View Full Version : Atkins shop !!??


expresso91
07-11-04, 16:05
Nå har jeg gått helt amok på Atkins shop!!

jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg så hvor mye godt de hadde der! Er det slik at alle disse produktene skal komme hit i Januar?? og hvor blir mesteparten solgt?
Så lurer jeg på hvor lang tid det går før jeg har varene her hjemme! (Jeg har akkurat lagt inn bestillingen) Gleder meg som en unge jeg!

Nille
07-11-04, 17:23
Dessverre blir det nok foreløpig bare bar'ene, sjokoladene og shaker som kommer hit først......:o Og de er det maltitol i......:( Maltitol = avføringsmiddel for noen !! :p
Husker ikke vhilek butikker det var, men det vet sikkert andre her,

Varene du har bestilt kommer på døra - FedEx eller lign, i løpet av ei uke eller to.

Iset
09-11-04, 23:26
Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv. ;)

:D

expresso91
09-11-04, 23:35
Det er jo bare så digg..Føler at jeg har kastet meg på Atkins på riktig tidspungt :D

Takk for at du sa fra;)





Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv. ;)

:D

Nille
10-11-04, 00:10
Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv. ;)

:DÅÅå. det var kult. Leste bare at det var de samme varene som i England jeg... Flott om det kommer mer. Selv om brødmiksene er fæle da ....:p

Ulex
11-11-04, 12:26
Jeg fant noen Atkins-bars på Publix i Florida i høst som det ikke var maltitol i, bare Splenda. Husker ikke det eksakte navnet på dem, med det var Atkins-merke på dem, og de hadde noe peanøttfyll med sjokoladeovertrekk. Blir helt ballong av maltitol, så jeg ble kjempeglad for å se dem. Spiste dem et par ganger i løpet av ferien uten å få problemer med magen, nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke kjøpte noen med meg hjem...

Kanskje det betyr at produsentene er på vei bort fra denne evinnelige maltitolen? :rolleyes:

Ulex

Felix
11-11-04, 13:49
Slik jeg leste samarbeider Celina med sin "kjære" Reitan - det vil vel si ICA m.fler.... litt usikker, men skal bli spennende.

Ulex
11-11-04, 14:29
Slik jeg leste samarbeider Celina med sin "kjære" Reitan - det vil vel si ICA m.fler.... litt usikker, men skal bli spennende.

Reitan er vel REMA1000. REitan MAt fra starten av i hine hårde dager i Trondheim, hvis jeg husker rett. Håper det blir der hun skal selge produktene, da blir de kanskje noenlunde anstendig priset.

:D *glede seg*
Ulex

Carisma
11-11-04, 14:46
Er usikker på om jeg har lest det eller bare overhørt det, men jeg mener jeg har hørt snakk om at de kanskje ble solgt via Vita, siden hun samarbeider endel med de gjennom kosmetikken sin.

Aline
11-11-04, 19:22
i min nærmeste rema butikk har de begynt å selge atkins bøkene. det betyr sikkert at maten også kommer til rema ; )

regner med at det er produkter som kan bruker av south beachere også...? : )

Albertine
13-11-04, 16:24
De lovte jo at Narvesen skulle begynne å selge produktene....(Er det ikke Reitan som har tatt over de også da?) Blir vel bare bars og andre sjokolignende ting, brødmiks er sikkert ikke så poppis.

donjuanwannabe
13-11-04, 17:13
Jo Reitan eier 7 eleven, Narvesen og Rema. Jeg regner med at produktene kommer i alle disse, med mest utvalg i butikken kanskje.

Iset
17-11-04, 16:21
Jeg kjøpte pocketutgaven av KOKEBOKA til Atkins til 99 kr på Rema på lørdag. :D

friflex
21-12-04, 20:07
Får håpe Celina fortsatt får selge produkter i kjedene til Reitan da selv om han har dumpet henne og gått tilbake til kone og barn:)

Hadde vært sinnsykt herlig om man kunne kjøpe Atkins-produkter til anstendige priser på Rema. Narvesen er jeg redd blir dyrt, men greit om man skal kjøpe bars en søndagskveld feks;)

Roy82
09-01-05, 20:37
Hvordan velger jeg shipping metode på atkins shop?
eneste jeg kan se er et felt nederst på steg 2 i bestillingen, hvor jeg kan skrive inn et eller annet...

HP
09-01-05, 20:43
På www.atkins.com er det bare et shipping alternativ for oss nordmenn... :snill:

Roy82
09-01-05, 20:45
ja men det står :

Perishable items can not be shipped internationally. Please change your shipping address or remove perishable items from your cart.

Jeg finner ikke noe sted å velge sende metode?

HP
09-01-05, 20:50
remove perishable items from your cart - ;)

De kan ikke sendes internasjonalt ;) Butikken er lokalisert i USA :)

Roy82
09-01-05, 20:56
Ah... Takk for raskt svar! sitter med bestillingen nå se, men hvordan vet jeg hvilke produkter som ikke sendes internasjonalt? ser ikke noe om det noe sted her jeg...

HP
09-01-05, 21:09
Det skal stå merket ved varen.


Shipping Info:

This item is perishable and requires Express or Overnight Delivery. Not available to APO/FPO boxes, PO boxes or international addresses.

Nille
09-01-05, 21:33
... hvis du ikke finner det, - lim inn lista di her, så kan vi hjelpe deg med å plukke ut. Det er normalt "ferskvarer" som ikke sendes utenfor USA.

Ferdigbakte bakervarer, tortillas/wraps, kaker/is - ting som kan råtne/smelte. Altså ting som IKKE er tørrvarer eller varer med lang holdbarhet.....:p

Roy82
09-01-05, 21:55
Var den brownie saken hehe, men skal jeg ha +47 foran nummeret mitt? og skal jeg velge europe? også skrive fylke under?

Nille
09-01-05, 22:05
+47 foran nummeret. Du behøver ikke skrive fylke nei !! Bare navn, gateadresse, postnr (Zip code er postnummer. Du skriver enten bare postnr. 4015 eller N-4015 (eksempel 4015 er mitt postnummer - du må skrive ditt !)) by og land.

Roy82
09-01-05, 22:10
Men skal jeg velge europe?

Nille
09-01-05, 22:17
jaaaaa, - mener det ... :)

Roy82
09-01-05, 22:30
Da var bestillingen i boks! Gleder meg til det kommer, hvor lang tid tar det ca? blir det levert på døren samme hvor du bor ?

Ray87
10-01-05, 01:47
Da var bestillingen i boks! Gleder meg til det kommer, hvor lang tid tar det ca? blir det levert på døren samme hvor du bor ?
jeg gleder meg også til det kommer :geip:

Nille
10-01-05, 11:40
Da var bestillingen i boks! Gleder meg til det kommer, hvor lang tid tar det ca? blir det levert på døren samme hvor du bor ?
Det tar omrente ei uke (noen har fått etter 14 dager) og de leverer på døra...hvis du er hjemme. De ringer IKKE på forhånd alltid, så hvis du ikke er hjemme legger de lapp i postkassa og du må hente sjøl.... det måtte jeg ! :)