View Full Version : Nyeste mat og helse


Begod
15-10-04, 15:22
Nyeste mat og helse har mange artikler om mental selvhjelp og 16 sider om trening.
Løp og kjøp!

Iset
15-10-04, 22:56
Jeg abonnerer, har abonnert siden det første bladet kom for 2 år siden. Jeg ELSKER Mat&Helse, gleder meg vanvittig til hver gang jeg får det i postkassa. Vverdens mest geniale blad!!

guro
16-10-04, 19:58
Jeg synes også det er et bra blad. Leser 'alt' i bladet vær gang. Abonnerer.

magdalena
16-10-04, 23:22
Hmm...Kjøper det bare i ny og ne.Altfor dyrt for meg,dessverre..

Huldr
18-10-04, 22:54
Nå har jeg kjøpt det, gleder meg til å lese! :) Har heller ikke råd til abonnement, så jeg har gått glipp av mange utgaver... men men, de tar jo ofte temaer opp igjen...

Kjempebra blad ihvertfall!

Zoë
18-10-04, 23:35
Ja Mat&Helse er et virkelig bra blad.

Leser ikke så mye interessant, opplysende og motiverende i noen andre tidsskrifter!

Iset
19-10-04, 10:36
Nå har jeg kjøpt det, gleder meg til å lese! :) Har heller ikke råd til abonnement, så jeg har gått glipp av mange utgaver... men men, de tar jo ofte temaer opp igjen...

Kjempebra blad ihvertfall!Det er kjempebillig, 400 kr i året betaler jeg. ;)

Huldr
19-10-04, 10:40
Har aldri råd til å legge ut 400 kr på en gang... :( Har ikke råd til å betale 54 kr i måneden heller da, men kjøper det når jeg tar toget og sånt... :)

Iset
19-10-04, 10:42
Oj såpass. Men du kan jo spare 40 kr i måneden da, og vips så har du over 400 kr om 1 år hehe. Neida, men det var jo dumt. Uansett så får du jo masse info her da, og på www.pratekompaniet.com legger jeg ofte ut småartikler fra bladet (bare litt sånn om mat, energi, kosttilskudd osv). :)

Huldr
19-10-04, 10:52
Takk, Iset! :) Skal kikke innom - fin side! Hmmm.... kanskje det går an å få biblioteket til å ta inn Mat & Helse... Ellers er jeg egentlig mest interessert i å få tak i noen av de tidligere utgavene som jeg ikke har - synes det var mer interessante artikler helt i begynnelsen. Noen av bladene har jeg lest sikkert ti ganger!

Iset
19-10-04, 11:06
Hehe ja jeg leser dem til det er filler igjen omtrent hehe. Eller, jeg tar jo godt vare på dem. Lånte desverre bort noen blader som jeg aldri fikk igjen + noen forsvant i flyttinga, men jeg har mailet Mat&Helse om jeg kan få tilsendt de bladene jeg mangler. Må ta det litt etter litt, for hvert blad koster jo en femtilapp.

Jeg får så mange gode argumenter derfra!! Som når jeg diskuterer med vegetarianere som mener mennesket er skapt for vegetarkost og at de er så mye sunnere enn andre osv. :eek: Da er det godt å ha Mat&Helse for hånden. :p

Huldr
19-10-04, 11:16
He he - var akkurat inne og kikket på den diskusjonen :p

Ja, Mat & Helse er litt av en bibel... mye klokt å hente der, og mange argumenter! Jeg har brukt det i mange sammenhenger selv. F. eks fant jeg tannlege via dem... :p Skal maile dem om gamle utgaver jeg også. Får vel noen penger til jul... ;)

Nille
22-10-04, 21:47
Du Iset, er det sånn at du får premie for å verve abonnenter eller ?? Jeg kunne godt tenke meg å abonnere på bladet.......vil du verve meg ??

donjuanwannabe
22-10-04, 23:11
Det første nummeret av Mat & Helse kjøpte jeg i butikken. "Nytt blad - det må jeg prøve". Det viste seg at det ble ett lykkekjøp. Det er sjelden jeg leser ett blad så nøye fra perm til perm, men slik var dette. Utrolig mange interessante artikler i hvert blad. Samme dag så sendte jeg kortet for å abonnere. :) Og siden har jeg abonnert. Det var også dette bladet som gjorde at jeg begynte å leve litt sunnere og bli friskere. Jeg har aldri abonnert så lenge på ett blad før, og jeg har prøvd mange. :p Kongeblad!