View Full Version : Noen som har prøvd pinnekjøtt?
på ketolyse?
Funket det bra eller gikk du opp pga saltet???
Planlegger en pinnekjøttmiddag i morra, kun kjøttet for meg altså :)
jeg har spist pinnekjøtt i store mengder....ååååå nå fikk jeg lyst på det jeg også!
Har ikke samlet vann i kroppen men det er vel ganske individuelt...
Hilsen en dypt missunnelig Linn:)
Pinnekjøtt er :sikle: Gjerne med blomkålmos attåt :ja:
Binder fort litt vann i kroppen pga. saltet, men det går bort igjen vettu :D
ååååh tenker bare på det #$""$$$% pinnekjøttet nå..LOL
Må snoke i kjøleskapet.....:)
hehehe, har jeg starta:sikle::sikle::sikle:klubben nå?:p
jaja, så lenge vannet går bort igjen så :)
da er det bare å legge den i vann og så i morra blir det
"julekvelden omatt":):):)
Gurimalla så lyst jeg fikk på pinnekjøtt :sikle: Kanskje smiske med mamma i helga ;) Tar med meg blomkålmos selv :D
jeg også!!! har ingen i frysen!!!!!! FAEN!:D:eek:
Tror mannen min nekter å dra ut på oprerasjon finne pinnekjøtt i en frysedisk haha
åhh gud.. pinnekjøtt! men hva med kålrabbistappen, det går jo ikke når man er på ketolyse! Sukk. Hvordan lager man blomkålmos?!
litt kålerabistappe går vel......bare putt masse smør i den for å lette samvittigheten.......uffda slemme meg som lurer deg inn i synden:D
linn
hehe! åhhh kålrabistappe er det beste jeg vet.. det hadde vært godt! loade den opp på meierismør liksom.. for fett og karber er jo en goood sammensetning!
kålrabi er jo ikke det verste, Er vel 6,4 pr, 100 gram........
Nei nå skal jeg gi meg!:D
Du kan lage kålrabi- og blomkålstappe. Det synes jeg er godt, og jeg synes heller ikke det er så voldsomt med karbo i kålrabi.
Nå har dere fått hektet meg også!:p
Alt prat om pinnekjøtt og kålrot/blomkålstappe!!!:hungry:
Gjett hva jeg skal lete etter i butikken i morgen!!!:)
Må ha det, bare må ha det!:ja:
Når skal jeg komme på middag? ;)
Når skal jeg komme på middag? ;)
hehehe, det er bare til å komme. har ikke mindre enn 2! kilo liggende klart:D:D:D:D:D!!
Dukker opp når du minst aner det....hehe... å pinnekjøtt er så godt jo....:sikle:
Jaja sitter no her med vannflaska mi og storkoser meg :D
Spist masse jeg også. Tilogmed hjemmelaget kålrabistappe med smør og fløte i. Nøye oppmålt for å spise mest mulig uten å krysse karbegrensa mi. :D
dessverre så ble det ikke mye pinnekjøtt på meg igår :(
Sambo ville ikke ha middag før i 18-tia og jeg har lært meg å spise når jeg er sulten, ikke på kommando. Så i 16.30 tida inntok jeg min sedvanlige middag, godt det også....men greit at det var litt pinnekjøtt igjen, sniker innlitt i lunchen idag :)
Prøvesmakte selvsagt, men det ble med en fingerbøl :)
Takk skal dere jaggu meg ha, jenter. NÅ vil jeg ha også, og det er søndag med stengte butikker. :mad: ;)
jeg har fremdeles lyst på selv om solen skinner og det egentlig burde være ALT for varmt:o
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.