View Full Version : ER det noe galt med meg???


vend
24-10-04, 18:15
Hei hei :oJeg har et litt merkelig "problem"...
I de mnd jeg har vært på lavkarbo har jeg sjelden hatt noe søtsug\behov, men derimot blir jeg veldig fysen på mat vi har lov til å spise hver kveld, dvs. ikke store måltider, men spessiellt OST og SMØR å bare maule. Det store problemet her er at suget etter dette er sååå stort at jeg kan spise veldig mye når jeg setter i gang... og det hjelper ikke om jeg nettopp har spist middag eller kvelds, det fungerer nesten som godterier for meg.
Er det noe galt med meg?
Har jeg fått en avhengighet ?
Jeg spiser krom, men de er jo mest for søthungeren... Finnes det noe jeg kan ta mot matsuget??

guro
24-10-04, 19:10
Spiser du nok protein? - var min første tanke! Det hjelper deg å bli mett. Hva sier kroppen din til det du gir den da? Melkefettet er vel ikke av det heldigste å maule. Men får du i deg nok essensielt fett og proteiner og antioksidanter er det vel ingen krise heller.

Nille
24-10-04, 19:13
Tror ikke det er noe galt med deg, - men jeg tenkte det samme som Guro når jeg leste innlegget ditt. Kanskje du mangler BÅDE fett og proteiner i menyen din. Det er flott du er OBS på dette. Mauling er ikke lurt uansett om du spiser lovlig eller ikke. Kan du ikke skrive ned en typisk dagsmeny så kan vi titte på den ?