View Full Version : En viktig grunn til å få i seg kaloriene sine...


HP
07-10-04, 00:14
... så bare ring å klag om de har sagt du skal spise mindre enn du trenger... :p

Obs.: nakenhet :D

Marit
07-10-04, 11:02
... så bare ring å klag om de har sagt du skal spise mindre enn du trenger... :p

Obs.: nakenhet :D
Flott!

Humøret er på topp skjønner jeg!;)

Aline
21-12-05, 12:14
:lol: denne har jeg ikke sett før :D:D:D

Bolla Piggsvin
13-01-06, 18:06
Jeg har en litt pussig historie fra da jeg og mannen min gikk på steinalderdiett for noen år siden. Vi var ikke bedre enn at vi skeiet ut en gang i blant, og en lørdagskveld fikk vi besøk av noen venner som hadde med seg hjemmelagd vin. Jeg og gubben hadde en flaske "ordentlig" vin stående, og den ble drukket først. Etterpå åpnet vi vinen de hadde med seg. Vi to som antagelig gikk i konstant ketose tålte ikke stort, og ble nok ganske brisne. Vi syntes både selskapet og vinen var helt storveies. Da gjestene gikk hadde vi ikke ork til annet enn å drikke en halvliter vann hver og stupe i seng. Dagen etter var formen sjaber for å si det mildt, men vi spiste en solid frokost som vi pleide og pøste på med vann. Av en eller annen grunn fikk jeg for meg at jeg skulle gå på vekta, selv om det hadde vært "veiedag" dagen før. Jeg hadde gått ned 3 kilo fra den ene dagen til den andre!!! Gubben på vekta, og det samme hadde skjedd med ham - 2 1/2 kilo forsvunnet i løse lufta! Da vi ryddet opp og slo ut slumpen som sto på flaska, kjente vi at den såkalte vinen deres var ren eddik! Så all reklamen for eplesidereddik som slankemiddel har nok noe for seg, tror jeg. Aner ikke hvordan eller hvorfor vinen/eddiken hadde så voldsom effekt - dehydrerte var vi i hvert fall ikke, så mye vann som vi drakk dagen derpå. Men jeg anbefaler INGEN å prøve denne metoden, jeg hadde hodepine og sur mage i tre dager etterpå!:o

Summer
13-01-06, 20:23
:lol: Sånn kan det gå. :D

Anitra
14-01-06, 01:17
Kjære vene, da måtte den "ordentlige" vinen ha gjort utslaget ja!

hede
14-01-06, 13:53
En digresjon, (eller tilbake til temaet)

bedre med små enn for store...

hede

Nille
14-01-06, 19:15
"More than a handfull is wasted" - sa en venn av meg engang ! :D
Det var sikkert for å trøste altså ! :p

hede
14-01-06, 19:25
"More than a handfull is wasted"

gjelder det menn også?

hede

Nille
14-01-06, 19:53
gjelder det menn også?

hede

:ja:

Jeg har alltid sagt kvalitet foran kvantitet :D

hede
14-01-06, 19:57
puuuh, supert! kvalitet har jeg masse av.

hede

Summer
14-01-06, 23:34
Jeg begynner å like denne tråden her. :cool:

Nille
15-01-06, 01:00
:snill:

Ziggy
15-01-06, 01:08
"More than a handfull is wasted" - sa en venn av meg engang ! :D
Det var sikkert for å trøste altså ! :p


Kommer vel an på størrelsen (?) på.... hendene... det da.....

Nille
15-01-06, 01:46
:ja: :rolleyes:

Liiiiiiiise !!
Nå må du følge med her !!

:p

Helene
15-01-06, 14:53
tror at en håndfull er nok uansett hvor store hender mannen har jeg.. altså at størrelsen følge med :P en med store hender får dame med store pupper.. en med små hender får en liten dame :p

men dette blir feil uansett når det gjelder meg.. vil ikke ha en mann med så store hender..

Nille
15-01-06, 15:10
Ja, Ziggy - sånn går det med sukkerjunkies !! :p
Vi hadde det innmari gøy da, men det skjønte du vel. Det var vår felles syke form for humor som slo til. Og NOK kalorier ble det iallefall ! (Uten at det hjalp nevneverdig på puppene !)

:D

Ziggy
15-01-06, 17:04
Ja, Ziggy - sånn går det med sukkerjunkies !! :p
Vi hadde det innmari gøy da, men det skjønte du vel. Det var vår felles syke form for humor som slo til. Og NOK kalorier ble det iallefall ! (Uten at det hjalp nevneverdig på puppene !)

