kokopeli
03-09-08, 14:02
Hej folks, da er jeg i gang og på dag 2 med ketolyse kuren.
Var fryktelig dårlig i går - føltes nesten som jeg gikk i en form for "feber-ørske" hadde knall vondt i hode og følte meg helt rar i kroppen. Sov mye i går og var tidlig oppe og spiste frokost i dag - la meg igjen etter å ha tatt 2 paracet våknet to timer senere og nå føles gårsdagen og natten som den bare har vært en rar drøm :)
Hadde jo lest om at det skulle komme litt bivirkninger, men kommer de virkelig så fort, eller kan jeg vente meg mer av det samme de neste dagene? Stixen jeg testet meg på vist i går kveld mørke rosa så ketose er jeg i hvertfall....
--- NEI og NEI :) ---- skravler meg helt bort fra det jeg skulle spør om hihi
Kjøpte i dag salami og morrpølse, tenkte å ha det i småbiter i salat etc..
Ser på pakken at det inneholder glukose, er ikke glukose fy-fy på ketolyse??
Mvh
.kokopeli.
Var fryktelig dårlig i går - føltes nesten som jeg gikk i en form for "feber-ørske" hadde knall vondt i hode og følte meg helt rar i kroppen. Sov mye i går og var tidlig oppe og spiste frokost i dag - la meg igjen etter å ha tatt 2 paracet våknet to timer senere og nå føles gårsdagen og natten som den bare har vært en rar drøm :)
Hadde jo lest om at det skulle komme litt bivirkninger, men kommer de virkelig så fort, eller kan jeg vente meg mer av det samme de neste dagene? Stixen jeg testet meg på vist i går kveld mørke rosa så ketose er jeg i hvertfall....
--- NEI og NEI :) ---- skravler meg helt bort fra det jeg skulle spør om hihi
Kjøpte i dag salami og morrpølse, tenkte å ha det i småbiter i salat etc..
Ser på pakken at det inneholder glukose, er ikke glukose fy-fy på ketolyse??
Mvh
.kokopeli.