View Full Version : Lindberg kurs i Drammen start 28.10.04


linkn
18-10-04, 22:27
Noen som skal starte på det? Jeg har meldt meg på.:)

Marianne
19-10-04, 14:04
Så spennende!

Jeg kunne også tenke meg et Lindberg-kurs (gjerne i Hellas ;) ), men pga. litt antrengt økonomi nå, venter jeg litt. Jeg føler vel at jeg klarer meg bra sånn kostholdsmessig uten å gå på kurs, men man blir jo alltids mer inspirert, får vite ting man ikke visste, får nye oppskrifter, nye venner osv.
Kjempelurt Linkn!

Dessuten er Lindberg sine oppskrifter utrolig bra, han prøver å tilpasse dietten mest mulig til norske forhold (i tillegg til at han prøver å få oss til å spise mer linser ;) ), han har mange utrolig bra kakeoppskrifter (kanskje ikke så viktig i hverdagen, men desto viktigere i selskapslivet), han er kunnskapsrik og vet hva han snakker om. Jeg synes Lindberg har fått mye ufortjent kjeft i media, han burde blitt rost opp i skyene for å ha satt kosthold på dagsordenen i brunost-norge. Jeg tror mange er misunnelig (en typisk norsk greie, har jeg hørt) fordi han tjener mange penger på sitt engasjement. Da skulle folk visst hva de tjener i legemiddelbransjen og helsekostbransjen! Det er ikke småpenger. Ja, det var visst dagens kloke ord og Lindberg-skryt.

Hvor i Drammen holdes kurset og hvem er det som er kursleder forresten.
Jeg bor jo ca. i Drammen, så jeg burde jo..

Ha en deilig dag!:p
marianne