Panterpia
10-09-08, 23:56
Ja - jeg har altså mistet sultfølelsen helt, og i min travle hverdag glemmer jeg faktisk ganske så ofte å spise.
Vet jo at dr. Torkil har sagt at frokosten ikke er så heidundrande viktig, men hvor viktig er det egentlig å spise jevne måltider på ketolyse? :confused: Risker jeg å miste muskelmasse hvis ikke? (regner vel med det....hihi) Jeg har lånt bort ketolyseboka mi, så jeg får ikke slått opp nå.
Det har flere ganger skjedd at jeg ikke har spist mellom frokost og middag, og jeg må ta meg i nakken på kveldene for å spise.
Eksempel på typiske dager der jeg glemmer å spise:
07.00 - 2 skiver ketolysebrød med tinesmør, baconosteggerøre og gul paprika og vårløk
17.00 - Kyllingfilet fyllt med currysaus og ost, toppet med bacon og ost, spinatstuing av fløte og baconost - og 2 stekte asparges ved siden av.
22.00 - 2 tykke skiver ost, 4 skiver rødvinspølse
23.00 - 1/2 Antons Bergs sukkerfrie sjokolade
---------------
07.00 - Salat med ost, skinke og kylling
16.00 - Onvsbakt laks, badet i tinesmør, broccoli og blomkål
20.30 - En skive kald ovnstekt laks, en tykk skive gulost
Har dager der jeg spiser mer grønt enn dette, da som regel til frokost.
Vet jo at dr. Torkil har sagt at frokosten ikke er så heidundrande viktig, men hvor viktig er det egentlig å spise jevne måltider på ketolyse? :confused: Risker jeg å miste muskelmasse hvis ikke? (regner vel med det....hihi) Jeg har lånt bort ketolyseboka mi, så jeg får ikke slått opp nå.
Det har flere ganger skjedd at jeg ikke har spist mellom frokost og middag, og jeg må ta meg i nakken på kveldene for å spise.
Eksempel på typiske dager der jeg glemmer å spise:
07.00 - 2 skiver ketolysebrød med tinesmør, baconosteggerøre og gul paprika og vårløk
17.00 - Kyllingfilet fyllt med currysaus og ost, toppet med bacon og ost, spinatstuing av fløte og baconost - og 2 stekte asparges ved siden av.
22.00 - 2 tykke skiver ost, 4 skiver rødvinspølse
23.00 - 1/2 Antons Bergs sukkerfrie sjokolade
---------------
07.00 - Salat med ost, skinke og kylling
16.00 - Onvsbakt laks, badet i tinesmør, broccoli og blomkål
20.30 - En skive kald ovnstekt laks, en tykk skive gulost
Har dager der jeg spiser mer grønt enn dette, da som regel til frokost.