner et SPA-hotell jeg! Hvor det kanskje også er muligheter for å trene yoga eller qi-gong og få behandling og få god lav-karbo-mat og....

*drømme-drømme*

:ja:

Summer
07-09-04, 23:09
Absolutt med på et spaopphold! :stortsmil

*drømmer med fedonisten*

Nille; du må bare få fikset maskinen din altså! :cool:

Nille
07-09-04, 23:36
Nille; du må bare få fikset maskinen din altså! :cool:
.....men,.....men ...... hva med oppskrifter da ?? Har ingen NYE jo !! ..eller....hm...kanskje......men jeg skal jo ikke spise yoghurt og sånn jo....
OK jeg vinner vel ut av det...:o

Huldr
07-09-04, 23:38
.....men,.....men ...... hva med oppskrifter da ?? Har ingen NYE jo !! ..eller....hm...kanskje......men jeg skal jo ikke spise yoghurt og sånn jo....
OK jeg vinner vel ut av det...:o Ta i creme fraiche da... det ble veldig godt altså! Se det jeg skrev lenger oppe - eller er det en smak du er lei av?

SPA... jaaaa... julebord...jaaaa... Geilo...jaaaa (DET er kanskje realistisk?) :)

HP
07-09-04, 23:43
.....men,.....men ...... hva med oppskrifter da ?? Har ingen NYE jo !! ..eller....hm...kanskje......men jeg skal jo ikke spise yoghurt og sånn jo....
OK jeg vinner vel ut av det...:o
Der er da opp til flere oppskrifter bare i denne tråden... ;) Og søkefunksjonen vet du om... :p

Men gjentakelse skader aldri: Man tager 3 egg, 1dl frossne bær, en god dæsj olje, litt søtstoff - og vroooooooooom --> Nyt! :cool:

Det kan du spise... :snill:

guro
08-09-04, 10:24
Foreslår at vi finner et SPA-hotell jeg! Hvor det kanskje også er muligheter for å trene yoga eller qi-gong og få behandling og få god lav-karbo-mat og....

*drømme-drømme*

:ja:

En deilig drøm! Jeg vil og! Noen som vet om noe sånt sted da? Med larvkarbomat?

Nille
15-09-04, 14:59
Mannen min kom hjem med en Braun Multiquick Advantage MR5550 BC HC - blender. Stavmixer med masse tilbehør, bl.a. isknuser. Så nå har jeg laget min første smoothie.

2 egg
1 dl naturell yoghurt
1,5 dl frosne bringebær
2 ts Splenda

...og det smakte frossen bringebær yoghurt :)

Er jeg med i klubben nå ??? :snill:

Fedonisten
15-09-04, 15:02
VELKOMMEN KJÆRE NILLE!!


Du er med! Men du? Jeg har sett at du har svart på denne tråden i over en time nå..... oppskrifta var jo ikke SÅ lang og vanskelig da...... *ert-ert* :p

Summer
15-09-04, 15:09
VELKOMMEN KJÆRE NILLE!!


Du er med! Men du? Jeg har sett at du har svart på denne tråden i over en time nå..... oppskrifta var jo ikke SÅ lang og vanskelig da...... *ert-ert* :pKansje det har med sneilen hun har innstallert i signaturen sin å gjøre...:snill:

men vi ønsker velkommen langsomme smoothiemedlemmer også vi..:p

Velkommen med i gjengen Nille! :stortsmil

Nille
12-10-04, 19:08
Har laget en MHM sin smoothie nesten hver dag nå:

2 egg
100 gram frosne bær
1 ss kesam vanilje (foreløpig bruker jeg yoghurt vanilje)
1 ts Natreen

:p

Iset
12-10-04, 19:38
Har laget en MHM sin smoothie nesten hver dag nå:

2 egg
100 gram frosne bær
1 ss kesam vanilje (foreløpig bruker jeg yoghurt vanilje)
1 ts Natreen

:p

Den høres snadder ut, men bør du ikke ha litt fett i? Og er det ikke endel sukker i kesamen?

Kesam vanilje er bare utrolig digg. Jeg har av og til laget is med den, har kjørt kesam vanilje (eller vanlig kesam + natreen/splenda) og frosne bringebær i hurtigmikseren. Verdens nydeligste is. Men så er det sukkeret i vaniljekesamen da....

Nille
12-10-04, 20:07
Skal egentlig ikke spise yogurt før i fase 4 - lifetime maintenance. Jeg er 1.2 kg fra pre-maintenance (har bestemt å gå over dit når jeg når 65 kg). Men jeg fikk ikke tak i kesam vanilje - og 1 ss pr dag er jo ikke akkuat noen mengde å snakke om... :rodme: Det står heller ingenting noe sted om at vi IKKE kan ha det....og på Atkins.com er det oppskrifter med yogurt i tilpasset alle faser ??!! :p (http://atkins.com/food/recipes/all/...ka_Chicken.html (http://atkins.com/food/recipes/all/Indian_Tikka_Chicken.html) )

Det er 11 netto karber i en smoothie som den jeg har lagd med yoghurten, og 211 kalorier - 50% fett ! 6 netto karber uten yoghurt men med olje. Hvis jeg bruker olje, så stiger kaloriinnholdet fra 211 til 429... 80% fett. Skal prøve med Cocosa i tror jeg.... Det spørs hvordan forholdet karber/kalorier ligger an den dagen jeg skal lage... Dessverre må jeg jo også holde litt øye med kaloriene !

Det finnes mange forskjellige versjoner av smoothies. Med kremfløte, med forskjellige oljer, med melk, yoghurt etc etc. Jeg må ha noe som smaker godt !! Tvinger ikke i meg en smoothie fordi den er sund om den smaker pyton :o

Også hadde jeg olje i første gangen jeg lagde, men det ødela hele smaken (olja var harsk) Har kjøpt ny olje nå, men har ikke turt å ha det i enda. Noen mener det setter smak, andre mener det ikke setter smak. Uansett står det ikke noe sted at det absolutt MÅ være olje i en Smoothie ... eller :snill: Fett er det jo uansett (fett fra eggene)

Gleder meg til mange nye oppskrifter :D

MHM
12-10-04, 21:59
Uansett står det ikke noe sted at det absolutt MÅ være olje i en Smoothie ... eller :snill: I min oppskrift er det absolutt olje altså, for det mener jeg det må være for å kalle det et fullverdig måltid. Altså ikke for at det skal være en fullverdig smoothie, men et fullverdig måltid. Noen som ikke fikk det med seg nå? Fullverdig måltid....:p

Det smaker IKKE olje av smoothien. (For da hadde jeg backet ut....:o )

Summer
12-10-04, 22:14
Fullverdig måltid.

Fedonisten
12-10-04, 22:51
Hi Ho Silver er også med i Fullverdig-måltid-gjengen .......:p .......

Musti
12-10-04, 23:38
Lise sier jeg å er med i smoothie-gjengen :sikle:

:_plystre:Tralalala trallallalla :_plystre:

nalana
12-10-04, 23:45
Jeg vil også være med, har brukt smoothie lenge nå jeg, men ikke funnet igjen denne tråden:o

Har lagt inn to smoothier i oppskriftstråden Lise startet i dag. Noen får sjekke dem og se om jeg består:p

Jeg har kommet på noe lurt; for jeg har som regel 2 smoothies hver dag, eller den ene kan kanskje kalles en shake. Det jeg gjør, er å ha alle godsakene i den ene, og alt det fornuftige som kanskje ødelegger smaken i den andre.

I praksis vil det si å ha 2 egg i den gode, i stedet for et i hver, og å ha all olja i den fornuftige i stedet for 15 ml i hver. Udos ødelegger smaken synes jeg. I dag begynte jeg å bruke olivenolje i stedet for Udos, kjøpte også pikasol, etter råd fra HP. Med olivenojle ble også den smoothiesen/shaken som bare skulle være fornuftig også ganske god:eek:

Jeg koser meg så fælt nå om dagene altså;)

MHM
12-10-04, 23:46
Fedonisten: Kan ikke se at Hi Ho Silver noen gang har logget seg på i dette forum?

