Kan jeg ta disse? Ser at de er søtet med bla. Sorbitol. Ser at Torkil anbefaler at man skal holde seg unna Sorbitol..
Kan jeg ta disse? Ser at de er søtet med bla. Sorbitol. Ser at Torkil anbefaler at man skal holde seg unna Sorbitol..
Klart du kan :p
men hvis Torkil anbefaler å holde seg unna hadde jeg hørt på han, han veit jo hva han driver med :D
Klart du kan :p
men hvis Torkil anbefaler å holde seg unna hadde jeg hørt på han, han veit jo hva han driver med :D
De er jo sååå gode.
Viss du går på ketolysekuren anbefaler jeg at du bruker ketolysevitaminene. De er sammensatt til ketose-kurer.
For det er viktig å få i seg nok vitaminer....
De er jo sååå gode.
Det er sjokolade og potetgull også :lol:
Det er sjokolade og potetgull også :lol:
hadde sikkert gått bra om vi hadde spist to biter av de hver dag også....og verken mer eller mindre :p
Grunnet til at jeg ikke har kjøpt mere ketolysepiller, er fordi jeg skal gå over til Fedon etter nyttår. GIkk nettopp tomt for ketolysepillene. Men det er snakk om 2 vitaminbjørner om dagen.:D
energibunten
17-12-08, 17:52
Dropp dem, de inneholder aspartam sant ? Litt merkelig å ete noe som mange reagerer på sammen med vitaminer, liksom motstridende i mitt hode ;-)
Dropp dem, de inneholder aspartam sant ? Litt merkelig å ete noe som mange reagerer på sammen med vitaminer, liksom motstridende i mitt hode ;-)
Da hører jeg på dere og kutter ut bjørnene
Men drikker du f.eks pepsi max da? Da får du vel i deg søtstoff uansett....
Vel...det er jo ikke mange dagene igjen av året heller ;)
Jeg hadde prøvd bjørnene, og sett om det påvirka vekta! :) Du spiser dem jo ikke som snop, men som næring... Vanlige tabletter smaker bæsj, så om vitaminbjørnene funker for deg, sier jeg kjør på ! :p
Spis naturens egen multivitamin. Lever. (http://farm1.static.flickr.com/163/390415138_a3cc499230_o.jpg) Den inneholder mer eller mindre alt du trenger.