View Full Version : Lavkarbo og uren hud? *hjelp*

minerva
15-01-09, 23:39
Er det vanlig å få kviser av å spise lavkarbo?

Jeg ser ikke ut plutselig. Har små kviser overalt i ansiktet og halsen:( Jeg er forresten på south beach også, så jeg pakker ikke i meg så mye fett. Blir det verre så har jeg lyst til å bryte om det skyldes kostholdet for det er både stygt og vondt:(

Anyone?

Damita
15-01-09, 23:48
Helluen.. :stortsmil

Jeg også har fått kviser.. Jepp, i en alder av 43 lissom.. :p Har ALDRI hatt det problemet, ikke engang i tenårene.. Men, guruen min Gerd har svaret serru.. Det er fordi kroppen kvitter seg med avfallsstoffer.. Så du trenger ikke bekymre deg, det går over.. :stortsmil

*traller videre* :D:D:D

energibunten
16-01-09, 00:12
jepp, motsatt for meg, jo mer karbo jo fetere og mer uren hud.

minerva
16-01-09, 00:26
jepp, motsatt for meg, jo mer karbo jo fetere og mer uren hud.

Så du tror også at det bare er avfallsstoffer?

*desperat etter svar som tyder på at dette kun er en fase og at jeg kommer til å ha fantastisk hud om en uke*:rolleyes:

energibunten
16-01-09, 01:43
jepp og det er utrolig hvordan jeg blir fet i huden feks på rygg og skuldre og får tette porer i ansiktet bare etter 2-3 dager med for mye karbo. Helt skremmende. Er veldig overrasket over det. Tenk hvor mange ungdommer som sliter med uren hud og spiser og drikker søtt og godt.

Damita
16-01-09, 09:52
Tenk hvor mange ungdommer som sliter med uren hud og spiser og drikker søtt og godt.

Det er virkelig en tankevekker ja..

*plystrer* :D:D:D

Nola
16-01-09, 21:10
du kan få uren hud av å forandre kostholdet drastisk, så det kan kansje være d...