Musti: Ja, du er med, men det forplikter! :cool: (Jeg prøver å være like tøff som Lise, men det er jo hun som har startet klubben da....) Gratulerer!

Musti
12-10-04, 23:50
Fedonisten: Kan ikke se at Hi Ho Silver noen gang har logget seg på i dette forum?



Må være et støttemedlem eller noe sånt han der tror jeg.


Musti: Ja, du er med, men det forplikter! :cool: (Jeg prøver å være like tøff som Lise, men det er jo hun som har startet klubben da....) Gratulerer!
Forpliktelser, IIIIKKKKK - til hva da ???<!-- / message --><!-- sig -->


<HR style="COLOR: #e2e2e2" SIZE=1>

nalana
12-10-04, 23:52
Jeg skulle kanskje ikke mase før søknaden min er godkjent, men jeg lurer så på disse forpliktelsene:confused:

Må man f.eks. innta et visst antall smoothies i uka, eller er det et bestemt antrekk på julebord du sikter til http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_13_12v.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001) ?

Musti
12-10-04, 23:54
Å hjelpes Nalana ... håper det ikke er julebordantrekket ..... :eek:

Mener å huske at det var bikini :confused:

MHM
12-10-04, 23:58
Forpliktelser, IIIIKKKKK - til hva da ??? .....skal vi se her... Lise sover, så jeg tar på tøffe-imaget mitt...:cool: :cool: :cool: :cool:

Kremt.... Musti - gjenta gjeng-oppropet etter meg:

"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen"

MHM
13-10-04, 00:00
Nalana - gjenta gjeng-oppropet etter meg:


"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen"

På julebordet er det bikini såklart. Hva ellers?

nalana
13-10-04, 00:01
Puuuh Musti, da kan vi puste lettet ut. Det er jo ingen sak. Har allerede lagt mine oppskrifter i Lises nye tråd jeg, og lover herved å forkynne smoothies til "alle" jeg treffer. Ungene mine har allerede dilla:D

nalana
13-10-04, 00:03
Å nei, jeg var visst litt for snar, se hva hun har skrevet med liten skrift i innlegget til meg musti!

nalana
13-10-04, 00:05
MHM er streng i kveld, så jeg får nok ta oppropet også, selv om jeg er i rute:p :


"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen"

Musti
13-10-04, 00:06
Musti står nå med rett rygg og hevet hodet med en hånd på hjertet og den andre på Atkinsboka, og gjentar høyt og klart gjengropet etter MHM:

"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen"

og etterpå gikk alle å spiste kake ..... smoothie :D

(Jasså, er det Lise som er Smoothie-generalfruen her ;) )<!-- / message --><!-- sig -->

MHM
13-10-04, 00:07
se hva hun har skrevet med liten skrift i innlegget til meg musti!He-he-he-he.... *ondskapsfull, rå hekse-latter*

Musti
13-10-04, 00:09
Tja Bikini ja, med den høygravide Smoothie magen
min blir nok det KJEMPELEKKERT.:o :geip: :o

MHM
13-10-04, 00:11
Musti står nå med rett rygg og hevet hodet med en hånd på hjertet og den andre på Atkinsboka, og gjentar høyt og klart gjengropet etter MHM <!-- / message --><!-- sig -->Regner med du gjorde det samme Nalana!?! (og jeg håper ikke Lise står opp igjen akkurat nå som jeg har det så moro med å sjefe:D ).

Og Musti: Tror du ikke jeg klarer å lese det som står med hvit skrift eller? Fy! Fire strafferunder for å ha sagt et stygt ord i smoothie-tråden. Gå og skyll munnen din med en smoothie i det minste...

