Hei:)
Noen som vetom man kan bruke currypasta i middagen, evt chilipasta, eller er det fyfy med karber og sukker? har nemlig fått dilla på thaimat..;)
Det kan du sannsynligvis, man bruker vel bare et par spiseskjeer,eller teskjeer,spørs hvor sterkt det er:)
Les på glasset og beregn hvor mye karber det blir i en spiseskje.
Takker for svar:) regna ikke med at det gjorde noe, men tenkte at hvis det var sukker i det at det var litt fy-fy....
Skal legge inn en god oppskrift senere;)
Hvilke butikker har disse pastaene? Og hvordan ser de ut, hvor står de? Har aldri funnet dem jeg...
Hvilke butikker har disse pastaene? Og hvordan ser de ut, hvor står de? Har aldri funnet dem jeg...
De selger dem på mega bla. det er små glass, står med kokosmelken:) blue dragon, red curry pasta hetter den. Selges som grønn pasta og.
laget en nydelig thai-rett av denne til middag i dag!skal legge ut oppskrift senere;)
Det var forresten ikke sukker i denne, så da er den vel "lovlig":)
De selger dem på mega bla. det er små glass, står med kokosmelken:) blue dragon, red curry pasta hetter den. Selges som grønn pasta og.
laget en nydelig thai-rett av denne til middag i dag!skal legge ut oppskrift senere;)
Tusen takk! :)
De heter vel i egentlig paste, ikke pasta? Kanskje derfor du ikke har funnet dem :)