View Full Version : Kesam?
Jepp, er jo ny i denne verden.. så derfor blir det endel spørsmål.. :p
Jeg har aldri likt rømme,dressing,ketchup,smør,majo osv!!
Men det burde jo ikke være umulig for meg å leve på et ketolyse diett selv om?
Jeg liker kesam... dn med vanilje er jo nyydelig! :sikle:
kan jeg spise det?
den er det sukker i, så hadde ikke spist det..
hvertfall ikke mer enn veeeeeeeeeeldig innimellom
Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det vel temmelig mye karbohydrater i Kesam vanilje??
Hvis du ikke har kjøpt boka til Torkil, så burde du ta en tur på biblioteket og se om de har den der ;).
Hvis du har tenkt til å bruke ketolyse. så er riktig kunnskap viktig!!
Ketchup (vanlig) er "full" av sukker og tomater/tomatprodukter er også relativt karbohydratrike - selv om man kan spise noe. :)
er 6% sukker. så da er det vel 6 gram sukker pr 100 gram da..
Så bra med svar!=)
Jeg er på jobb å har ikke noe kesam-boks å lese på.. :p var derfor jeg spurte.
Har lest boken til Torkil ja, men begynte på kuren i går/dag så har jo enda endel jeg må lære meg=)
Men alltså null kesam på armagedon! ;)
kesam går vel bra! men ikke vaniljekesam:) Bruker kesam til f.eks dressing på taco ol isteden for rømme, jeg:) synes det er kjempegodt:)
kesam går vel bra! men ikke vaniljekesam:) Bruker kesam til f.eks dressing på taco ol isteden for rømme, jeg:) synes det er kjempegodt:)
Jupp, mente vaniljekesam=)=)
Charmtassen
10-07-08, 14:32
Det er 9,5 gram karbohydrater i kesam med vanilje, mot 4,3 (tror jeg det var) i vanlig kesam - så det er ganske stor forskjell.
Men hva med å kjøpe vaniljestang og ta noen frø med vanilje i vanlig kesam isteden?
Eller min personlige favoritt: Kesam med kanel og en dæsj splenda (søtstoff) på. Mmmm! :stortsmil
Det er 9,5 gram karbohydrater i kesam med vanilje, mot 4,3 (tror jeg det var) i vanlig kesam - så det er ganske stor forskjell.
Men hva med å kjøpe vaniljestang og ta noen frø med vanilje i vanlig kesam isteden?
Eller min personlige favoritt: Kesam med kanel og en dæsj splenda (søtstoff) på. Mmmm! :stortsmil
Smaaaaart!!!! :D i will do that!
En annen godsak man kan lage med kesam er å blande litt Fun Light i boksen, rør skikkelig godt rundt og nyyyyt :w00t:.
Jeg liker Discoverysmaken, men den med bringebær er også skikkelig frisk og god!
Man bør ha noen å dele denne med, ellers forsvinner hele boksen før man skjønner noen ting ;)
En annen godsak man kan lage med kesam er å blande litt Fun Light i boksen, rør skikkelig godt rundt og nyyyyt :w00t:.
Jeg liker Discoverysmaken, men den med bringebær er også skikkelig frisk og god!
Man bør ha noen å dele denne med, ellers forsvinner hele boksen før man skjønner noen ting ;)
Dette fikk jeg skikkelig lyst på. Gjerne med et par bringebær oppi. :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.