Musti
13-10-04, 00:14
Jammen MHM jeg er jo bare "læregutten" enda på disse smoothiene.:o

Så du ikke hva min første smoothie bestod av da :p :p

3 egg og 300 gr bringebær ......veien er lang å gå for en liten førstereisgutt :D

*fnis*

nalana
13-10-04, 00:18
http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_17_4.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)

Kan vi ikke vente med bikini til grillfest en gang neste sommer, da kan det faktisk være at jeg kan kle det til og med:D ?
Bikini til Jul blir nok "berre lekkert" :rolleyes: på meg!

MHM
13-10-04, 00:21
......veien er lang å gå for en liten førstereisgutt Greit for meg, men hadde jeg vært i din bikini, så hadde jeg gruet meg til Lise våkner i morgen og ser hva du skrev med hvit skrift. Du må slutte å skreve så mye....:p


Men kanskje hun blir litt blid for at vi har skrevet 17 innlegg i tråden hennes siden hun la seg? :rolleyes:

MHM
13-10-04, 00:24
Likte særlig godt denne, Nalana:

http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_17_4.gif (http://www.lavkarbo.no/#ZSzeb001) Så derfor sier jeg meg enig i dette:
Kan vi ikke vente med bikini til grillfest en gang neste sommer?

nalana
13-10-04, 00:27
Å du er vel god på bunnen MHM. Hiver du deg med i 100-tråden du også, tenkte vi skulle gi de andre noe :eek: å våkne til i morgen!

Kan du ta meg opp som medlem, eller må jeg vente på Lises godkjennelse? I tilfelle tror jeg kanskje jeg skal vente med planene for 1000-tråden http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_13_12v.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)

Musti
13-10-04, 00:30
Neida, redd for Lise :p , hun er så glad i meg så (håper jeg) :eek:

Men du, HMH, lurer veldig på hva du mener med denne (se uthevet skrift) i tilfelle bare::_plystre:


Greit for meg, men hadde jeg vært i din bikini, så hadde jeg gruet meg til Lise våkner i morgen og ser hva du skrev med hvit skrift. Du må slutte å skreve så mye....:p
En latterfull :klem:fra meg til deg

MHM
13-10-04, 00:37
Men du, HMH, lurer veldig på hva du mener med denne (se uthevet skrift) i tilfelle bare:1) Det var ingen skrivefeil hvis du trodde det
2) Egentlig så skulle jeg bare være litt-på-kanten-morsom
3) Det var kanskje ikke så veldig morsomt heller
4) Kanskje jeg skal late som det var en skrivefeil
5) Jeg heter MHM, ikke HMH. Men skjønner at du kan bli forvirret, da enkelte kaller meg Hennes Majestet av Hedmark.

Musti
13-10-04, 00:45
OK, nå ler jeg av skrivefeilen din. HAHAHAHAHAHA

Men det var ikke skrivefeil fra meg heller da :_plystre:
Hennes Majestet Høneplukker døpte jeg deg (etter en sen natt på 1000-tråden)

Så det så..

Nå blir sikker Lise i allfall KJEMPEFORNØYD nå som vi har flyttet 1000 tråden inn i smoothie tråden hennes.
HP får jammen litt av en jobb å rydde opp etter oss i morgen :eek:

MHM
13-10-04, 00:50
Hennes Majestet Høneplukker døpte jeg deg (etter en sen natt på 1000-tråden) Så det så.. :D :) :D
Stemmer det! Hvordan kunne jeg glemme det? :cool: :D

Også begynner det å bli ganske morsomt når det blir dobbelt-humor som ikke den andre skjønner... Ha-ha-ha, som vi ler når den andre må forklare hele spøken....:p

nalana
13-10-04, 00:53
Hei der, hvis dere fortsatt skal være her, kan dere ikke komme dere over i 1000-tråden igjen. Så får vi utrettet et stykke arbeid samtidig som vi bare prater s**t.

