View Full Version : Nettbutikk med lavkarbovarer?


apple
13-09-04, 15:54
Her hvor jeg bor, finnes ikke butikker som selger bl.a. egnete søtstoffer. Den ene helsekostbutikken som finnes har kun uraffinert sukker.....
Jeg har kun tilgang på aspartam, og forstår at dette kan virke inn på vekttapet. Vekten min har stått stille/gått opp de siste to ukene, selv om jeg har vært i ketose. Lurer på om det er mine daglige suketter som virker inn? Jeg er derfor interessert i å få fatt i andre produkter.

Kan noen gi meg noen tips?

På forhånd takk!:)

HP
13-09-04, 21:48
Jeg har prøvd å lete litt i noen norske nettbutikker og har ikke funnet noe søtstoff. Jeg vil anbefale deg å sjekke noen enegelske eller amerikanske da. www.atkins.com eller www.lowcarbmegastore.co.uk , der kan du ihvertfall få tak i Splenda som er mange ganger bedre enn aspartame.

Angående Stevia så må du nesten spørre i Helsekosten din om de kan bestille det til deg... Det skal være forbudt, men der er visst innvilget et unntak ut året... :rolleyes:

Noen utenlandske nettbutikker selger sikkert også stevia men jeg kan ikke anbefale noen der...

Panduro hadde maltitol tidligere, så de kan du prøve også... ;)

mofe
19-09-04, 19:08
Jeg tenkte å bestille matvarer fra England.. Noen som vet om jeg må betale toll, og evt. hvor mye? :)

Iset
20-09-04, 00:19
Har de ikke natreen i butikken din da? Det er jo ikke aspartam....

cococococat
13-10-04, 11:08
Hva med Norske nettbutikker?

HP
13-10-04, 11:12
www.proteinfabrikken.no selger proteinbarer og shaker.

tror www.norkost.no også har litt - aspartam fri proteinshake :)

HP
13-10-04, 11:28
Også www.drlindbergs.no :snill:

cococococat
13-10-04, 13:15
Takk, de skal jeg sjekke ut :-)