Kan man drikke usøtet te i induksjonstiden?Har fått smaken på roibooste som er koffeinfri og ellers helsefremmende,og drikker denne usøtet,men dog i koppevis..
Rooibos-te kan du fint drikke ja. :)
Jeg har forøvrig funnet en som er krydret med noen krydder som gjør at den smaker earl-grey. Den er veldig god. Men jeg kan ikke si merket, for den er kjøpt i en svart te-pose på Mango. :o
Vanlig grønn te er vel også lov? Finner ikke no innholdsfortegnelse, men står at den er 'pure' ??
Vanlig grønn te er vel også lov? Finner ikke no innholdsfortegnelse, men står at den er 'pure' ??
;) grønn te inneholder da koffein så vidt jeg vet :confused: så skal vel strengt tatt ikke være en del av induksjonene..
;) grønn te inneholder da koffein så vidt jeg vet :confused: så skal vel strengt tatt ikke være en del av induksjonene..
Aha! Hva skal jeg gjøre for noe da :confused: Ingen grønn te:(
:D mange gode rooibos teer da, har du testet det? Jeg er kjempeglad i en chai cariant med rooibos.
Ser jo noen drikker koffein på induksjonen, men kan jo være greit å følge reglene - siden koffein kan klusse med blodsukker og søtbehov slik jeg har forstått det
Lykke til :)