Kom på at noen kanskje leser dette i dagslys i morgen, derfor stjernene:p

Summer
13-10-04, 10:36
http://www.nybaktmamma.com/plassen/images/smilies/skratte.gif (http://www.nybaktmamma.com/plassen/newthread.php?do=newthread&f=2#)Dette var morro. MHM er herved ansatt i staben.:cool:

.....og dere andre offisielt opptatt i klubben. :cool:

Anne
13-10-04, 22:33
Sniker meg inn her og gjør som MHM har sagt, jeg gjentar kampropet til s-gjengen, og håper at Lise ser det...kanskje jeg kan få være med også?:eek: Jeg har nemlig spist min første smoothie i dag, men ikke den siste:D

"Jeg lover å legge inn mine favoritt-oppskrifter på smoothie i dertil egnet tråd, og jeg lover å fortsette med å spise smoothie og forkynne det glade budskap til omverdenen"

MHM
13-10-04, 23:18
Pssst, Lise? Ta opp Anne som offisielt medlem da! Hun var jo så lydig...

Summer
13-10-04, 23:26
Å, ja hm *kremt* trodde det holdt å gratulere i journalen og sende ryktepoeng her jeg...:cool:


Herved ærklærer jeg Anne som ekte medlem i smoothieklubben! *høytidelig*

Tamtadataaaaa! :stortsmil :blomster:

(kansje hun skal få en særstilling også,- for den eggedosis med jorbærmasse hørtes jo bare helt himmelsk ut....)

Anne
14-10-04, 09:01
Herved ærklærer jeg Anne som ekte medlem i smoothieklubben! *høytidelig*

Tamtadataaaaa! :stortsmil :blomster:

(kansje hun skal få en særstilling også,- for den eggedosis med jorbærmasse hørtes jo bare helt himmelsk ut....) Takk takk Lise:D ....og smoothien var nydelig:)

Zoë
15-10-04, 11:47
Smoothies - ingen over, ingen ved siden av !

Jeg ble mannevond av å ikke få smoothies til frokost de ukene jeg var på induksjon!

100 g frosne bær
1 dl biola syrnet lettmelk
1 egg
1ss cocosa
2ss proteinpulver


Planlegger å helle 1ss udo`s oppi også - men kvier meg bittelitt, for jeg er ikke så begeistret for oljesmaken....

Summer
15-10-04, 12:33
Smoothies - ingen over, ingen ved siden av !

Jeg ble mannevond av å ikke få smoothies til frokost de ukene jeg var på induksjon!

Du er herved opptatt i klubben! :cool:

Men du trenger 1 ss umettet fett også :ja: Det smaker ikke udos av smoothien, ikke min hertfall og jeg har 4-6 ss i...;)

MHM
15-10-04, 12:38
Du er herved opptatt i klubben! :cool: HALLO! Likhet for loven!

Skal liksom ikke Zoë måtte si gjeng-oppropet nå da? Nå som Nalana, Musti og Anne har blitt TVUNGET gjennom det?

Pass deg Lise, før jeg DEGRADERER deg....:cool:

Fedonisten
15-10-04, 12:43
HALLO! Likhet for loven!

Skal liksom ikke Zoë måtte si gjeng-oppropet nå da? Nå som Nalana, Musti og Anne har blitt TVUNGET gjennom det?

Pass deg Lise, før jeg DEGRADERER deg....:cool:
HALLO??

Hva med meg da? Jeg var faktisk i ledelsen sammen med Lise FØRST!! Da hadde vi ikke noe krav om gjeng-opprop.....:) Når ble det vedtatt - og på hvilket møte ble det bestemt?? :confused:

Lise? Driver du med organisering bak ryggen min???? .... :confused:

Hmpf! :cool:

nalana
15-10-04, 12:44
:ja: :rolleyes: :(

Summer
15-10-04, 12:50
Jeg synes det at hun ble mannevond uten og at det ikke var noen over og ingen ved siden var et meget bra gjengopprop jeg...;)

Men hvis det er slik at det skal fungere på gamle vaner og at vi ikke kan være åpne for folk som er annerledes og for nye ting, så lurer jeg meg på om jeg skal trekke meg tilbake fra min stilling, og overlate hatten til Fedoniste. MHM er fortsatt vara. :cool:

Zoë
15-10-04, 15:30
HALLO! Likhet for loven!

