View Full Version : Farvel cellulitter!!??


mofe
29-10-04, 15:55
Jeg har altså spist lavkarbo nå i sånn ca. to måneder nærmer det seg vel.. Først litt atkins intro, så litt utskeing, og så spiser jeg ala Lindberg :) Tilsammen har jeg gått ned omtrent 6 kilo.

SÅ: Igår studerte jeg min "nye" kropp i speilet, og hva ser jeg??

WOOOOOHOOOO, CELLULITTENE ER JO NESTEN BORTE!!!!!!!

Noen fancy bumper er det jo, men woo-hoooow? Særlig de som var på stumpen var nesten helt borte, jeg ble helt imponert. Det er jammen ikke lenge til jeg har like snacksy rumpe som J-Lo.. :D Og jeg hadde ganske mange cellulitter i utganspunktet.. :o

Så kommer det store spørsmålet: Tror dere dette skyldes lavkaro, eller at jeg har gått ned generelt, eller en blanding? For min teori er at cellulitter er gift (aner ikke om det stemmer), og at lavkarbo generelt er avgiftende, iallfall induksjon..

OG: noen som tror at de resterende bumpene vil forsvinne om jeg fortsetter med lavkarbo? Nå skal jeg uansett fortsette, det er ikke det, men om så er tilfelle, at de forsvinner, så vil jeg jo det vært en superbonus, som vil gi meg enda mere pågangsmot til å fortsette denne livsstilen.. :)

Hilsen mofedilla som synes at hun har blitt mye mere sexy de siste månedene!! :D :)

Anne
29-10-04, 15:59
Jeg har samme erfaring, Mofedilla. Mye mindre nå enn for et år siden, og jeg tror det er kostholdet:)

Tynne mennesker kan også ha cellulitter...
I mitt stille sin så kaller jeg cellulitter for sukkerspinn...:eek:
Fint ikke sant? Kjekt med ekstra bonus....:D

Nille
29-10-04, 21:12
Tror det er alt vanndrikkingen jeg......:D
Mine cellulitter er så "gamle" og stivna at de er der uansett ! :snill:

Summer
29-10-04, 21:37
Jeg har tro på dine teorier. :ja:

Maten er avgiftende sammen med at du drikker mye vann som renser. Jeg mener også å ha lest flere steder at celulitter er giftstoffer som lagrer seg i vevet og bedres ved utrensning, sirkulasjon og massasje. (alder har visst noe å si også). En rumpe som hun du sikter til har du nok allerede, for der er cellulitter der...;) (datt over et bilde engang...)

elian
02-11-04, 09:59
Jeg har også fått MYE mindre cellulitter etter at jeg begynte med lavkarbo-kosthold! :D


For 7 år siden slanket jeg meg 10kg (på den "smarte" måten at jeg nesten slutta å spise og i tillegg dytta i meg avføringspiller..... ) :o
Men det jeg vil frem til er at jeg hadde nesten like mye cellulitter, enda jeg hadde gått ned sååå mye! :confused:

Nå er det nesten ingen celulitter igjen.... :p

Anne
02-11-04, 11:18
For 7 år siden slanket jeg meg 10kg (på den "smarte" måten at jeg nesten slutta å spise og i tillegg dytta i meg avføringspiller..... ) :o
Men det jeg vil frem til er at jeg hadde nesten like mye cellulitter, enda jeg hadde gått ned sååå mye! :confused:
:( Nei den slankemetoden der hjelper ikke på mye, gjør bare ting verre....Det vet vi nå. " Fett, konverter til muskler!" Vi skal gi "sukkerspinnet" proteiner, essensielle oljer og antioksidanter..rene giften for cellulitter:ja:

hannahgamlem
02-11-04, 11:38
Vil kaffe ødelegge dietten eller er det bare at det gir lavt blodsukker så sukker trangen blir stor

Albertine
02-11-04, 11:41
Mine cellulitter er så dype at jeg må sette opp varselskilt snart. Betyr det at jeg kan glede meg til at de blir så små at de kan regnes som bare litt ille?

Fedonisten
02-11-04, 11:47
Anne kaller det sukkerspinn - jeg kaller det blomkål. Pent er det ikke uansett!! Jeg har prøvd å sette opp varsel-skilt Albertine, men det er forferdelig ubehagelig med de skiltene i buksa. Liksom litt harde og uformelige.... Gi meg beskjed om du finner på noe lurt da!

Har vurdert å kitte igjen gropene med sparkel, kitt og formtre - men ikke kommet så langt enda. Noen som har erfaring??

Anne
02-11-04, 11:50
Anne kaller det sukkerspinn -
......fordi jeg tror cellulittene kommer av HøyGI karber:D

Albertine
02-11-04, 11:54
Jeg har prøvd å sette opp varsel-skilt Albertine, men det er forferdelig ubehagelig med de skiltene i buksa. Trenger ikke gå med dem hele tida vet du, det holder å sette dem opp når sevja stiger og det er overhengende fare for at et eller annet mannfolk kommer til å bevege seg i nærområdene UTEN klær.


Har vurdert å kitte igjen gropene med sparkel, kitt og formtre - men ikke kommet så langt enda. Noen som har erfaring?? :geip:*humre*