Pombagirl
27-01-09, 17:04
Jeg har gått på ketolyse i 2,5-3 uker og gikk da ned ca. 4, 5 kg. Fant så ut at jeg var gravid, så følger Lindberg's i stedet.. Problemet er at nå, på en ukes tid, så har jeg gått opp 2,5 av de kg igjen!!!:mad: Det var ikke det som var meningen!!!
Dette er sånn ca. hva jeg spiser:
Frokost:
1 Youplait 0,1 yoghurt, 2 ss cottage cheese, 1 ss firkorn, 1 ts solsikkefrø, 1 ts linfrø, 25 blåbær og kanel.
Lunch:
I mama lupes tortilla (3 g kh), 3 skiver skinkepålegg, grønn salat, 1/4 paprika, 1/4 agurk, 2 stenger stangselleri, 1 tomat og kesam med litt holiday dipmix.
Mellom:
1 eple og noen mandler
Middag:
laks, ørret, torsk og amerikansk blanding (erter, mais og gulrot) i sursøt saus... ( vet ikke kh da gubben hadde det med hjem fra jobb)
Kvelds:
kylling og kokot blomkål og brokkoli..
I tillegg har jeg spist noe sukkerfritt godteri....
Off... når jeg ser på dette lurer jeg på om det er veldig mye i løpet av en dag? Kanskje det er det som er feil?
Hva tror dere??:confused:
Jeg trenger hjelp:eek:
Dette er sånn ca. hva jeg spiser:
Frokost:
1 Youplait 0,1 yoghurt, 2 ss cottage cheese, 1 ss firkorn, 1 ts solsikkefrø, 1 ts linfrø, 25 blåbær og kanel.
Lunch:
I mama lupes tortilla (3 g kh), 3 skiver skinkepålegg, grønn salat, 1/4 paprika, 1/4 agurk, 2 stenger stangselleri, 1 tomat og kesam med litt holiday dipmix.
Mellom:
1 eple og noen mandler
Middag:
laks, ørret, torsk og amerikansk blanding (erter, mais og gulrot) i sursøt saus... ( vet ikke kh da gubben hadde det med hjem fra jobb)
Kvelds:
kylling og kokot blomkål og brokkoli..
I tillegg har jeg spist noe sukkerfritt godteri....
Off... når jeg ser på dette lurer jeg på om det er veldig mye i løpet av en dag? Kanskje det er det som er feil?
Hva tror dere??:confused:
Jeg trenger hjelp:eek: