http://skinnyshepherd.blogspot.com/2008/08/ketolysebrdet-til-torkild-p-andersen.html
:D
Hva med den.....?
Den nyeste oppskriften hans (eller naboens) ligger på oppskriftsforumet også. Der er det mye mer frø tilsatt. BARE proteinpulver i brødet hørtes ikke mye fristende ut...
Hva med den.....?
Den nyeste oppskriften hans (eller naboens) ligger på oppskriftsforumet også. Der er det mye mer frø tilsatt. BARE proteinpulver i brødet hørtes ikke mye fristende ut...
Han har 2 forskj. typer brød i boka si. Jeg personlig synes dette brødet er godt, men det er jo opp til hver enkelt hvilket brød de vil spise:)
Er det ikke veldig tørt...? Jeg har bare prøvd å lage pizzabunn med ketolyseprodukter, men jeg hadde ikke veldig sansen der.
jeg bruker proteinpulver jeg har kjøpt på helsekosten. Multipower, power shake. Soya protein, nøytral smak. Jeg synes ikke brødet er tørt i alle fall.... :)
Var inne å titta på bildet du har lagt ut..Ser nesten ut som loff jo:D Så godt ut...
Var inne å titta på bildet du har lagt ut..Ser nesten ut som loff jo:D Så godt ut...
ja, det smaker temmelig likt loff også...så det stemmer....:) skal forsøke å ha 1/2-1 ts gjær i neste gang også... så kanskje det hever mer...
Spennede...Skal prøve å lage dette brødet neste gang.Må bare spise opp det jeg har :P Hold oss oppdatert på brød fronten da,godt å kunne variere...
Har lagt ut noen bilder selv på profilen min,glad i å lage mat selv..
Der har vi noe til felles gitt ;)
i shall do;)
skal sjekke ut profilen din med oppskrifter :)