View Full Version : help help!!


ninamor
22-09-04, 12:20
må få svar...

hadde en travel dag...eller en travel morgen :eek:

dermed måtte jeg dytte i meg noen havre knekkebrød på jobben...

er i startfasen i atkins...har jeg ødelagt alt nå??:o


:visemuskl

Anne
22-09-04, 12:24
Hvis du går på induksjon, så var vel ikke det det lureste du kunne spise nei....for du kan ikke spise knekkebrød på induksjon.

Ingen grunn til å gi opp for det. Fortsett bare der du slapp.:)

Carbokiller
22-09-04, 12:37
Man kan vel egentlig aldri ødelegge alt. Å tro man har ødelagt ALT blir bare en unnskyldning for å ødelegge mer:) Neida.. bare å fortsette der du slapp. Om du får like mye nedgang i vekten som hvis du ikke har gjort det, vet ingen. Noen kan takle en sånn "utskeielse" kjempefint, mens andre da går mindre ned i vekt. Men ikke gi opp for det. Bare fortstett som før og la spist være spist....

Nille
22-09-04, 13:12
Ta det helt med ro du Ninamor. Ikke noe problem det vel. Det var bra du spiste knekkebrød og ikke loff mes sirup på !! Og det er bedre å spise knekkebrød enn ingenting !!

Det anbefales ikke, men det er ingen krise - absolutt ikke. Bare du ikke gjør det til en vane og spiser mye av dem og hver dag. Induksjonen er jo en renseperiode og skal stabilisere blodsukkeret ditt.

Bare fortsett som ingenting har skjedd du !!

Skal du spise knekkebrød aktig mat på induksjon, anbefaler jeg Fiber Rik med solsikkefrø. 1 sånt et er bedre enn knekkebrød fordi det inneholder mindre karber og mye mer fiber. Ha en pakke på jobben og less på med masse pålegg (hvitost eller skinke eller noe, paprika etc.) De små porsjonsboksene med makrell i tomat er supre - om du liker makrell i tomat da !! - så er det nok med et også !

ninamor
22-09-04, 13:48
:_oy: :_oy::_oy::_oy::_oy:

SNAKK OM SVAR :D

å så så kjapt :D

jeg digger denne siden... gud å dere damer vet... sitter her selv som et :confused: hvor er det dere lagrer all info??


men tusen tusen takk...denne siden digger jeg :)

Fedonisten
22-09-04, 14:45
:_oy: :_oy::_oy::_oy::_oy:

SNAKK OM SVAR :D

å så så kjapt :D

jeg digger denne siden... gud å dere damer vet... sitter her selv som et :confused: hvor er det dere lagrer all info??


men tusen tusen takk...denne siden digger jeg :)
Du er grom du Ninamor! :klem:

ninamor
22-09-04, 19:45
Du er grom du Ninamor! :klem:

thanks :love: