View Full Version : Hva savner du IKKE i kostholdet ditt?
Hvilke av de tingene du før trodde du "måtte" ha savner du minst nå, eller er bare glad for å bli kvitt?
Tenkte det kan være en interessant mottanke til tråden om hva man savner i kostholdet :)
For min egen del: Poteter ( i stort sett alle former) og lys pasta! Og i stor grad brød.
Brus, planteoljer (til steking, huff), kneipbrød, alt som har med soya å gjøre, Grandiosa og "sunne" grønnsaker (brokkoli, spinat, blomkål o. l).
Poteter, ris, pasta, Coca-Cola, appelsinjuice, melk og søtsaker/smågodt.
-
Kokte poteter.. æsj, verste som finnes. Jeg savner ikke frukt, for jeg kan spise min favoritt i små doser uansett: jordbær :) Jeg savner ikke grønnsaker som lever under jorden. Savner ikke brød i noe stor grad heller.
trillian78
26-02-09, 18:35
Veldig overrasket over at jeg ikke savner ris, bulgur, brød, godteri, potetgull, poteter (nesten ikke hvertfall...)
Brus med sukker, sukker generelt og (flytende) Bremykt eller Melange (som nå smaker harskt, fysj..).
:rodme::rodme::rodme: Luften i magen...
Denne siste tiltredes!! Jeg var ille plaga med luft før!
Savner kanskje av og til et eple, men det var alle eplene som var med på å lage all lufta:D:D
valleygirl
26-02-09, 21:28
som så mange andre: poteter og ris til middag. Savnes ikke i det hele tatt. Pasta lengter jeg etter av og til, men det er ikke noen stor sak.
ris. smaker ingenting i mine øyne uansett, er bare fyll.
Skautrollet
26-02-09, 22:25
Jeg trodde jeg skulle savne brød,- i alle varianter,- en skikkelig brødspiser var jeg! (Det var jo så sunt!)
Og så trodde jeg at jeg ville savne pepsi-max, (avhengig) men etter to ukers avholdenhet fant jeg ut at det smakte kjemikalier. Grøss :eek:
Brød! Savner ikke brød i det hele tatt. Ikke mer tørt brød og vann. :p
Poteter, ris, clementiner og mais.
Oi! Savner ingenting nå, ikke poteter eller ris eller pasta, frukt, godis, ikke engang melkeprodukter, det var jeg sikker på at kom til å bli en bøyg, men savnet slapp så fort jeg vente meg av med det.
Jeg savner ikke ris, poteter,pasta og brød.
Funker bra uten:D
Savner ikke poteter, ris, loff, frukt eller snop, selv om det av og til kommer flyktige lurevibber inn i hodet mitt om noe søtt:D
Poteter og ris, samt vanlig pasta savner jeg ikke :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.