View Full Version : Humdihum..mere mensespørsmål fra meg..


turid
16-10-04, 12:02
Nå har det seg sånn at jeg satt inn spiral for ca 3 uker siden. Da sier legen til meg at han så at jeg hadde en blødning og han lurte på om det var "den tida" da. Jeg svarte nei. Men jeg blødde jo mensaktig og hadde vondt i magen i 4-5 dager etterpå.
Meen utfra det jeg trodde var mensen siste gang så er jeg da på dag 36 i dag. Jeg er ikke gravid. Har testa 2 ganger. Men før den mensen så tok jeg jo p-piller og styra masse på.
I tillegg så tok jeg angrepille en uke før jeg satte i spiralen. Så det jeg nå lurer på da, for de som fortsatt henger med, tror dere at jeg hadde mens da jeg satt inn spiralen?

Åh, herrejemin for et innlegg..he he.

Summer
16-10-04, 16:06
Det var nok en menstruasjonsblødning du hadde da ja. Hva skulle det ellers være..:p

Du har tuklet ganske mye med hormonsystemet ditt, og at du begynte å blø da han satte inn spiralen er vel ikke så rart. Den skal jo irritere, og jeg vet om flere som blør helt uregelmessig og innimellom periodene når de har spiral...

Albertine
20-10-04, 11:56
Det beste du kan gjøre er å ta utgangspunkt i neste mens. Du vet at du ikke er gravid, og da er det ikke noe særlig å gå sånn og lure. Den kommer nok skal du se. Spiral er forøvrig noe herk, men jeg har ikke noe fullgodt alternativ så da får den bare bli der den er.