Jeg er så kald i dag!! Er på dag 3 nå og har spist flg i dag:
Frokost:
2 kokte egg
3 skiver røkelaks
Lunsj:
Blandet salat med skinke og seterrømme.
Har drukket nesten 2 liter vann og litt te.
Mulig det bare er litt kaldt på kontoret mitt? :rolleyes:
Jeg pleier i grunnen å bli veldig varm når jeg går inn i ketose.
Jeg pleier i grunnen å bli veldig varm når jeg går inn i ketose.
:forvirret hmmm...var det jeg trodde skulle skje også, jeg får teste med sticks i kveld. Takk for svar :)
Jeg har ikke merket noe til denne varmen i kroppen som så mange snakker om; er heller omvendt hos meg, jeg fryser omtrent hele tiden, jeg ;)
Og jeg har vært i ketose hele tiden, så det er ikke alle som blir varm i kroppen altså.
Jeg svetter omtrent ihjel til tider enda jeg egentlig alltid har vært en frysepinne.
Så da kan vi kanskje si at ketose gjør noe med tempuraturreguleringen?
Jepp, da har jeg tisset på min første stick og er i ketose :cool:.
Ok, da er ikke alle varme av denne kuren, brrrrr fra under ullpleddet :D
vossajinto
29-01-09, 21:56
Fra dag 3 på ketolysekuren har eg konstant vert kald på føttene.. .. Noe legen påstår er "slankeføtter".. Samboer påstår det er "dårlig fyr i ovnen".. og sjølv har eg berre gått å handla meg nye tøffler..
Det er mange som snakker om en varm følelse som kommer av høgere fett forbrenning/meir action på innsio.. Men dette har eg etter 2 & 1/2 måned i ketose endå ikkje merka nåkke til..
Det er nok litt individuellt..
Fra dag 3 på ketolysekuren har eg konstant vert kald på føttene.. .. Noe legen påstår er "slankeføtter".. Samboer påstår det er "dårlig fyr i ovnen".. og sjølv har eg berre gått å handla meg nye tøffler..
Det er mange som snakker om en varm følelse som kommer av høgere fett forbrenning/meir action på innsio.. Men dette har eg etter 2 & 1/2 måned i ketose endå ikkje merka nåkke til..
Det er nok litt individuellt..
Tusen takk for svar, da er det ikke alle som blir så varme av dette:)
Og tøfler er jo godt, hvertfall på vinteren!!
Jeg har også kjøpt nye tøfler! ;)