Persika
07-05-08, 11:57
Vad gör jag för fel?
Jag äter ungefär 15-20g kolhydrater om dagen, men det värker inte funka för mej det här.
Har i två-tre veckor uteslutat pasta, ris, bröd, frukt, godis, mm.(räknade på ungefär 35-45 kh. Sänn körde jag i gång för riktigt innan helgen, med och räkna kolhydrater. (har haft max 15 i två dager, men ej nån ketos)
(Jag har dok levd länge (år) med moderat kolhydrat mat typ mycke grönt, frukt, mycke fisk/magerkött, rätt fett om man kan säga så)
Så här ser mina sista två dager ut:
F: 2 ägg, 30 gr bacon 2ss olivolja, 30gr sallad
L: 160 gr nötköttshamburger (okse), 20 gr ost,litt tomat och gurka
M: blomkål/broccolimos m/grädde o smör, stekt köttfärs (ca 200gr)
K: äggmjölk av 1 ägg och 1 ss smör (kanel, kardemumma o splenda)
MM: atkinsbar
F: 30 g sallad, kotlettbacon (60gr), olivolja, riven parmesan(ca 10 gr)
L: 200 gr nötfärs, 30gr sallad, olivolja, 130 gr sparris
M äggröra av två ägg, litt grädde, 100gr röklax, 1 ss gräddfil(ungefär som norsk römme)
K: äggmjölk som kvällen innan
Drikker MYCKET vatten, 1 kopp te utan koffein varje dag med cocosa i:Dmmm
Har gått ner 1,5 kg men det var precis i början.:eek: Är det svårare att komma i ketos om man inte har så mycke övervikt? Eller är jag bara en av dom som inte får utslag? Den inte värker glimte lite av rosa ens... :rolleyes:
Snälla nån, hjälp mej med mitt problem:flau:
Jag äter ungefär 15-20g kolhydrater om dagen, men det värker inte funka för mej det här.
Har i två-tre veckor uteslutat pasta, ris, bröd, frukt, godis, mm.(räknade på ungefär 35-45 kh. Sänn körde jag i gång för riktigt innan helgen, med och räkna kolhydrater. (har haft max 15 i två dager, men ej nån ketos)
(Jag har dok levd länge (år) med moderat kolhydrat mat typ mycke grönt, frukt, mycke fisk/magerkött, rätt fett om man kan säga så)
Så här ser mina sista två dager ut:
F: 2 ägg, 30 gr bacon 2ss olivolja, 30gr sallad
L: 160 gr nötköttshamburger (okse), 20 gr ost,litt tomat och gurka
M: blomkål/broccolimos m/grädde o smör, stekt köttfärs (ca 200gr)
K: äggmjölk av 1 ägg och 1 ss smör (kanel, kardemumma o splenda)
MM: atkinsbar
F: 30 g sallad, kotlettbacon (60gr), olivolja, riven parmesan(ca 10 gr)
L: 200 gr nötfärs, 30gr sallad, olivolja, 130 gr sparris
M äggröra av två ägg, litt grädde, 100gr röklax, 1 ss gräddfil(ungefär som norsk römme)
K: äggmjölk som kvällen innan
Drikker MYCKET vatten, 1 kopp te utan koffein varje dag med cocosa i:Dmmm
Har gått ner 1,5 kg men det var precis i början.:eek: Är det svårare att komma i ketos om man inte har så mycke övervikt? Eller är jag bara en av dom som inte får utslag? Den inte värker glimte lite av rosa ens... :rolleyes:
Snälla nån, hjälp mej med mitt problem:flau: