Pocahontas
18-03-09, 09:27
Hei folks!
Puuuh, etter jul har det vært dritvanskelig å komme tilbake i keto og være der over tid. Har gått ned noen kilo her og der, men har hatt sprekker som var planlagte. :(
Nå lurer jeg på om jeg skal forlate kuren for denne gang ,og satse på en annen form for nedgangsmetode.
Grunnen til det er at jeg vil ned fem-seks kilo til sommeren, og da er kanskje ikke ketokuren ideell? Den er jo beregnet for de som skal ned 10 kilo og mer... Jeg skulle det i gjor sommer, og gikk da ned 8,9 kilo. Nå skal jeg ikke ned 10, og syns det er hersens vanskelig å motivere meg til å spise ketomat.
Derfor funderer jeg på om jeg heller skal gå for en annen variant:
-> en times eller halvannen times rask gange med bikkja mi hver dag (evt sykling)
-> unngå brød og pasta (det har jeg automatisk begynt med etter at jeg har erfart hva disse varene gjør med meg)
-> sukker, godteri, potetgull kun fredag eller lørdag
-> grønt, sunn frukt, nøtter, rent kjøtt og fisk som mat
-> heller spise mindre og flere måltider
...bør jeg kunne klare fem, seks kilo til juni, eller?? :confused::rolleyes:
Noen av dere som har lik/tilnærmet lik erfaring?
Tusen takk for svar! :D
Pocahontas
Puuuh, etter jul har det vært dritvanskelig å komme tilbake i keto og være der over tid. Har gått ned noen kilo her og der, men har hatt sprekker som var planlagte. :(
Nå lurer jeg på om jeg skal forlate kuren for denne gang ,og satse på en annen form for nedgangsmetode.
Grunnen til det er at jeg vil ned fem-seks kilo til sommeren, og da er kanskje ikke ketokuren ideell? Den er jo beregnet for de som skal ned 10 kilo og mer... Jeg skulle det i gjor sommer, og gikk da ned 8,9 kilo. Nå skal jeg ikke ned 10, og syns det er hersens vanskelig å motivere meg til å spise ketomat.
Derfor funderer jeg på om jeg heller skal gå for en annen variant:
-> en times eller halvannen times rask gange med bikkja mi hver dag (evt sykling)
-> unngå brød og pasta (det har jeg automatisk begynt med etter at jeg har erfart hva disse varene gjør med meg)
-> sukker, godteri, potetgull kun fredag eller lørdag
-> grønt, sunn frukt, nøtter, rent kjøtt og fisk som mat
-> heller spise mindre og flere måltider
...bør jeg kunne klare fem, seks kilo til juni, eller?? :confused::rolleyes:
Noen av dere som har lik/tilnærmet lik erfaring?
Tusen takk for svar! :D
Pocahontas