:D

Nåja.... det virket nå som om de var i sin skjønneste orden... spør du meg!!!:D :p :D

dingpot
19-01-06, 09:43
Nåja.... det virket nå som om de var i sin skjønneste orden... spør du meg!!!:D :p :D

øøøh... Nille og Ziggy?? Hva ER det dere holder på med??? :p

Aline
19-01-06, 09:53
*fnise*

Ziggy
19-01-06, 10:14
:_plystre: :o :liste:

Nille
19-01-06, 10:44
øøøh... Nille og Ziggy?? Hva ER det dere holder på med??? :p

ÅÅÅ nå så jeg plutselig at Ziggy har sletta en post her..... :p
Ja, da må du bare fortsette å lure da Dingpot - Ai nåvv nåååååååtting ! :p

Summer
19-01-06, 11:00
ÅÅÅ nå så jeg plutselig at Ziggy har sletta en post her..... :p
Ja, da må du bare fortsette å lure da Dingpot - Ai nåvv nåååååååtting ! :p
*fnis* Ja, jeg synes det var litt morsomt når du gikk inn å svarte på en slettet post. :D Svarte du før eller etter den var slettet? :lol:

Nille
19-01-06, 11:03
Jeg leste den med en gang den var postet, så svarte jeg når jeg hadde lest noen andre tråder. Så ikke at den var sletta ! Hadde jeg Quota hadde jeg nok oppdaga det ..... :)

nøtta
19-01-06, 11:23
Hadde jeg Quota hadde jeg nok oppdaga det ..... :)

sikker paa det ? :p

luringen
19-01-06, 13:22
i trøndelag har vi 3 varianter av puppestr.:
-En munnfull
-en håndfull
-eller en hattfull!

Ziggy
19-01-06, 14:49
ÅÅÅ nå så jeg plutselig at Ziggy har sletta en post her..... :p
Ja, da må du bare fortsette å lure da Dingpot - Ai nåvv nåååååååtting ! :p

Jepp... sletta den fordi det ble litt for køddete.. og så var det ikke sikkert alle skjønte humoren i den heller...

*...eller hva Aline og Lise???* :rolleyes:

Summer
19-01-06, 15:00
*...eller hva Aline og Lise???* :rolleyes: Nå er jeg ikke sikker på om du sikter til meg og aline fordi vi ikke skulle skjønne humoren, eller fordi du tror vi kan lese en slettet post... :lol: ;) :D

Ziggy
19-01-06, 15:03
ÅÅÅ nå så jeg plutselig at Ziggy har sletta en post her..... :p
Ja, da må du bare fortsette å lure da Dingpot - Ai nåvv nåååååååtting ! :p

Oopps... er det DEN dere snakker om at jeg sletta??? Og jeg som bare mente å endre den litt... jaja...

Det jeg sa i den posten var at jeg hadde sett noen bilder av tre sukkerjunkies... deriblant Nille... og skulle jeg dømme ut fra dem... ja så virket det som alt var i sin skjønneste orden... noe i den duren tror jeg det var jeg skreiv...:p

Ziggy
19-01-06, 15:06
Nå er jeg ikke sikker på om du sikter til meg og aline fordi vi ikke skulle skjønne humoren, eller fordi du tror vi kan lese en slettet post... :lol: ;) :D

Njjjaaa... sikta kanskje til andre på forumet når det gjaldt humoren... og dere når det gjaldt lesingen av sletta post...:_plystre:

Summer
19-01-06, 16:47
Oopps... er det DEN dere snakker om at jeg sletta??? Og jeg som bare mente å endre den litt... jaja...
.Hehe, jeg kan hente den frem igjen, men nå har du jo forklart deg, så da trengs vel ikke det. Men siden det overrasker deg at det var denne posten det var snakk om, så blir jeg jo veldig nysgjerrig på hvilken annen post du har slettet? :cool: Hva sto det der da Ziggy? :D

Ziggy
19-01-06, 16:48
Hehe, jeg kan hente den frem igjen, men nå har du jo forklart deg, så da trengs vel ikke det. Men siden det overrasker deg at det var denne posten det var snakk om, så blir jeg jo veldig nysgjerrig på hvilken annen post du har slettet? :cool: Hva sto det der da Ziggy? :D

Ja DET skulle du vel ha likt å vite det...tenker jeg...:p

Summer
19-01-06, 16:49
Ja DET skulle du vel ha likt å vite det...tenker jeg...:pJa, for det skulle jeg ja. :D
:lol:

Anne
19-01-06, 17:56
:shifty: Hva skjer'a?

Ziggy
19-01-06, 18:17
:shifty: Hva skjer'a?

Ja nå har du gått glipp av mye nå....;)

Aline
20-01-06, 10:29
ja, jeg føk sporenstreks inn å leste den ;)

og joda, sånn humor passer meg midt i blinken :D

Bolla Piggsvin
23-01-06, 14:17
tror at en håndfull er nok uansett hvor store hender mannen har jeg.. altså at størrelsen følge med :P en med store hender får dame med store pupper.. en med små hender får en liten dame :p

men dette blir feil uansett når det gjelder meg.. vil ikke ha en mann med så store hender..

Det går an å bruke begge hender, vet du. :D