Jeg har spist ketolysemat i 4 uker nå og har 2 ganger drukket hvitvin. Begge gangene nå i påsken. Det funka bra det, men etter noen timer utpå nåtta så har jeg våknet av magesmerter og dritkvalmen og måte rett ut på do for å spy. Jeg kan ikke huske hvilket årstall jeg kastet opp sist og nå har jeg gjort det 2 ganger siden skjærtorsdag:( noen andre som ikke tåler alkohol når man er i ketose:confused: eller er det rett og slett tillfeldig?
Har ikke prøvd selv, men mange her sier man må være ekstremt forsiktig med ketolyse og alkohol.
Jeg har opplevd å plutselig bli kvalm etter en halv lavkarbo øl..
da stopper jeg å drikke, og tar meg litt fet mat, så går det over.
vet ikke hvorfor, men man tåler lite alkohol på ketolyse, ja
Okidoki, takker for svar. Får vel holde meg edruelig enn så lenge:D
En lege som jobba på sykehjemmet jeg jobber på fortalte en gang at når man drikker alkohol begynner kroppen å arbeide på samme måte som når den forbereder seg på å dø. :eek:
Alkohol er jo gift da, så at man kan bli dårlig er jo ikke så rart i grunn.
En lege som jobba på sykehjemmet jeg jobber på fortalte en gang at når man drikker alkohol begynner kroppen å arbeide på samme måte som når den forbereder seg på å dø. :eek:
Alkohol er jo gift da, så at man kan bli dårlig er jo ikke så rart i grunn.
Ups:eek: hørtes da fælt ut:confused:
Siden han sa det har jeg tenkt på det hver gang jeg drikker. :lol:
Ja det kommer nok jeg også til å gjøre i fremtiden
Jeg har lært (the hard way) at vin ikke er noe for meg lenger.. Sprit går kjempefint da, det kan jeg drikke endel av uten å reagere så veldig. Men vin? Aldri mer..