Har tatt smertestillendes men det funker jo ikke engang :-S
Og er helt merkelig hodeverk, vondt i hodet men det er akkurat som det stråler smerte nedover i nakken..
uff så kjipt da,får håpe det går kjapt over....drikker du nok??
Har ikke drukket så veldig mye i dag, ca 1 l vann bare og 2 glass pepsi max.. så sitter og bøtter neddpå med vann nå :P
ja da må du drikke mer :)
Første gang jeg startet Atkins (bortimot det samme som Ketolyse) så hadde jeg veldig hodepine der første uken... Det går over :D
Har bedra seg litt, men jeg synes at jeg får mer hodeverk jo mer vann jeg drikker jeg..
Ta 500mg paracet og 400mg ibux. Den blandingen gjør ofte susen for meg.
energibunten
11-12-08, 21:59
Stå på, det tar sin lille tid å få kroppen til å endre sin forbrenning. Fullt ut tar det 3-6 uker. Jeg har det nemlig heller andre veien, dersom jeg spiser for mye karbs og lite fett så kommer hodepinen...
Jeg tror jeg spiser for lite fett da..
prøver og bruke ekstramye smør når jeg steiker o.l men føler ikke jeg får i meg så mye, må prøve og finne måter og få i meg nok fett på..
Hei
Håper hodepinen er på retur og vekten på vei ned. :D
Oppskriftene i boken gir jo en god pekepinn på sammensetning av dietten.
Sausene gjør susen når det gjelder fett til middagen.
Noe jeg liker godt er 1 kyllingebryst stekt med 1/2 løk, 1 ts karri, 1 hvitløk, 1/2 paprika , så en liten boks kokosmelk og 1/2 boks fløte. Kokes inn til passe konsistens og smakes til med salt og pepper.
Godt med blomkål/jukseris til
God Helg
Torkil :)
Nå har hodeverken gitt seg ja :-)
Litt svimmel innimellom ved bråe bevegelser (men leste i boka at det kunne komme). Det hørtes godt ut, så kansje det er det vi skal ha til middag i dag :-)
God helg til deg også :-)
Her tror jeg helga blir ganske så god nå :-)
Får si som i forsvaret: Kan det ikke fikses med Tuxi, drikk vann :-)