Hei:)
Noen som vetom man kan bruke currypasta i middagen, evt chilipasta, eller er det fyfy med karber og sukker? har nemlig fått dilla på thaimat..;)
Hei:)
Noen som vetom man kan bruke currypasta i middagen, evt chilipasta, eller er det fyfy med karber og sukker? har nemlig fått dilla på thaimat..;)
Ja det er fyfy med sukker og raske karber på ketolyse :ja: Karbene bør komme fra grønnsaker ;)
Det finnes vel sukkerfrie slike pastaer? Les innholdsfortegnelsen på alt du kjøper :ja:
Du har lest boka?
Her er link til en currypasta du kan lage selv:
http://thaifood.about.com/od/thaicurrypasterecipes/r/penangcurypaste.htm
Odde:)
nei, har ikke kommet så langt at jeg har lest boka enda.. men spiller det stor rolle om det bare er en spiseskje og to i?
Takk Odde:)
Den må prøves en dag jeg har litt bedre tid på kjøkkenet:)
nei, har ikke kommet så langt at jeg har lest boka enda.. men spiller det stor rolle om det bare er en spiseskje og to i?
Kommer an på hvor mye karber som er i den det :ja:
Tips fra boka: Ikke kjøp noe som det ikke står oppgitt næringsinnhold i :) For står det ikke, så vet du faktisk ikke hva du får i deg. Og siden kuren er såpass "streng" så er det viktig å vite hva man spiser :)
Kommer an på hvor mye karber som er i den det :ja:
Tips fra boka: Ikke kjøp noe som det ikke står oppgitt næringsinnhold i :) For står det ikke, så vet du faktisk ikke hva du får i deg. Og siden kuren er såpass "streng" så er det viktig å vite hva man spiser :)
Det var ikke sukker i den:)
Men det stod ikke hvor mye karber det var i den, men tok sjansen jeg, for det er jo ikke mye som skal til oppi kokosmelken;)
Legger ut en nydelig oppskrift senere;)