View Full Version : Dårlig samvittighet
har fått dårlig samvittighet i dag, forde jeg spiste en halv potet til middag å skled ut av ketolysen:( når jeg målte nå var den helt hvit:(
det finnes ikke sprekker bare dårlige måltid:klem:
Neste gang unngår du det vettu. ingen er perfekte.
det finnes ikke sprekker bare dårlige måltid:klem:
Neste gang unngår du det vettu. ingen er perfekte.
takk for støtten, jeg var i grunn klar over faren, men tenkte at kroppen hadde godt av litt potetet for en gangs skyld, så fikk jeg dårlig samvittighet etterpå:( håper jeg kommer meg fort på ketolysen igjen
hvorfor "godt av"? Har du blitt litt hjernevaska?? :knis:
vet ikke helt jeg hehe:o sikkert en gammel vane tanke som dukket opp:rolleyes:
jepp...gjenta for deg selv.Potet er oppskrytt, potet er oppskrytt;)
*bortmedpotetbortmedpotet*
:lol:
gjort er gjort og spist er spist.
Så vet du at potet er BAD for deg :)
ikke heng med hodet over den poteten :)
Photobscura
05-08-08, 10:10
Poteter er virkelig oppskrytt. Jeg nektet alltid å spise potet da jeg var liten, den måtte i tilfelle kamufleres totalt i saus eller smør og masse krydder. Pappa påstod alltid at jeg kom til å like poteter når jeg ble stor, og se, jeg er stor, liker jeg poteter? Nei. Det så ut til at det var en god intuitiv seleksjon. Poteter; Æsj! :p
Grunnen til at vi er så opphengt i poteter var fordi det en gang i tiden reddet oss nordmenn fra hungersnød da den ble innført hit på 1700-tallet, dermed har ikke poteten noe voldsomt lang tradisjon i landet i forhold til annen mat, men hadde en viktig rolle, fordi det er en av disse hardføre grønnsakene som omtrent kan vokse i steinrøys.
hehe ok, , jeg tror at sei biffen med løk og grønnsaker til hjalp til en smule oxo.
men allerede før jeg skulle legge meg i natt så var striksen på rosa:) det var bra, men skal huske på det dere har sakt , til neste gang hehe.
Også potet da, hadde jeg skulle sklidd ut ville jeg valgt sjokolade..
Også potet da, hadde jeg skulle sklidd ut ville jeg valgt sjokolade..
hehe, ja ikke sant.:D men kom meg inn i ketolysen igjen i løpet av natten, før jeg la meg var stiksen på lys rosa. vanlig sjokolade har jeg ikke spist på snart 2 mnd tror jeg hehe.
hvor lang tid tar det som regel fra man har en liten utskeielse til man kommer inn igjen i ketose? for jeg har også dårlig samvittighet.. var så varmt i dag så jeg spiste litt sorbet, og vil ikke tenke på hvor mye karbo som er i den..
vel det varierer litt på meg alt fra en dag til nesten 2 å en halv dag.:rolleyes:
...og hvis du går ut og inn av ketose litt ofte, tar det lenger og lenger tid før man kommer i ketose igjen...hilsen ei som har erfart det og...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.