Fast-i-fisken
21-02-09, 23:40
Står i boka at vi skal spise når vi er sultne og ikke spise mer når vi er mette. Vi kan hoppe over frokost hvis vi vil.
Har de siste dagene ikke vært sulten. Spiser litt alikevel for å få i meg nok karber og energi. For vi skal vel heller ikke ligge for lavt?
La inn på MatpåData og fikk at jeg lå på kun 1000 kcal i dag. En annen dag lå jeg også rundt der. Fett på rundt 70%. Trener ca 3 ganger i uken.
Syns kanskje jeg burde få i meg mer mat, men er jo egentlig ikke sulten.
Mine spørsmål er:
Er det greit å ikke spise mer enn 1000 kcal pr dag? Eller går kroppen på sparebluss?
Setter vi ikke ned forbrenningen når vi ikke jevnlig får i oss mat (hver 3-4 time)? Er det noe spesiellt med dette når man er i ketose?
Vil jo unødig bli vant til lav forbrenning når man er ferdig med kuren.
Noen som kan lede meg i riktig retning?
Har de siste dagene ikke vært sulten. Spiser litt alikevel for å få i meg nok karber og energi. For vi skal vel heller ikke ligge for lavt?
La inn på MatpåData og fikk at jeg lå på kun 1000 kcal i dag. En annen dag lå jeg også rundt der. Fett på rundt 70%. Trener ca 3 ganger i uken.
Syns kanskje jeg burde få i meg mer mat, men er jo egentlig ikke sulten.
Mine spørsmål er:
Er det greit å ikke spise mer enn 1000 kcal pr dag? Eller går kroppen på sparebluss?
Setter vi ikke ned forbrenningen når vi ikke jevnlig får i oss mat (hver 3-4 time)? Er det noe spesiellt med dette når man er i ketose?
Vil jo unødig bli vant til lav forbrenning når man er ferdig med kuren.
Noen som kan lede meg i riktig retning?