Ser på Atkins endulge crispy bar at det står pr person så inneholder den 14,3 g med karbo å 13,3 g med sukkeralkoholer. Stemmer det da at den inneholder bare 1 g med karbo da?
Å så står det at den inneholder 5 g med kostfiber....har det noe å si for tot karbo?
Ser på Atkins endulge crispy bar at det står pr person så inneholder den 14,3 g med karbo å 13,3 g med sukkeralkoholer. Stemmer det da at den inneholder bare 1 g med karbo da?
Jepp :ja:
Å så står det at den inneholder 5 g med kostfiber....har det noe å si for tot karbo?
Nix :)
Men kan vi som følger ketolyse spise den da? Har forstått at vi ikke kan det.....
Men kan vi som følger ketolyse spise den da? Har forstått at vi ikke kan det.....
Du kan, men det er ikke nødvendigvis anbefalt. Ketolysekuren er basert på mat, ikke erstatninger. Du bør altså ikke jevnlig erstatte måltider med barer, for eksempel. Men en bar i ny og ne går vanligvis greit, forutsatt at du tåler søtstoffer.
Hei.
Jeg kan ihvertfall ikke spise Atkinsbarer, da stopper vekta dønn.
Veit ikke helt hvorfor, for i teorien skal man kunne trekke fra både det ene og det andre, men...:D
Sikkert sånn som Nattfrue sier....noen tåler søtstoff veldig dårlig.Å jeg er nok en av de;)
Men for min del så spiser jeg mat...men kunne tenkt meg i noen tilfeller noe lettvindt:)