Skal liksom ikke Zoë måtte si gjeng-oppropet nå da? Nå som Nalana, Musti og Anne har blitt TVUNGET gjennom det?


Eh...hæ??
Tror jeg er for lite her inne til å henge med på alt som skjer :confused:

Gjeng-opprop?

Har Nalana, Musti og Anna blitt tvunget til noe, stakkars?....:eek:

Skulle bare si at jeg likte smoothies, jeg....

Zoë
20-10-04, 22:29
Ok!

NÅ har jeg lest hele tråden, og ting står klarere for meg!

Ædda,bædda - jeg slapp å si gjeng-oppropet, så! :p
Og godt var det - for det var så langt og komplisert....

Men fritt gjenngitt:

JEG LOVER Å PROMOTERE SMOOTHIES I HYTT&PINE, SAMT DELE SMOOTHIESOPPSKRIFTER MED DERE ANDRE! :)

Anne
20-10-04, 22:38
Men fritt gjenngitt:

JEG LOVER Å PROMOTERE SMOOTHIES I HYTT&PINE, SAMT DELE SMOOTHIESOPPSKRIFTER MED DERE ANDRE! :) Nå ja. Det var jenta si det, nå kan det hende at du hører noe fra Lise snart:D

Summer
20-10-04, 22:39
Hihi, ikke rart du ikke skjønnte noe...:p
Men nå er du hvertfall et fullverdig medlem...:D

(Sladre: HP er også nesten med.... han har funnet seg en smoothie han liker...:stortsmil)

Anne
20-10-04, 22:42
(Sladre: HP er også nesten med.... han har funnet seg en smoothie han liker...:stortsmil)waw....:eek:

Summer
20-10-04, 22:53
waw....:eek: ikkesantatvisyneshanmåtagjengoppropet?:D

ryli
21-10-04, 07:43
ikkesantatvisyneshanmåtagjengoppropet?:DJeg håper ikke du gjør det, HP.:p Jeg har heller aldri vært gjennom noe gjengopprop, og er vel derfor ikke kvalifisert til å være med i klubben selv om jeg tar en smoothie en gang i blant. Tenkte i stedet at jeg og HP kunne danne vår egen klubb - skapsmoothiedrankerklubben eller noe sånt -helt uten gjengopprop. :p Synes det er litt for mye gruppepress og krangling blant ledelsen i den ordinære smoothieklubben. :D

Anne
21-10-04, 08:53
ikkesantatvisyneshanmåtagjengoppropet?:DHankommers ikkertikketilågjøredetsådeterikkenoeåmasemed....La hanværeskapsmoothiersammenmedryli....:cool:
Måtte slette noe......Ryli ble sur, for det var ikke pent sagt av meg.

ryli
21-10-04, 09:23
Hankommersikkertikketilågjøredetsådeterikkenoeåmas emed....Lahanværeskapsmoothiersammenmedryli....pin glene:cool: Vil bare opplyse om at selv om vi for det meste sitter inne i skapet, så får vi med oss alle de stygge ukvemsordene dere slenger etter oss.:hylgrine:

Anne
21-10-04, 09:44
Vil bare opplyse om at selv om vi for det meste sitter inne i skapet, så får vi med oss alle de stygge ukvemsordene dere slenger etter oss.:hylgrine:Nå har jeg slettet det siste ordet....det slemme....Unnskyld:o

ryli
21-10-04, 10:00
http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_204.gif (http://www.lavkarbo.no/#ZSzeb001_ZNxdm414XXNO)
(Ble forresten ikke sur, bare lei meg.)

Anne
21-10-04, 10:05
http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_204.gif (http://www.lavkarbo.no/#ZSzeb001_ZNxdm414XXNO)
(Ble forresten ikke sur, bare lei meg.):klem: