Kakao laget med fløte, bakekakao og cocosa?
Cocosa er kokosfett man får kjøpt i helskostbutikker. Smaker osm Bounty- sjokoladen.
hvor mye karber blir det sånn ca i en kopp?? smaker den noe i nærheten av vanlig kakao`? hvor mye cocosa tar du oppi??
Har aldri laget det selv, så jeg aner ikke hvor mange karber det blir. Er jo litt i fløte og kakao, men blir ikke mengder.
Tror man bruker ca en ts cocosa.
Det høres jo unektelig fantastisk godt ut, men blir jo fort litt voldsomt med fløte om en skal ha en hel kopp ?
Viss man blander 1 del fløte og 2 deler vann, får man en lignende skummamelk-konsistens :ja:
Der var du, ja!:p
Syns å huske at det var hos deg jeg hadde lest om denne kakaoen!:)
Jeg har laget kakao med den fordelingen ja.. :D Men uten cocosaen... *blæh* Den klarer jeg ikke.....
Men det gjør jeg!:D
Kakao til frokost i morgen!:sikle:
:hm: Det hørtes ikke dumt ut med litt kakao, men bruker dere søtning oppi? Ellers blir den vel veldig bitter?
Jeg laget i dag med light kokosmelk 1kg pr .100gr, 1 ts. bakekakao, 1 ss cocosa, 1 ss sterk kaffe, litt søtstoff. Nydelig !
Denne skal jeg ha på lur når sjoko/søt suget kommer. :D
Må kjøpe meg litt cocosa også, så får jeg prøvd både med og uten.
Hei!
Jeg har blandet en ss cocosa med 3 ts Options kakao. Blir sånn omlag 4 karbs på en stor kopp,men smaker nydelig og alt for å få nok fett.... for det er neimen ikke så lett!