Carisma
16-02-09, 16:01
Jeg opplever å få intenst vondt i mellomgulvet når jeg tar kosttilskuddene, i området mellom der ribbeina møtes. Det er en mellomting mellom svie, krampe, trykk og intens kvalme, og innimellom er det så ille at jeg begynner å kaldsvette og/eller brekke meg. Jeg tar de med mat, aldri på tom mage, og drikker mye vann. Det kommer alt fra 10min til ca 1t etter inntak. Varer vel i mellom 20 og 30min.
Har tidligere reagert på kost/vitamintilskudd av andre fabrikat på samme måte, men da trodde jeg det var gelatin-filmen på utsiden som var problemet. Disse har jo ikke det. Ble tidligere også utreda for gallestein, da man trodde smertene kunne ha sammenheng med det, men det var ingen antydning til det.
Det er spesielt de tablettene som skal tas morgen og kveld som er problemet, de to andre er ikke like ille.
Er det noen som har erfaring med dette, og hva som kan hjelpe?
Hvis det ikke blir bedre er jeg nødt til å slutte a ta de, evt forsøke med tilsvarende av annen type... :(
Har tidligere reagert på kost/vitamintilskudd av andre fabrikat på samme måte, men da trodde jeg det var gelatin-filmen på utsiden som var problemet. Disse har jo ikke det. Ble tidligere også utreda for gallestein, da man trodde smertene kunne ha sammenheng med det, men det var ingen antydning til det.
Det er spesielt de tablettene som skal tas morgen og kveld som er problemet, de to andre er ikke like ille.
Er det noen som har erfaring med dette, og hva som kan hjelpe?
Hvis det ikke blir bedre er jeg nødt til å slutte a ta de, evt forsøke med tilsvarende av annen type... :(