View Full Version : Soyanøttene?


moma
03-11-08, 21:50
Dette leste jeg om her inne et sted men finner det ikke igjen: er soyanøttene et eget måltid eller snacks som man kan spise i tillegg til de 5 andre måltidene?

Jeg lagde forresten en deilig salat i dag med nøttene: salat, agurk, selleri og spirer, litt balsamicoeddik og litt olje. Blandet det godt. Namnam!!!

ijad
04-11-08, 12:14
Dette leste jeg om her inne et sted men finner det ikke igjen: er soyanøttene et eget måltid eller snacks som man kan spise i tillegg til de 5 andre måltidene?

Jeg lagde forresten en deilig salat i dag med nøttene: salat, agurk, selleri og spirer, litt balsamicoeddik og litt olje. Blandet det godt. Namnam!!!

Jeg spiser de som ett måltid. Enten som du gjør det, med en god salat til eller som kveldskos.

Zenia
09-11-08, 13:58
Jeg fikk beskjed om at det er type mellommåltid, men jeg spiser det gjerne som et måltid nå jeg ... Er jo ikke sulten overhodet. Er sikkert kjempefint med salat til, god idé!

Uansett: de er kjempegode! :sikle:

sweet
11-11-08, 15:28
Soyanøttene er et måltid. Samme som sjokoladekjeksen er et måltid.
Jeg spiser det gjerne som siste måltid om kvelden på fredagene eller i helgen som en slags snacks. Ellers spiser jeg mye oppskåret squash som snacks. Det er litt nøttesmak i den:-)