Bedazzeled
23-03-09, 00:36
Idag er dag 7 på ketolyse og har vært i ketose i 6 dager. Har kanskje fått i meg litt lite grønnsaker+ at idag har jeg spist litt lite. Når jeg går på do og skal .... så får jeg utrolig knip i magen, vært veldig urolig i magen...er dette noe som er vanlig og går det over
spiser du mye sukkerfrie produkter?
Prøv å øke på grønnsakene, kanskje det bedrer seg.
aldrimerjollycola
23-03-09, 09:06
jeg har heldigvis ikke hatt dette problemet, men så har jeg fokusert mye på å få i meg nok fiber, for ketolysekuren er ganske fiberfattig!
det er fiber i feks brokkoli, og så har jeg litt loppefrø/psyllum husk (kjøper de finmalt i helsekost/meny) og putter dette i feks pizzabunn og i nøtteknekkebrødene mine. vips, masse fiber!:)
Det kan jo være noe så enkelt som en uvi da! Ring legen din og få testa det.
Bedazzeled
23-03-09, 10:51
spiser du mye sukkerfrie produkter?
Prøv å øke på grønnsakene, kanskje det bedrer seg.
Nei spiser ikke noe sukkerfrie produkter. Har dukket to glass cola zero. That's it liksom. Må nok øke på med grønnsaker da:o og kanskje prøve å få i meg litt fiber.
Uvi er det sikkert ikke for det gjør ikke vondt når jeg tisser:flau:
Tar du ketolysetilskuddene?
Det kan være litt mangel på magnesium som kan gi krampetilstander, også i tarmen.
Ellers er det ikke uvanlig med forbigående tilpasningsproblemer - om man legger om kostholdet. Nok fett kan også være viktig for at ting skal "gli litt lettere".
Bedazzeled
23-03-09, 16:07
Drikker masse vann og tar det ene kosttilskuddet med krom. Det er nok litt tilpasningsvansker ja. Det er iallefall mye bedre idag:)